Chris,
Heb net de topic van de Valkenswaard-meeting gelezen. Volgens mij hebben ze toen geen meeting gehouden omdat de meeting van mijn broertje ook toevallig in hetzelfde weekend viel. Maar zeker weten doe ik het niet!!
Groet,
Marcel
-
Precies! Daar zijn we toen ook met z,n vieren vanuit Purmerend/ Amsterdam naartoe getuft, dat was goed te doen. Snap nu dan niet waarom datzelfde niet in Brabant zou kunnen?!On 2001-11-28 23:08, MAS
wrote:
Chris,
Heb net de topic van de Valkenswaard-meeting gelezen. Volgens mij hebben ze toen geen meeting gehouden omdat de meeting van mijn broertje ook toevallig in hetzelfde weekend viel. Maar zeker weten doe ik het niet!!
Groet,
Marcel
(moet eerlijk zeggen dat mijn animo daarvoor al een heel stuk minder is geworden)
Ik snap het helemaal niet meer, waarom alleen een meeting voor Brabanders? En dan ook nog een apparte club, volgens mij komt dat nooit van de grond. Vind het erg vreemd, ga je überhaupt weleens naar meetings toe Michel?
Ik ging niet meer naar Club Renault Sportives meetings, daar vond ik geen fluit aan. Maar alks ik zo al die Renault-tuning.com meetoing foto's zie, dan ziet dat er zeer gaaf uit, en als min auto (weer) klaar is dan ga ik zeker.
wat een gezeik hier in deze topic.
Ik ging niet meer naar Club Renault Sportives meetings, daar vond ik geen fluit aan. Maar alks ik zo al die Renault-tuning.com meetoing foto's zie, dan ziet dat er zeer gaaf uit, en als min auto (weer) klaar is dan ga ik zeker.
wat een gezeik hier in deze topic.

-
Rudo,
Hoezo?
Hoezo?
Ik heb nu een aantal x de naam Renault Mégane Coupé Club voorbij zien komen.
Er is vanuit de RMCC nooit officieel contact geweest met Michel21 over een meeting.
Wel is het zo dat Niels van de RMCC een tijd terug heeft gezegd (de eerste x dat Michel21 over een meeting begon), dat hij wel wou helpen en zou vragen of er van de RMCC leden ook intresse was.
Echter Niels heeft daarna niets meer van Michel 21 gehoord.
Zo dat wou ik ff kwijt als opperhoofd van de RMCC
Persoonlijk vind ik het ook onzin om een meeting <b>alleen</b> voor Brabanders te organiseren.
Je kan ook als Brabant gastheer zijn en er trots op zijn als er iemand helemaal uit Grun naar de meeting komt.
Er is vanuit de RMCC nooit officieel contact geweest met Michel21 over een meeting.
Wel is het zo dat Niels van de RMCC een tijd terug heeft gezegd (de eerste x dat Michel21 over een meeting begon), dat hij wel wou helpen en zou vragen of er van de RMCC leden ook intresse was.
Echter Niels heeft daarna niets meer van Michel 21 gehoord.
Zo dat wou ik ff kwijt als opperhoofd van de RMCC
Persoonlijk vind ik het ook onzin om een meeting <b>alleen</b> voor Brabanders te organiseren.
Je kan ook als Brabant gastheer zijn en er trots op zijn als er iemand helemaal uit Grun naar de meeting komt.
Benbenieuwd hoeveel er dan naar een meeting komen. Drie auto's?
Michel probeer anders eerst eens aan Mac Donalds meeting op te zetten, net als die jongens in Bodegraven doen.
En maak je woorden eens waar.
Michel probeer anders eerst eens aan Mac Donalds meeting op te zetten, net als die jongens in Bodegraven doen.
En maak je woorden eens waar.

