Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

We hebben altijd meetings boven in het land maar we moeten nou toch echt eens in brabant en omgeving gaan meeten.
Zouden alle mensen uit brabant en omgeving hier aan willen geven of ze nog intresse hebben in een meeting voor het einde van het jaar?
Zo ja, waar en wanneer dan het liefst?
Willen alleen mensen uit brabant en omgeving aub hier rageren!!!
Zijn er ook mensen uit de omgeving van brabant die verstand hebben van een internet site op te zetten.
Ik en nog een jongen uit helmond willen graag een reanult club maken voor de regio zuid, en dan meetings houden puur in zuid en grote meetings van de renault tuning.com
alvast bedankt
Erix
Contacteer:

Meetings zijn altijd wreed en ga daar natuurlijk altijd naartoe als ze te berijden zijn. En aangezien ik uit Etten-Leur kom is dit zeker te berijden dus zal ook zeker van de partij zijn.
Anonymous

Inmiddels is de renault megane club ook op de hoogte gesteld nu effe kijken wie er allemaal mee gaan???
Robert dB.

komt er een afsplitsing in de club?? :grin:
robert

de grens wordt onder/boven de rivieren?
Marcel dLC

Ik kom uit waalwijk!
Tijn
Contacteer:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 79&forum=6
neem contact op met chris
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 73&forum=6
Michel, neem het anders even met Chris op. Hij regelt de "officiele" RTC meetings
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 30&forum=6
zet alles ff goed op een rijtje (datum, tijd, plaats, wat je wil gaan doen enz,enz)en mail dat door naar Chris en mij
HINT
Menno

On 2001-11-28 15:50, robert
wrote:
de grens wordt onder/boven de rivieren?
Ik ben voor onafhankelijk Gelderland :lol:
rev it like a rental
Anonymous

Laatst was een een meeting in De Meern, dat is toch wel te doen voor iemand uit Eindhoven?
Of heb je helemaal niets over voor een meeting?
Kom op zeg.
Meetings zijn over het algemeen over het land verspreid om zo zoveel mogelijk mensen te laten komen.

Tentweede, waarom een apparte Renault-Club?!

Ik ga voor Beter&Onhafhankelijk Utrecht trouwens, en ik ga ook mijn eigen Renault-club oprichten!! :wink: Beetje vreemd.
Anonymous

Kijk krijg je die onzin weer vraag gewoon om effe normaal te reageren door alleen mensen uit brabant.
Stroker
Contacteer:

Ik kom uit Beek en Donk, das dus vlak bij Eindhoven / Helmond. Misschien is het een idee om de meeting in Eindhoven zelf te houden?
Datum zal voor de meesten denk ik niet zo veel uit maken, voor een mooie meeting maken we gewoon tijd :smile:
<font size=1>[ This message was edited by: stroker on 2001-11-28 16:21 ]</font>
Anonymous

denk je dat zaterdag avond te snel is of is dat een mooie teid mc donalds veldhoven op het mooie carpoolterin verzamelen om een uur of half 8.
Wat denken jullie daar van gaat dat lukken zo ja dan meld ik het ook op de megane club anders de week er op
Stroker
Contacteer:

Ik zou persoonlijk de meeting volgede week houden. Nu is het al heel snel zaterdag en zou het kunnen dat mensen al het een en ander afgesproken hebben. Voor volgende week kunnen ze die dag mooi vrij houden.
Tijn
Contacteer:

On 2001-11-28 16:18, michel21
wrote:
Kijk krijg je die onzin weer
- We zijn hier allemaal te gast toch?

- Jij toch ook ?

- dit is de 3e of 4e keer dat je een dergelijke oproep doet.
- Iedere keer krijg je hetzelfde resultaat en advies, maar je doet het niet.
- je schrijft "dan meetings houden puur in zuid en grote meetings van de renault tuning.com" en linkt jezelf daar dus mee aan deze site.
vraag gewoon om effe normaal te reageren
- Moet iedereen het met jou eens zijn voordat het normaal is?
- Wij vragen jou ook wel eens normaal te typen.
alleen mensen uit brabant.
- Je schrijft dat je de hele megane-clup hebt aangeschreven, dus in het kader van gelijke behandeling moet het niet uitmaken dat ik niet uit braband kom.
- Weigert de rest soms brabanders?
Erix
Contacteer:

vind komende zaterdag wel heeeel snel hoor...
zou er minimaal een week tussen houden zodat iedereen beetje kan plannen.

