Ja, op zich kan die wis functie er wel uit.
Maar ik vind op dit moment dat ieder voor zich moet kunnen bepalen of de auto er in blijft staan of niet. Iemand kan zich ook bedenken.
Stylesheet had ik al geripped , alleen nog niet er 'aangehangen'.
Komt wel.
Voor 't registreren van (rijdende) sportieve Renaults.
Las net dat 't voor elke willekeurige auto is.(?)
-----------------
Laat U het mij alstublieft weten indien u dit schrijven niet ontvangen hebt.
<font size=1>[ This message was edited by: Maus on 2001-10-30 15:26 ]</font>
Maar waaarom er nu auto's in de lijst staan die een ruim een half jaar geleden naar de sloop zijn gebracht en dus nu als een Opel rond rijden te registreren?!
En om nu alle Renaults van mijn familie te registreren?!
Ik dacht alleen auto's, of vanjezelf, of Andere sportieve die je hebt zien rijden.
Het nut van de base is er zo niet echt natuurlijk.
Yep eigenlijk alleen voor rijdende (sportieve) renaults. Ik denk dat leden nu de vaste forummers zijn, volgend jaar de .nl leden.
Die m3 is van Marc, die ook met ons mee was naar de nurburgring.
Auto's die je gesport hebt, maar waarvan we de eigenaar niet weet kun je ook invoeren.
Geef dan in eigenaar onbekend.
Later zullen deze in een aparte rubriek weergegeven worden.
Ik denk dat je 't inderdaad zo moet doen: 1 rubriek voor de vaste leden en 1 rubriek voor de gespotte Renaults. En dan denk ik dat je 't per type moet rangschikken (ipv op bouwjaar).
Wa kriege we noe?:sad:
Er heeft een of andere mongool aan mijn 'post' op je database gezeten! (of ik heb het zelf gedaan tijdens een slaapwandeling)
Kenteken is veranderd, extra's zijn deels weggehaald en opmerkingen zijn zelfs helemaal verwijderd!!!
Dit was dus niet de bedoeling van de database en ik zou het wel 'waarderen' als een ander er niet mee zit te kloten