??? Je bedoeld dat van die animo??On 2001-11-28 23:17, MAS
wrote:
Rudo,
Hoezo?
Ik bedoel dat mijn animo om naar een meeting in Brabant te rijden die exclusief voor Brabant + omgeving bedoeld zou zijn een stuk minder is geworden!
Géén kwaad woord over de meeting die bij jullie thuis was Marcel!! (Kom ik tóch weer bij de broodjes en de kibbeling!
Weet je wat het is het is niet mijn bedoeling om zeg maar de groep te splitesen.
Maar heel vaak worden er kleine meetings gehouden boven in het land.
En met dit weer zijn er zat die geen zin hebben om met dit weer zo ver te rijden dat betekent niet dat jullie niet zouden mogen komen maar heb vrijdag met een paar jongens met ook een renault gepraat.
Zei hadden geen internet allemaal maar wel intresse er wordt al wat vaker geroepen om een meeting hier in eindhoven of omstreken.
En dat betekent niet dat we jullie uitsluiten maar als je bv naar de 205 club gaat kijken zijn ook verdeeld in delen van het land en 1 grote club samen.
En ik wil het al helemaal niet onder het mom doen van rtc.
Als ik jullie dat gevoel heb gegeven SORRY daar voor dan dat was niet mijn bedoeling.
Maar mogen wij ook iets proberen te organiseren in brabant jullie hebben elke zaterdag bij de mac zoiets mogen wij hier toch ook proberen of is dat verkeerd
Stoot je dan mensen tegen het hart of zo.
Ik geef net zo veel om renault als jullie maar als jullie zo metteen reageren en doen heb ik daar helaas en met veel pijn in mijn hart dan geen zin meer in!
Heb er alleen het beste mee voor .
Als jullie het er dan niet mee eens zijn sorry maar dan zal ik wel niet meer op deze site komen ik dacht dat ieder zijn gevoel mog uiten en iets proberen te organiseren.
Maar blijkbaar mag dat niet nou dan moet je zorgen dat dit een echte site komt voor alleen leden en dan een heel streng schema met wat wel en niet mag moet je echt alles dan gaan overleggen met chris.
Kijk wil best wat regelen maar ik had vlak naar de zomer een dag geregeld heb ik ook duidelijk bij gezegd dat dat verandert kon worden die datum.
Op het eurocircuit mochten we op en konden we de auto's ook mooi neer zetten alleen als iedereen er dan onzin bij gaat zetten wat niks meer met het onderwerp te maken heeft dan weet ik het ook niet meer.
MIJN excusses als ik iemand hiermee iets verkeerd heb gezegd maar dan wil ik dat graag horen zodat ik weet dat ik niet meer welkom ben op deze site.
MICHEL
En met dit weer zijn er zat die geen zin hebben om met dit weer zo ver te rijden dat betekent niet dat jullie niet zouden mogen komen maar heb vrijdag met een paar jongens met ook een renault gepraat.
Zei hadden geen internet allemaal maar wel intresse er wordt al wat vaker geroepen om een meeting hier in eindhoven of omstreken.
En dat betekent niet dat we jullie uitsluiten maar als je bv naar de 205 club gaat kijken zijn ook verdeeld in delen van het land en 1 grote club samen.
Als ik jullie dat gevoel heb gegeven SORRY daar voor dan dat was niet mijn bedoeling.
Maar mogen wij ook iets proberen te organiseren in brabant jullie hebben elke zaterdag bij de mac zoiets mogen wij hier toch ook proberen of is dat verkeerd
Ik geef net zo veel om renault als jullie maar als jullie zo metteen reageren en doen heb ik daar helaas en met veel pijn in mijn hart dan geen zin meer in!
Als jullie het er dan niet mee eens zijn sorry maar dan zal ik wel niet meer op deze site komen ik dacht dat ieder zijn gevoel mog uiten en iets proberen te organiseren.
Maar blijkbaar mag dat niet nou dan moet je zorgen dat dit een echte site komt voor alleen leden en dan een heel streng schema met wat wel en niet mag moet je echt alles dan gaan overleggen met chris.
Kijk wil best wat regelen maar ik had vlak naar de zomer een dag geregeld heb ik ook duidelijk bij gezegd dat dat verandert kon worden die datum.
Op het eurocircuit mochten we op en konden we de auto's ook mooi neer zetten alleen als iedereen er dan onzin bij gaat zetten wat niks meer met het onderwerp te maken heeft dan weet ik het ook niet meer.
MIJN excusses als ik iemand hiermee iets verkeerd heb gezegd maar dan wil ik dat graag horen zodat ik weet dat ik niet meer welkom ben op deze site.
MICHEL
-
Opperhoofd,
Volgens mij was m'n broertje dat ook wel dat er mensen uit het westen(omgeving purmerend
, ontmoet ik andere RTC-leden, etc... Als er een meeting georganiseerd word wil ik er best wel over denken om die kant op te gaan.
Dit alles hangt allemaal af van mijn bezigheden(badmintoncompetitie, etc..) in het weekend.
Groet,
Mas
Volgens mij was m'n broertje dat ook wel dat er mensen uit het westen(omgeving purmerend
Dit alles hangt allemaal af van mijn bezigheden(badmintoncompetitie, etc..) in het weekend.
Groet,
Mas
-
Rudo,On 2001-11-28 23:25, Rudeboy
wrote:??? Je bedoeld dat van die animo??On 2001-11-28 23:17, MAS
wrote:
Rudo,
Hoezo?
Géén kwaad woord over de meeting die bij jullie thuis was Marcel!! (Kom ik tóch weer bij de broodjes en de kibbeling!)
Ik ben afgelopen zondag weer naar die strekdam geweest(kibbeling
Mas
PS: als je weer kibbeling wil hebben en een leuk ritje wil kunnen we een x-tje afspreken op die pier!
Michel, ik denk dat jouw boodschap heel duidelijk is, en natuurlijk is IEDEREEN die Renault een warm hart toedraagt hier welkom en NATUURLIJK is het een goed idee om in Brabant een soortement van Mac-meeting op te zetten zoals dat elders ook al gebeurd!
Alleen de opmerking dat alleen Brabanders moeten reageren komt op zŽn zachts gezegd wat merkwaardig over.
Dus het is niet dat je niet welkom zou zijn, maar ik denk dat je er op gewezen bent dat de woorden die je hebt gebruikt wellicht wat ongelukkig gekozen zijn
En ik kom graag een keer kijken bij de Mac! (in Eindhoven?)
Alleen de opmerking dat alleen Brabanders moeten reageren komt op zŽn zachts gezegd wat merkwaardig over.
Dus het is niet dat je niet welkom zou zijn, maar ik denk dat je er op gewezen bent dat de woorden die je hebt gebruikt wellicht wat ongelukkig gekozen zijn

