-
- Contacteer:
De koelslang van vaatje naar waterpomp was lek. Maar ik zal opschieten, moet em ook nog wassen 

Cya @ de meern
Grtzzz Paul
Grtzzz Paul
D'r komen gewoon 5 19's!
Meestal was ik alleen op de meetings maar gelukkig nu niet:lol:
Mzzl...
Meestal was ik alleen op de meetings maar gelukkig nu niet:lol:
Mzzl...
-
En daar kom ik! 

Arjen, we zijn ongeveer drie keer langs de Aa Twaaluf gestopt, en bij Bodegraven, toen we jullie belde deed ie helemaal niets meer, ik had geen sleepkabel, dus ben ik naar mijn Schuur gereden om de Golf te halen,en daar lag ook geen kabel in, ondertussen had ik Joost gebeld, die heeft even een kabel gehaald, en Jeoff naar huis gesleept.
Eerst even bij de Total gekeken, bezinepomp is waarschijnlijk kapot.
Ze zijn veilig thuis gekomen, ik kon helaas niet meerijden, ik had andere taxi-verplichtingen.....
Eerst even bij de Total gekeken, bezinepomp is waarschijnlijk kapot.
Ze zijn veilig thuis gekomen, ik kon helaas niet meerijden, ik had andere taxi-verplichtingen.....
-
Ja, gelukkig kwam Chris net "aangereden" en die heeft voor vervoer op maat gezorgdOn 2001-11-03 21:19, turbo_arie
wrote:On 2001-11-03 12:00, jnjansen_r5gtturbo
wrote:
En daar kom ik!
Ben je toch nog goed teruggekomen ?
p.s. Nog bedankt Joost en Chris voor de hulp!!
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
<font size=1>[ This message was edited by: jnjansen_r5gtturbo on 2001-11-04 14:29 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: jnjansen_r5gtturbo on 2001-11-04 14:29 ]</font>
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
koop dan toch ook eens een echte auto !
zal dat dan niet al de hele tijd het probleem geweest zijn dat ie zo rottig liep ?ik hoop dat het snel opgelost is .
zal dat dan niet al de hele tijd het probleem geweest zijn dat ie zo rottig liep ?ik hoop dat het snel opgelost is .
-
Heb nog een ander brandstofpomp liggen moet alleen ff tijd hebben om die erop te zetten en dan gelijk carb. reviseren enz., maar ja zo als zo velen heb ik het ff druk(fijne tentamens:-* )On 2001-11-04 16:00, HAAS
wrote:
koop dan toch ook eens een echte auto !
Jongens, en meiden, die meeting ziet er op de foto's echt gaaf uit!!!
Hoe is het verder gelopen?
Was er een stand met spullen?
En wanneer volgt er weer een meeting?
Hoe is het verder gelopen?
Was er een stand met spullen?
En wanneer volgt er weer een meeting?
Oja, hoeveel auto's waren er ongeveer?
En er waren zekers het meest vijfjes?
Wie had de organisatie, Club Renault Sportives, zo'n meeting moet toch door een georganiseerde club geregeld worden?
Gaaf om al die auto's te zien.
En er waren zekers het meest vijfjes?
Wie had de organisatie, Club Renault Sportives, zo'n meeting moet toch door een georganiseerde club geregeld worden?
Gaaf om al die auto's te zien.
Die meeting is door RTC georganiseerd
. Niks CRS. En er waren wel heel veel 5jes ja. Maar ook een hele hoop andere zoals clio, megane, R19, R21, R25 en nog een Alpine
.
Was zeer zeker een geslaagde meeting.

