ACT: VIRUS ALERT!!!!!!!!!!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Inderdaad, iedereen wordt gelijk zo paniekerig, niets aan de hand, gewoon gelijk verwijderen onbekende mailtjes, niets aan de hand.
Bart V

Maar hoe kan het dan dat ik het heb van iemand die niet eens mijn email adres weer maar wel op dit forum zit. Een paar mensen hebben het virus van mij zonder dat ik hun emaidres heb??????? VAAAAG
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oke sorry , ik weet het ook niet ik kreeg hem van pa en die weer van een vriend die met pc's werkt dus ik als geen pc expert geloof het dan . en er stond inderdaad iets dus dat heb ik eruit gegooit .

hoe gaat ie ? alweer een beetje bekomen van de schrik , bas
Marcel dLC

Als je een mailtje krijgt van iemand die je niet kent en er zit ook nog een of ander vaag attachment bij dan open je dat toch gewoon niet....
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Haas, geeft niet, maar ga aub niet en masse zitten mailen. En die vent heb er inderdaad geen kont verstand van.

Ik kan gewoon niet zo tegen die paniek, da's alles.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Marcel dLC

Nog even over hoaxes, want daar wordt ik ook altijd doodmoe van:

<b>Virus hoaxes</b>
If you have been warned about viruses called 'Good Times', 'Budweiser Frogs' or 'How to give a cat a colonic', you are the victim of a hoax. Virus hoaxes, especially email hoaxes, are commonplace and can be just as costly in terms of time and money as the real thing.
What are hoaxes?
Hoaxes are reports of non-existent viruses. Typically, they are emails which do some or all of the following:

Warn you that there is an undetectable, highly destructive new virus.
Ask you to avoid reading emails with a particular subject line, e.g. Join the Crew of Budweiser Frogs.
Claim that the warning was issued by a major software company, internet provider or government agency, e.g.IBM, Microsoft, AOL or the FCC.
Claim that a new virus can do something improbable. For instance, moment of silence says that'no program needs to be exchanged for a new computer to be infected'.
Use techno-babble to describe virus effects, e.g. Good Times says that the virus can put the PC's processor into 'an nth-complexity infinite binary loop'.
Urge you to forward the warning to other users.

Why are hoaxes a problem?
Hoaxes can be as disruptive and costly as a genuine virus.
If users do forward a hoax warning to all their friends and colleagues, there can be a deluge of email. This can overload mail servers and make them crash. The effect is the same as that of the real Love Bug virus, but the hoaxer didn't even had to write any computer code. It isn't just end-users who overreact. Companies who receive hoaxes often take drastic action, such as closing down a mail server or shutting down their network. This cripples communication more effectively than many real viruses, preventing access to email that may be really important. False warnings also distract from efforts to deal with real virus threats.
Hoaxes can be remarkably persistent too.
Since hoaxes aren't viruses, your anti-virus software can't detect or disable them.
Bas
Bestuurslid

Dank.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

sorry das ook al gebeurd het mailen dan .
maar wat is het dan voor iets ? gewoon een grap ? ik durf het niet open te maken . ken jij iemand die het wel gedaan heeft ?
Marcel dLC

Geen dank :smile:
robert

kwas wel verkouden vorige week.
snif.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Jonges jonges jonges...

als je mappen maakt in je outlook als je dat gebruikt! dan kan je er ook een scripie bij maken...

bv de map RTC dus iedereen die je vertrouwd van rtc en waar je het email adres van hebt zet je in dat scriptje.. en krijg je een mailtje dan komt het mailtje van die persoon zo in dat mapje RTC ...

krijg je een mailtje van iemand die je niet kent dan komt dat mailtje gewoon in je inbox of te wel..
HEEEE!!! vaag mailtje weggooien..!!

maak ook een mapje met CRAP!! of verwijder.
alle troep die je van het internet krijgt toegemailt zet je in het scriptje crap en daar zet je de 'status' verwijder aan vast en het mailtje met allerlij sorten crap word verwijdert..