Ik neem deze uitnodiging graag aan!!
Rudo,
Ik ben afgelopen zondag weer naar die strekdam geweest(kibbelingsmile:. Toen ik daar wegreed(was niet veel te doen) kwam ik die Mégane Coupé en die Clio weer tegen. Hebben elkaar begroet maar moest helaas verder rijden.
Mas
PS: als je weer kibbeling wil hebben en een leuk ritje wil kunnen we een x-tje afspreken op die pier!![]()

Ik blijf erbij dat ik die jongen van die megane eerder in Terwolde heb gezien. Wellicht kan Opperhoofd dat bevestigen?
Ok dat van die brabanders bedoelde ik verkeerd denk ik maar ik zou dus graag willen weten van iedereen dan.
Of er mensen zijn die over 2 weken die zaterdag avond zouden kunnen?
Zo ja dan kan ik contact opnemen met chris om alles goed te regelen maar als bv bijna niemand dat wil of kan dan hoef ik dat ook niet speciaal te gaan regelen kunnen we beter een datum prikken wanneer er meer mensen kunnen.
Is dat zo dan een goed idee?
De plaats waar ik het wou houden is veldhoven langs eindhoven bij de mac die licht langs de snelweg vanuit amsterdam en die richting maar ook vanaf maastricht en venlo.
Daar vlakbij de mc donalds is weer een hele grote open vlakte nieuw wegdek en een heel lang recht stuk vrij afgelegen bij het vliegveld.
Lijkt jullie dit wat hoor ik het graag zodat ik het verder kan regelen met chris en de megane-club.
En sorry nog voor de verkeerde woorden
Of er mensen zijn die over 2 weken die zaterdag avond zouden kunnen?
Zo ja dan kan ik contact opnemen met chris om alles goed te regelen maar als bv bijna niemand dat wil of kan dan hoef ik dat ook niet speciaal te gaan regelen kunnen we beter een datum prikken wanneer er meer mensen kunnen.
Is dat zo dan een goed idee?
De plaats waar ik het wou houden is veldhoven langs eindhoven bij de mac die licht langs de snelweg vanuit amsterdam en die richting maar ook vanaf maastricht en venlo.
Daar vlakbij de mc donalds is weer een hele grote open vlakte nieuw wegdek en een heel lang recht stuk vrij afgelegen bij het vliegveld.
Lijkt jullie dit wat hoor ik het graag zodat ik het verder kan regelen met chris en de megane-club.
En sorry nog voor de verkeerde woorden
-
Michel,On 2001-11-28 23:26, michel21
wrote:
Weet je wat het is het is niet mijn bedoeling om zeg maar de groep te splitesen.
MICHEL
Ik denk dat wij beiden net zoveel om Renault geven als elk ander lid van RTC. Ik denk dat je gelijk in het begin van deze topic had moeten zeggen dat je een Mac-meeting wou organiseren. Dan is het begrijpelijk dat je die voor de plaatselijke RTC-leden wilt houden. Misschien dat je het verkeerd geformuleerd hebt en dat diegene die gereageerd(o.a. ikke) misschien een beetje over gereageerd hebben, maar dat je nou niet gaat denken dat je niet meer welkom bent! Tuurlijk is iedereen welkom(toch moderators?) als je het maar niet te bont maakt qua uitspraken e.d. Als jij een x een echte meeting organiseert ipv een Mac-meeting ben ik bereid om vanuit het noorden af te zakken naar het zuiden. Graag zelfs! Al die vlakke weilanden heb ik al genoeg gezien hier!
Groet,
Marcel
Je trekt de woorden uit mijn toetsenbordOn 2001-11-28 23:32, Rudeboy
wrote:

