Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Super5

Mezelf dan ook maar ff voorstellen... :smile:

Ik ben Niels, 22 jr, woon in Rotterdam Kralingen & Tiel. Na een (geflopte) studie communication & design management werk ik nu tijdelijk bij een Q8 tankstation aan de A15 bij Geldermalsen.

M'n R5-manie is eigenlijk begonnen sinds m'n allereerste auto, een oude 5 GTL uit 1984. Een goedkoop rammelbakje (de eerste supercinq), maar hij deed het perfect. Ben er de halve wereld mee afgereisd (Zuid Frankrijk bijvoorbeeld, je had de gezichten moeten zien van al die Nederlanders in hun nieuwe Vectra's).

Maar helaas, na 220.000 kilometer kwam een eind aan dit Vijfje. Afgekeurd. Verrotte bodem, remmen en aandrijfassen. Nu staat ie achterin een loods bij m'n ouders, handig voor onderdelen. Misschien over een jaar of 10 een restauratieproject?

Tegenwoordig heb ik een rode R5 GTR met comfortpakket (alles electrisch). Heerlijk bakkie, alleen de lak is wat dof. Klusje voor m'n oom (autospuiter).

In de toekomst misschien nog een GTX of GTT, afhankelijk van $$$.

Greetz

Niels
-----------------
Cinq pasionnement, Supercinq à la folie!
<font size=1>[ This message was edited by: Bas on 2001-11-26 21:47 ]</font>
Anonymous

Hier is al een topic voor.

Volgende X daar in posten A.U.B.
Mzzl...:wink:
Robert dB.

dan kan je deze ook wel locken BAS!!
Anonymous

Drie keer is scheepsrecht.
Super5

zorry

waar dan? :smile:
Think Different: Think Supercinq!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

UEhm
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Gesloten