5 GT Turbo '88 GT5
Het lijkt wel of er steeds meer Renaultjes 5 gtturbo opgeknapt worden, de mijne is vorrige week gespoten, en op de foto's van de meetings zie je ook een hoop strakke auto's staan, zel het weer helemaal in komen?
In Engeland bestaat de 5 hype al een heel stukje langer, in elke Max-Power, Revs etc, staat wel een strakke, getunde 5, het lijkt wel of in Nedrland de populariteit ook weer steeds hoger wordt, als je ook op internet ziet hoeveel mensen een 5 zoeken, het worden nog eens colectors items!
In Engeland bestaat de 5 hype al een heel stukje langer, in elke Max-Power, Revs etc, staat wel een strakke, getunde 5, het lijkt wel of in Nedrland de populariteit ook weer steeds hoger wordt, als je ook op internet ziet hoeveel mensen een 5 zoeken, het worden nog eens colectors items!
Kun je mij wat meer over RTC vertellen?On 2001-11-27 19:04, Roy Steenland
wrote:
Die meeting is door RTC georganiseerd. Niks CRS. En er waren wel heel veel 5jes ja. Maar ook een hele hoop andere zoals clio, megane, R19, R21, R25 en nog een Alpine
.
Wie zijn dat, wat is de bedoeling, wat het gaat kosten?
Ik ben nu lid van Club Renault Sportives, alleen Het magazine is leuk, de rest niet, meetings zijn saai, dit was ook mijn laatste jaar Club Renault Sportives.
Tja wat kan ik ervan zeggen. RTC is hier op internet begonnen. Bas heeft Renault-tuning.com gemaakt en daar kwamen steeds meer bezoekers kijken. Na een paar maanden via internet contact gehad te hebben leek het ons leuk om een meeting te organiseren en elkaar eindelijk eens in het echt te ontmoeten 
Dus 6 mei was het zover. Zeer geslaagde meeting. En sindsdien is het heel snel gegaan allemaal. Veel meetings bezocht waaronder Speed 2001, meeting in Terwolde, Rucphen, Marum, Duitsland, Nurburgring en niet te vergeten Tino zijn barbeque

Nu word RTC in januari een echte club. Contributie zal wel betaald moeten worden maar hoeveel was nog niet duidelijk. Wel was afgesproken om niet honderden guldens te rekenen ofzo.
Plus het feit dat er veel jongeren zijn. Dus geen scheve gezichten als je met een extreem verbouwde auto aankomt, een te grote uitlaat hebt, of te veel audio in je auto. En meetings beginnen over het algemeen vrij laat op de dag. Geen meetings dus die om 9 uur zondagochtend beginnen, en als je dan eindelijk wakker bent is het alweer afgelopen.
Dus dat is het wel een beetje in het kort uitgelegd. Of heeft iemand nog iets toe te voegen?

Dus 6 mei was het zover. Zeer geslaagde meeting. En sindsdien is het heel snel gegaan allemaal. Veel meetings bezocht waaronder Speed 2001, meeting in Terwolde, Rucphen, Marum, Duitsland, Nurburgring en niet te vergeten Tino zijn barbeque

Nu word RTC in januari een echte club. Contributie zal wel betaald moeten worden maar hoeveel was nog niet duidelijk. Wel was afgesproken om niet honderden guldens te rekenen ofzo.
Plus het feit dat er veel jongeren zijn. Dus geen scheve gezichten als je met een extreem verbouwde auto aankomt, een te grote uitlaat hebt, of te veel audio in je auto. En meetings beginnen over het algemeen vrij laat op de dag. Geen meetings dus die om 9 uur zondagochtend beginnen, en als je dan eindelijk wakker bent is het alweer afgelopen.
Dus dat is het wel een beetje in het kort uitgelegd. Of heeft iemand nog iets toe te voegen?
5 GT Turbo '88 GT5
Bedankt Roy, mooie 5 Trouwens, ik had al eens wat vragen gesteld over jouw en een andere witte die veel op de jouwe lijkt, alleen zonder happer.
Maar is er al een bestuur?
Wat is de planning ook een nieuwsbief, en Magazine, dat is wel mooi en leuk als er straks contributie betaald moet worden.
Bij Club Renault Sportives heeft er niemand een oor voor je verhalen, daarom bezocht ik geen meetings van hun meer, allemaal erg vervelend, en altijd een schaarse opkomst!
Maar is er al een bestuur?
Wat is de planning ook een nieuwsbief, en Magazine, dat is wel mooi en leuk als er straks contributie betaald moet worden.
Bij Club Renault Sportives heeft er niemand een oor voor je verhalen, daarom bezocht ik geen meetings van hun meer, allemaal erg vervelend, en altijd een schaarse opkomst!

