Heeft iemand enig idee waar men dat doet en wat het ongeveer gaat kosten? Dat wordt schrikken!

euh geen probleem.. hoe bedoelt hij dat ?? dat hij dat gewoon kan wegspuiten??On 2001-11-27 19:59, turboman cat
wrote:
De mijne word ook overgespoten in een alfa romeo kleur. Hij word wit en als je er anders op kijkt word hij blauw. Net zoals een parel. Bij laten spuiten en schade is geen probleem volgens de spuiter.
Catrinus, die geel/oranje kleur van de Sport Spider die je eerst wellicht wilde is óók errug strak!!!!!On 2001-11-27 20:08, turboman cat
wrote:
Als je een vage kleur wilt hebben dan moet je zo`n nissan kleur hebben. Heb je altijd een regenboog bij je. Die kleur wouden ze mij ook aansmeren.
Bedankt voor de tip chris. weet jij toevallig ook een 5gtt met de sport spider kleur geel. Zo nee, dan binnenkort welOn 2001-11-28 00:49, Chris
wrote:
Er stond vorrig jaar een R5 op Speed in Rosmalen in die lichtblauwe parelmoer kleur.]
En hier in de omgeving rijdt een vrouwtje met een GTT in die kleur, erg mooi, maar ik zou dan toch weer voor wat anders gaan Catman.
Net even een andere tint, als je hem toch een apparte kleur gaat spuiten, lijkt het me niet leuk als er al eentje van rond rijdt?
Toch?
Maar natuurlijk moet iedereen dit voor zich weten.![]()
Dit is met foliatec 'midnight reflex'-folie gedaan bij ons ...On 2001-11-28 00:46, meganefreak
wrote:
errug gewaagd hoor deze v6 look voor de corsa, dat gaat zeker mooi worden en centen kosten
in die nieuwsbrief staat ook een mooi williams met wel hele donkere ramen, weet jij (Bruno) miss. hoe die ramen gedaan zijn?
Ik heb namelijk de glasscoat vestiging hier in de buurt zitten en wil dit in de toekomst ook wel voor mijn coupe, staat denk ik zeer strak in contrast met de gele lak!
1800cc 16V : 115pk + NOS-installatie (+60pk)On 2001-11-28 00:48, meganefreak
wrote:
En is het puur looks of ligt er ook nog wat onder de kap wat die dikke banden dadelijk flink gaat voorbewegen??
en dan rij je nog steeds een opel corsa......On 2001-11-28 22:03, bdr
wrote:
kostprijs carrosseriewerk corsa : ongeveer 10000 EURO .