mmzz hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.. anders wil ik het nog wel een keer uitleggen maar dat iets uitgebreider en zal ik het even helemaal uitwerken.. voor de wat mindere computer dudes onder ons :0

Greatz Maik
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

aha dus zo werkt het , ik las net ff de engelse tekst .

sorry ik heb geen pc kennis
Bas
Bestuurslid

On 2001-11-27 19:45, HAAS
wrote:
maar wat is het dan voor iets ? gewoon een grap ? ik durf het niet open te maken . ken jij iemand die het wel gedaan heeft ?
Euh, nou zoals in het verhaal van Madkow, deze Hoaxes zijn net zo schadelijk als echte virussen (in termen van tijd + geld). Als je als gebruiker overreageert (en dat gebeurde hier dus), en je stuurt van alles door naar je HELE adresboek, dan ben je net zo vervelend als degene die een virus de wereld in jaagt. Als ik namelijk jouw -goedbedoelde- advies opvolg, dan verklooi ik mijn windows installatie.
Ik ken niemand die dat ding heeft weggegooid, maar ik kan wel 1x per zoveel tijd de familie door omdat deze of gene een virusmail heeft geopend.
Ik kan niet zeggen dat ik daar vrolijk van wordt. :sad::sad:
Ben namelijk te druk met RTC :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-27 19:51, Bas
wrote:
On 2001-11-27 19:45, HAAS
wrote:
Euh, nou zoals in het verhaal van Madkow, deze Hoaxes zijn net zo schadelijk als echte virussen (in termen van tijd + geld). Als je als gebruiker overreageert (en dat gebeurde hier dus), en je stuurt van alles door naar je HELE adresboek, dan ben je net zo vervelend als degene die een virus de wereld in jaagt. Als ik namelijk jouw -goedbedoelde- advies opvolg, dan verklooi ik mijn windows installatie.
Ik ken niemand die dat ding heeft weggegooid, maar ik kan wel 1x per zoveel tijd de familie door omdat deze of gene een virusmail heeft geopend.
Ik kan niet zeggen dat ik daar vrolijk van wordt. :sad::sad:
Ben namelijk te druk met RTC :lol:

>>>> oude tekst van de topic sircam virus<<<<
'WOOFER' T.N.T
[Ace]

Posted: 2001-10-31 22:11 | profile | e-mail | icq | edit post | quote

--------------------------------------------------------------------------------

Het tegengaan van automatische versturen van mails door VIRUSSEN kan je doen door.

LETOP!!!

!0000 in je contactpersonen in outlook of netscape mail programma toe te voegen..

bv. als je nu getroffen ben en het programma wil mail versturen kan moet jij dit zelf aangeven of hij dat wel mag, en zoja dan zie je dat je getroffen ben door een mailvirus.

alsjeblieft en graag gedaan.
Greatz maik

ps: als het goed is, is dit 1 van de dingen die je ertegen kan doen :smile: :grin:
Bart V

MSN zet ze automatisch in je outlook.
André ter Velde

Nou, ik zal dan wel panieken volgens iedereen. Maar ik start de pc op, vervolgens internet. En nu heeft de pc al 600.000 bytes verzonden tegen 170.000 ontvangen. Doet is anders nooit! Ik heb dit al eens eerder gehad. had wel met een virus te maken. Dus ik zal niet panieken, maar heb wel ontzettend de pleuris in. Ik ben wel een leek op pc gebied, en heb geemn virusscanner of wat dan ook.
André ter Velde

En ik krig ineens allemaal undeliverable mail messages terug over mailtjes die ik helemaal niet verstuurd heb. Nee, ik paniek niet hoor. Kut pc.
""wat zegt u ?"" ""met wat voor pc''s wij werken ?"" ""Ik zal even kijken"" ""Wij werken hier met kut-pc's, zegt u dat wat ??""