Is er verder nog meer info over de nieuwe club?
Ik kan er jammer genoeg weinig info over vinden in de topics, waarom is er geen info topic, voor als je van te voren al wat meer wilt weten, dat moeten jullie eigenlijk wel even doen, als het niet te veel moeite is.
- Wat kost het lidmaatschap.
- Wat is RTC?
- Wat is de bedoeling van de club.
- Nieuwsbrief.
- Meetings.
- Etc.
Ik kan er jammer genoeg weinig info over vinden in de topics, waarom is er geen info topic, voor als je van te voren al wat meer wilt weten, dat moeten jullie eigenlijk wel even doen, als het niet te veel moeite is.
- Wat kost het lidmaatschap.
- Wat is RTC?
- Wat is de bedoeling van de club.
- Nieuwsbrief.
- Meetings.
- Etc.
Ja die andere witte is van Chris. En inderdaad ze lijken (nu niet meer zo) erg veel op elkaar. Geeft ook af en toe nog wel eens problemen...
En een bestuur is er al. Haas is voorzitter, Chris meeting coordinator, Bas&Tino onderhouden de site, Grossie is voor de nieuwsbrieven e.d. , Paul(ploegah) voor financieen en Martijn (Tackinardie) voor de leden administratie.
Volgens mij had ik zo iedereen maar kan zijn dat ik nog iemand vergeten ben.
En een bestuur is er al. Haas is voorzitter, Chris meeting coordinator, Bas&Tino onderhouden de site, Grossie is voor de nieuwsbrieven e.d. , Paul(ploegah) voor financieen en Martijn (Tackinardie) voor de leden administratie.
Volgens mij had ik zo iedereen maar kan zijn dat ik nog iemand vergeten ben.
5 GT Turbo '88 GT5
Nog iets leuks aan Club Renault Sportives, stuk of 600 leden, en altijd een kleine opkomst op de meetings, leuke club heb je dan!
Ik dacht laat ik eens meedoen aan een toertocht 2 jaar geleden, wordt hij afgelast, krijg je een dag van tevoren een belletje, sorry, te weinig animo, tot de volgende keer!
Wat voor club heb je dan??
De we liggen te slapen met zijn allen club?!
Ik dacht laat ik eens meedoen aan een toertocht 2 jaar geleden, wordt hij afgelast, krijg je een dag van tevoren een belletje, sorry, te weinig animo, tot de volgende keer!
Wat voor club heb je dan??
De we liggen te slapen met zijn allen club?!

Roy, hoezo problemen tussen die twee witte auto's? Die andere is vanaf de foto ook erg mooi.
Hoe is het bestuur gekozen?
Hoe is het bestuur gekozen?
En wat is nou de bedoeling?
Een tweede Club Fenault Sportives?
Waarom twee keer een wiel uitvinden?
Of willen jullie bijvoorbeeld ook Clio RSI'en en Renaults 5 GTE toe gaan laten?
Of gewoon alle Renaults?
Ik vind het jammer dat er nog zo weinig info over RTC online staat.
Een tweede Club Fenault Sportives?
Waarom twee keer een wiel uitvinden?
Of willen jullie bijvoorbeeld ook Clio RSI'en en Renaults 5 GTE toe gaan laten?
Of gewoon alle Renaults?
Ik vind het jammer dat er nog zo weinig info over RTC online staat.
We zijn vorig jaar naar Duitsland geweest. Ik, Chris en Joost. Maar onderweg kregen we een beetje problemen met een :-* Golf. De persoon die ernaast zat probeerde al hangend uit zijn auto mijn spiegel eraf te rukken. Toen hij ons even later rechts in wilde halen sneed een van ons hem. Dus die golf met een gangetje van 130/140 met 2 wielen door de berm.
Bij de grens stopten we om ff te wisselen en daar stonden ineens die gasten. Dus hun helemaal flippen, en schelden op ons om uit te zoeken wie het nou was.De mijne was toen net gespoten en er zaten nog geen stickers of zoiets op. Alleen aan het kenteken en aan de kleur kon je zien wie wie was.
Uit eindelijk gingen ze een aanklacht indienen tegen ons zeiden ze. Maar toen er een agent bij stond en wij wat video beelden van hun lieten zien (had een vriend van mij onderweg gefilmd) wilden ze ineens alles laten zitten en snel weg.
Dus niet zo ideaal 2 dezelfde auto's
-----------------
Let's get loud!!!
<font size=1>[ This message was edited by: Roy Steenland on 2001-11-27 19:48 ]</font>
Bij de grens stopten we om ff te wisselen en daar stonden ineens die gasten. Dus hun helemaal flippen, en schelden op ons om uit te zoeken wie het nou was.De mijne was toen net gespoten en er zaten nog geen stickers of zoiets op. Alleen aan het kenteken en aan de kleur kon je zien wie wie was.
Uit eindelijk gingen ze een aanklacht indienen tegen ons zeiden ze. Maar toen er een agent bij stond en wij wat video beelden van hun lieten zien (had een vriend van mij onderweg gefilmd) wilden ze ineens alles laten zitten en snel weg.
Dus niet zo ideaal 2 dezelfde auto's