Je moet je niet gelijk aangavallen voelen hoor Michel. 
Alleen je had al meerdere keren iets over een meeting geroepen, en dat heeft voor wat verwarring gezorgd.
En een regiomeeting kun je het beste lekker zelf regelen, daar heb je mijn hulp echt niet bij nodig.
Was je in De Meern trouwens?
Of op andere Renault-evenmenten? Bijvoorbeeld Vive La France of meetings van CRS?
En natuurlik ben/blijf je hier welkom! Kom op hé!

Alleen je had al meerdere keren iets over een meeting geroepen, en dat heeft voor wat verwarring gezorgd.
En een regiomeeting kun je het beste lekker zelf regelen, daar heb je mijn hulp echt niet bij nodig.
Was je in De Meern trouwens?
Of op andere Renault-evenmenten? Bijvoorbeeld Vive La France of meetings van CRS?
En natuurlik ben/blijf je hier welkom! Kom op hé!

-
Opperhoofd?On 2001-11-28 23:36, Rudeboy
wrote:Ik neem deze uitnodiging graag aan!!
Rudo,
Ik ben afgelopen zondag weer naar die strekdam geweest(kibbelingsmile:. Toen ik daar wegreed(was niet veel te doen) kwam ik die Mégane Coupé en die Clio weer tegen. Hebben elkaar begroet maar moest helaas verder rijden.
Mas
PS: als je weer kibbeling wil hebben en een leuk ritje wil kunnen we een x-tje afspreken op die pier!![]()
Ik blijf erbij dat ik die jongen van die megane eerder in Terwolde heb gezien. Wellicht kan Opperhoofd dat bevestigen?
Reactie graag? Deze gozer rijd in "welbekende blauwe" kleur megane coupe. Met volgens mij een RMCC sticker op de voorruit?? Zijn maat rijd volgens mij in een Clio 16v.
Mas
ok jongens maar hebben jullie het gelezen wat ik wil organiseren mag ik daar een nieuwe topic morgen voor aanmaken chris dat deze gelockt word of zal ik hier gewoon in verder gaan.
En zijn er mensen die daar intresse in hebben hoor het graag.
en renault rules the world 4-ever
En zijn er mensen die daar intresse in hebben hoor het graag.
en renault rules the world 4-ever
Ik neem deze uitnodiging graag aan!! 
[/quote]
Dan moet ik dus eerst ff weten waar dit over gaat.
Tot dat ik alle feiten haarfijn uitgelegd heb gekregen, ontken ik alles

[/quote]
Dan moet ik dus eerst ff weten waar dit over gaat.
Tot dat ik alle feiten haarfijn uitgelegd heb gekregen, ontken ik alles

Opperhoofd?
Reactie graag? Deze gozer rijd in "welbekende blauwe" kleur megane coupe. Met volgens mij een RMCC sticker op de voorruit?? Zijn maat rijd volgens mij in een Clio 16v.
Mas
[/quote]
Oeps, had nog niet gezien dat deze topic al aan zijn 2e pagina bezig was.
In terwolde was idd een clio 16v met ons meegereden. Maar zijn maat heeft een zwarte Coupé.
Zet anders ff een oproep o het RMCC forum, want ik zou het ff zo snel niet weten.
Mas
[/quote]
Oeps, had nog niet gezien dat deze topic al aan zijn 2e pagina bezig was.
In terwolde was idd een clio 16v met ons meegereden. Maar zijn maat heeft een zwarte Coupé.
Zet anders ff een oproep o het RMCC forum, want ik zou het ff zo snel niet weten.
-
ben altijd wel in voor een meeting, er moet alleen wel op het weer gelet worden!
Veel regen of min 3, dan ben ikke er niet!
Veel regen of min 3, dan ben ikke er niet!
-
Chris,On 2001-11-28 23:47, Chris
wrote:
Mas, in Eindhoven is het net zo vlak hoor!![]()
Weet je het zeker?? Shit!!!!!!! Dacht toch echt dat het daar wat heuvelachtiger was dan in good old Sappelakecity e.o.
-
Zet anders ff een oproep o het RMCC forum, want ik zou het ff zo snel niet weten.On 2001-11-29 00:02, opperhoofd
wrote:
.
Mas
[/quote]
Opperhoofd,
Heb ik geprobeerd maar de boel liep vast.

Zou jij dat voor me willen doen?
Groet,
Mas