En as zaterdag rijdt mijn auto nog nie :sad:
Anonymous

Denk dat als je RTC wilt gebruiken je gewoon met Chris en aanhang moet regelen. Denk ook dat het lastig zal worden om zelf zoiets als dit naast RTC op te gaan zetten, buiten het feit dat het overbodig is. Kom zelf uit Roosendaal en vind Utrecht en omstreken geen probleem. Uiteindelijk kun je het niet iedereen naar de zin maken. Je zult altijd moetne blijven rijden.
Rudo

On 2001-11-28 16:18, michel21
wrote:
Kijk krijg je die onzin weer vraag gewoon om effe normaal te reageren door alleen mensen uit brabant.
Ik vraag me hardop af waarom alleen mensen uit Brabant zouden moeten reageren. Als ik voor een meeting een afstand van 125km geen bezwaar vind en bereid ben om daarvoor naar Brabant af te reizen, dan zou dat toch geen probleem mogen zijn?

Ben laatst bij een meeting in Groningen (Turboman Cat) geweest, was twee uur rijden, 200 km, maar dat was geen probleem!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

On 2001-11-28 15:02, michel21
wrote:
We hebben altijd meetings boven in het land maar we moeten nou toch echt eens in brabant en omgeving gaan meeten.
Zouden alle mensen uit brabant en omgeving hier aan willen geven of ze nog intresse hebben in een meeting voor het einde van het jaar?
Zo ja, waar en wanneer dan het liefst?
Willen alleen mensen uit brabant en omgeving aub hier rageren!!!
WAAROM alleen mensen uit brabant?
Zijn er ook mensen uit de omgeving van brabant die verstand hebben van een internet site op te zetten.
Ik en nog een jongen uit helmond willen graag een <b>reanult club maken voor de regio zuid</b>, en dan meetings houden puur in zuid en grote meetings van de renault tuning.com
alvast bedankt
Waarom?? Denk je dat <b>nog</b> een Renault club zin heeft? Je roept inderdaad al een tijdje dat je een meeting wilt, daar is niets op tegen, maar blijf nou niet roepen en regel iets.
Ik vind het niet slim van je dat je alleen brabanders oproept te reageren. De meeste mensen vinden het best leuk om een eindje te rijden en eens ergens anders te kijken.
Als laatste: ik zou het onhandig van je vinden als je zelf een meeting organiseert en dit een RTC meeting noemt. Doe dat aub niet. Als je zoiets wil, neem dan contact op met Chris.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Dat bedoel ik!!!
marco

amen bas
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Vind ik ook...

Ik neem aan als je het goed regelt dan komen er vast genoeg mensen naar 'jullie' brabant.

Maar des al niet te min.. iedereen wil wel een meeting dus denk ik dat RTC het over het algemeen lekker over nederland uitwisseld zodat er voor ieder wat bij zit.

En dat is nou zo mooi en leuk aan RTC men denkt aan ieder.!!!

oja en vooral
~Respect is Everything~

en zo hoort het.

Toppie hoor RTC..
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

wrote:

Ik en nog een jongen uit helmond willen graag een reanult club maken voor de regio zuid, en dan meetings houden puur in zuid en grote meetings van de renault tuning.com
alvast bedankt
Wat is dit voor zielig gedoe! Waarom wil je een afsplitsing van de club in noorden en zuiden? Dat wij in het "noorden" misschien wat fanatieker zijn in het meeten betekent niet dat wij te beroerd zijn om naar een andere meeting te gaan! Als jullie een meeting in het zuiden houden ben ik best wel bereid om daar heen te gaan. Omdat ik wil weten wie er in het zuiden lid zijn van RTC.
Organiseer eerst maar eens meeting dan ipv te schreeuwen dat er alleen maar meetings in het noorden worden gehouden! Da's puur toeval!

Groet,

Marcel
Arjen

Dat er in Bodegraven en in het noorden vaak meetings zijn is puur toeval. Op deze plekken wonen toevallig veel mensen met een "sportieve Renault". Vaak zijn dit ook mensen die elkaar buiten de RTC toch al kenden.

Probeer gewoon wat gelijkgestemden daaro in Brabant te vinden en spreek via de mail een keer ergens af. Zo is het in het Noorden geloof ik ook begonnen.
Menno

hee Arie, van 't weekend meeting bij mij doen?
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tja wat moet ik er allemaal nog aan toe voegen.
Volgens mij zijn er dit jaar door geheel Nederland meetings gehouden.
- Ouddorp, provincie Zuid-Holland-Zeeland.
- Rucphen, Brabant?
- Terwolde.
- Nijmegen.
- De Meern.
- Scheveningen.
- Duitsland, twee keer zelfs.
Wekelijkse meetings in Bodegraven en Drachten.
Dus echt niet alleen in één stuk van Nederland.