-----------------
Let's get loud!!!
<font size=1>[ This message was edited by: Roy Steenland on 2001-11-27 19:48 ]</font>
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoi supercinq .
er staat nog niet echt veel hier op de site omdat we ernog volop mee bezig zijn , en bijna iedereen wel weet wat de bedoeling is .maar je hebt gelijk wa meer info is makkelijk .
en een tweede crs willen we voorkomen .
er is een bestuur om dingen te regelen ( dat moet nu eenmaal ) maar het is echt niet zo dat we meer zijn dan de rest dus als je een idee hebt laat maar horen en help . het is ook niet zo dat we onderschijd gaan maken tussen mensen wat ze bij crs wel doen .
maar meer hierover zal je wel lezen hier op de site .
er staat nog niet echt veel hier op de site omdat we ernog volop mee bezig zijn , en bijna iedereen wel weet wat de bedoeling is .maar je hebt gelijk wa meer info is makkelijk .
en een tweede crs willen we voorkomen .
er is een bestuur om dingen te regelen ( dat moet nu eenmaal ) maar het is echt niet zo dat we meer zijn dan de rest dus als je een idee hebt laat maar horen en help . het is ook niet zo dat we onderschijd gaan maken tussen mensen wat ze bij crs wel doen .
maar meer hierover zal je wel lezen hier op de site .
-
Ja, zelfs als het er niet sportief uitziet mag je nog lid worden. je hoort dan wel bij de kneusjesOn 2001-11-27 19:46, Roy Steenland
wrote:
In principe kan elke Renault die er enigzins sportief uitziet lid worden![]()

André, je gaat jezelf nu toch géén minderwaardigheidscomplex aanlullen hè?!On 2001-11-27 22:03, tervelde
wrote:Ja, zelfs als het er niet sportief uitziet mag je nog lid worden. je hoort dan wel bij de kneusjesOn 2001-11-27 19:46, Roy Steenland
wrote:
In principe kan elke Renault die er enigzins sportief uitziet lid worden![]()
![]()
-
Geintje
Iedereen die gek is van Renault kan lid worden van RTC.
In het internetgroepje wat we nu hebben, dus de mensen die ook al naar meerdere RTC-meetings zijn gekomen zitten echt alle soorten Renaults.
Van Laguna tot R5GTT, en van Mégane Break tot Alpine, en ga zomaar door.
De bedoeling is om er een gezellige actieve club van te maken. Dus liever minder actieve leden dan 800 leden die nooit op een meeting op komen dagen. En het leuke is dus dat elke Renault-rijder bij een club terecht kan en zijn of haar verhaal kwijt kan.
Zo kan je, om even een voorbeeld te noemen, geen lid worden van CRS met een R5GTE, terwijl dit bijna dezelfde auto is als een GTT, alleen een 1.7 motor ipv 1.4 met turbo.
Je kan ddan wel participant worden, maar officieel heb je geen clubauto.
Maar als het goed is volgt er zéér spoedig meer info over de Renault Tuning Club.
Als je nog meer gerichte vragen hebt dan horen we het wel.
In het internetgroepje wat we nu hebben, dus de mensen die ook al naar meerdere RTC-meetings zijn gekomen zitten echt alle soorten Renaults.
Van Laguna tot R5GTT, en van Mégane Break tot Alpine, en ga zomaar door.
De bedoeling is om er een gezellige actieve club van te maken. Dus liever minder actieve leden dan 800 leden die nooit op een meeting op komen dagen. En het leuke is dus dat elke Renault-rijder bij een club terecht kan en zijn of haar verhaal kwijt kan.
Zo kan je, om even een voorbeeld te noemen, geen lid worden van CRS met een R5GTE, terwijl dit bijna dezelfde auto is als een GTT, alleen een 1.7 motor ipv 1.4 met turbo.
Je kan ddan wel participant worden, maar officieel heb je geen clubauto.
Maar als het goed is volgt er zéér spoedig meer info over de Renault Tuning Club.
Als je nog meer gerichte vragen hebt dan horen we het wel.