Oh ja, iedere keer dat ik 1 keer aanhalingstekens typ, komen er 2. Nee hoor, ik paniek niet. teringpc !
Robert dB.

toch maar eens een virusscan erop zetten Opa?? Zal ik er anders eentje voor je meenemen a.s. vrijdagavond?
André ter Velde

Oh, als je dat wilt doen, heel graag. Ik zou niet weten hoe het werkt, maar je zult het vast wel uit kunnen leggen. Werkt die ook op klote-pc's ??
Bas
Bestuurslid

Nee, maar wel op kut-pc's :wink:
André ter Velde

Dan doet ie het tenminste op die van mij ! Jezus, wat heb ik de smoor in nu. Heb net 2 weken geleden het hele zooitje kaal gemaakt en opnieuw zitten te installeren. Kostte 2 dagen. kan ik weer van voren af aan beginnen.
Robert dB.

alleen op kut-pc's inderdaad :smile:

maar ik probeer het ceedeetje niet te vergeten vrijdag...verdere uitleg komt dan wel
Bas
Bestuurslid

Opa, bewaar die shit even tot de 21e.
Dan gaan we hem samen optuigen, met virusscanner. Okee?
André ter Velde

Oke, ik zal zo goed en zo kwaad als het gaat de boel laten staan en verder aanmodderen. Kunnen we de 21ste eens zien wat er allemaal moet gebeuren. Shit, moet ik wel effe al die plaatjes veiligstellen. :wink:
Bas
Bestuurslid

Wat voor OS moet je er op hebben?
André ter Velde

Haha, leuke Bas ?? Ik heb toch geen idee wat dat is jongen. Ik bel je wel even oke ?
André ter Velde

Misschien een leuke voor jullie. Er staan nu 2 internetschgermpjes bij mij vast. Ik doe control alt delete en wat zegt ie ??? Kernel32 reageert niet..
Ik doe echt niet panieken hoor. Maar is dit een virus of is dit een virus. Flikkerpc Kutpc, K....rpc, Teringpc, Klotepc, Fuckpc en ga zo nog 1200 keer door ! Ik groet u !
André ter Velde

Misschein wel leuk, het enige wat gewoon blijft werken is http://www.renault-tuning.com Is ook eigenlijk het belangrijkste.
Bas
Bestuurslid

Bel maar even ja...

MMja
Die pc moet even opnieuw geinstalled worden.
Met een virusscanner er op.
Wat staat er nu op? WIn98?
OS = operating system oftewel besturingssysteem.
Heb je een cd-brander er in?
Marcel dLC

Zet er maar linux op bij hem, heeft ie tenminste niet zo gauw last van virussen :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-27 20:16, Bartezz
wrote:
MSN zet ze automatisch in je outlook.

kan je uitzetten hoor..!! zal ff moeten zoeken maar het kan..!!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-27 20:55, Bas
wrote:
Wat voor OS moet je er op hebben?
Doe maar OS X 10.1 :grin:
Anonymous

Heb dit dus ook he, kernel32.dll gezeik, heb ff norton gedownload maar die herkent em alleen maar, that's all. is de enige optie alles opnieuw installeren?????
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

SULFNBK.EXE BESTAND NIET WISSEN!!

Het is een hoax, oftewel mensen proberen bang te maken met een bestaand bestand! Windows heeft dit bestand nodig voor lange bestandsnamen.... Als je het wel gewist hebt, het is geen ramp.. Maar windows heeft dat bestand natuurlijk niet voor niets.

Kijk op http://www.symantec.com/avcenter/hoax.html voor meer informatie en een uitleg over het bestand sulfnbk.exe
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-27 21:55 ]</font>
Anonymous

ennu het <a href="mailto:w32.badtrans.b@mm" target="_new">w32.badtrans.b@mm</a> virus stond erop, staat er dus nog steeds op iemand een suggestie voor me?
Plaats reactie