zijn ze elektrisch verstelbaar ?
in de laguna zijn ze dat wel en dan zitten ze gelijmd op een soort draaibaar gevalletje. door kundig te pielen met schroevedraaier krijg je het glas er mooi uit zonder het kabeltje van de verwarming te slopen. (mijn garageman deed dat echt heel soepel)
Anders eerst ff op de auto van je buurman proberen
<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-11-26 18:12 ]</font>
in de laguna zijn ze dat wel en dan zitten ze gelijmd op een soort draaibaar gevalletje. door kundig te pielen met schroevedraaier krijg je het glas er mooi uit zonder het kabeltje van de verwarming te slopen. (mijn garageman deed dat echt heel soepel)
Anders eerst ff op de auto van je buurman proberen
<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-11-26 18:12 ]</font>
of bij mij oop de hoek van de straak parkeren op zaterdagavond, komt genoeg dronken trapgraagvolk langs.
:sad::sad:

Is inderdaad een klik systeem.
Heb ik er ook pas uitgehaald....
Je moet wel uitkijken dat je het glas niet breekt
gebeurde bij mij dus wel...
Misschien kan je het glas ook wel afplakken ofzo.....
Suc6
Grtz Paul
Je moet wel uitkijken dat je het glas niet breekt

Suc6
Grtz Paul
En hoe heb je dat precies gedaan???On 2001-11-26 19:40, R19-16V
wrote:
Is inderdaad een klik systeem.
Je moet wel uitkijken dat je het glas niet breektgebeurde bij mij dus wel...
Suc6
Grtz Paul
Met een schroeven draaier, op de klik puntjes proberen los te maken. Zit op, geloof ik, 4 puntjes geklikt.
Maar nogmaals, kijk uit dat het glas niet breekt...
Zullen wel niet zo heel duur zijn denk ik , maar toch....
Grtz Paul
Maar nogmaals, kijk uit dat het glas niet breekt...
Zullen wel niet zo heel duur zijn denk ik , maar toch....
Grtz Paul
Waarom zou je die eruit halen?
Je kan het toch gewoon goed afplakken. Er zitten aardige naadjes tussen het glas en het montuur toch?
Je kan het toch gewoon goed afplakken. Er zitten aardige naadjes tussen het glas en het montuur toch?
Ja, schure is natuurlijk belangrijk maar dat moet kunnen. Mijn 5 is ook net gespoten en ze hebben de spiegels er niet uit hoefen hebben. Moet echt wel lukken volgens mij. Opzich 1 keer schuren en dan in de spuitplamuur. Gladschuren en spuiten toch?
De spiegel van een 19 ligt vrij diep in de behuizing, ik wil graag ook de binnenkant (het gedeelte wat je ziet) goed spuiten, ik ben van mening dat dat glas echt in de weg zit. Maar ik ga op de sloop ff proberen met een schroevndraaier die spiegel eruit te halen, als dat makkelijk gaat sloop ik de mijne ook ff los. Lukt het niet dan kan ik altijd nog het zooitje afplakken.
Spuit je ze dan zelf?
Jah over de basis lak, de kleur dus, daar moet je nog blanke lak spuiten, gaat het harde van glimmen en is goeie beschermings laag
Suc 6
Jah over de basis lak, de kleur dus, daar moet je nog blanke lak spuiten, gaat het harde van glimmen en is goeie beschermings laag
Suc 6