Michel, heb jij een van deze meetings bezocht?
Het is toch juist leuk om voor een meeting een stukje te rijden. :smile:
Enne nog een Renault club?? Tja.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-11-28 22:26, Menno
wrote:
Hoe laat? :grin:
Rudo

On 2001-11-28 22:11, MAS
wrote:
wrote:
Wat is dit voor zielig gedoe! (....) Organiseer eerst maar eens meeting dan ipv te schreeuwen dat er alleen maar meetings in het noorden worden gehouden! Da's puur toeval!

Groet,

Marcel
Marcel, het is niet puur toeval, het is niet eens waar!!!

Naar mijn weten was de laatste grote meeting in De Meern (midden v.h. land), De meeting daarvoor was Terwolde (oosten v.h. land, tevens meeting van CRS), Dáárvoor had je Vive la France in Lelystad, volgens mij ook nog redelijk midden Nederland. Dan had je de barbeknoei bij Tino, dat is toch echt zuidwest Nederland en laten we vooral niet de meeting in Nijmegen vergeten, wat volgens mij óók wel redelijk zuidelijk ligt :wink:.

Inmiddels staat er een (grote?!) meeting op stapel komend voorjaar in Limburg (hoe zuidelijk wil je gaan?! :grin: ) en daar tegenover staat één meeting in Grun, bij jullie thuis, en nu wordt er een kartavond georganiseerd in het noorden. Daarnaast heb je elke vrijdagavond zowel in het noorden als in het midden/westen v.h. land een kleine "Mac-meeting". Als ik dit lijstje zo terug lees, dan valt het volgens mij wel mee dat de meeste meetings in het noorden zouden zijn!!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

wrote:
Dat wij in het "noorden" misschien wat fanatieker zijn in het meeten betekent niet dat wij te beroerd zijn om naar een andere meeting te gaan!
[/quote]

En het westen natuurlijk. :smile:
Arjen

wrote:
Klinkt goed !!! Wanneer precies ? Maakt mij weinig uit. Modula foto's zijn weer niet echt gelukt. Hele tijd regen, dus kon ze niet buiten maken. Maar ben het niet vergeten !
Rudo

Chris, kon je nu niet even het fatsoen opbrengen door te wachten totdat ík mijn verhaaltje had afgerond??!!!! :wink:
Rudo

wrote:
Ik mag natuurlijk niet komen? Ik kom namelijk uit Noord-Holland! :wink:

On 2001-11-28 22:28, Chris
wrote:
wrote:
Dat wij in het "noorden" misschien wat fanatieker zijn in het meeten betekent niet dat wij te beroerd zijn om naar een andere meeting te gaan!
En het westen natuurlijk. :smile:
[/quote]

Chris,

Ik vergat jullie ja! Sorry Rudo, Jeffrey 16v, 16v driver en chris en vele anderen uit het westen die ik vergeten ben!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hahaha, je vergeet er maar een paar hoor! :wink:

On 2001-11-28 22:27, Rudeboy
wrote:
wrote:
wrote:
Daarnaast heb je elke vrijdagavond zowel in het noorden als in het midden/westen v.h. land een kleine "Mac-meeting". Als ik dit lijstje zo terug lees, dan valt het volgens mij wel mee dat de meeste meetings in het noorden zouden zijn!!!
Rudeboy,

Er is ook wel eesn een meeting in Assen en Marum georganiseerd. Maar misschien denken de mensen uit het zuiden wel dat er meer meetings georganiseerd zijn/worden omdat er toch wel regelmatig een topicje over verschijnd. Kweenie meer welke maar toen mijn broertje net '1 had georganiseerd wou fjpx er geloof ik ook 1 organiseren. Misschien dat ze daarom dat denken.

Groet,

Marcel
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tja, regiomeetings zijn er met grote regelmaat, en het is logisch dat het hier gemeld wordt, en leuk natuurlijk om te lezen.
Maar ik geloof dat ik een Brabant meeting al een stuk of 4a5 keer voorbij heb zien komen, en is er nou aleens een meeting geweest?
Ik heb ooit eens iets gelezen over een meeting bij het Eurocircuit, met de Mégane club, is dat nou door gegaan?
Plaats reactie