MODERATERS: hoe kan ik deze messageboard ook krijgen op m'n site ?
Afgezien dat ik geen moderator ben, maar hoe bedoel je precies?On 2001-11-24 20:47, turboman
wrote:
MODERATERS: hoe kan ik deze messageboard ook krijgen op m'n site ?
Je wilt ook een soortgelijke messageboard draaiien?
Dan moet je een server hebben die php (programmeertaal die in html gebakken wordt) en mysql (database server) ondersteunt.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Inderdaad,
Je hebt een stuk webruimte nodig op een webserver die PHP en MySQL ondersteunt (bij voorkeur op linux).
Daar komt bij dat dit een zwaar verbouwde versie is van phpBB, het systeem waar wij mee werken. Standaard ziet het er namelijk niet uit (vind ik
)
Je hebt een stuk webruimte nodig op een webserver die PHP en MySQL ondersteunt (bij voorkeur op linux).
Daar komt bij dat dit een zwaar verbouwde versie is van phpBB, het systeem waar wij mee werken. Standaard ziet het er namelijk niet uit (vind ik
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
k, dacht al dat het zoiets zoun zijn, kep alleen geen server, wel een eigen domein, http://www.turboman.nl........ ?
-
Dan moet je site wel gehost zijn, bij een provider die PHP en SQL ondersteunt.
Ik heb ook zelf een site (http://www.madkow.nl) en wou daar ook met php een forumpje en messageboard op bouwen, dit heb ik op mijn werk nl. ook al eens gedaan. Bij mij werd het echter niet ondersteunt, dus het ging niet....
Ik heb ook zelf een site (http://www.madkow.nl) en wou daar ook met php een forumpje en messageboard op bouwen, dit heb ik op mijn werk nl. ook al eens gedaan. Bij mij werd het echter niet ondersteunt, dus het ging niet....
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
LinuxOn 2001-11-24 21:25, Menno
wrote:
LAMP heet jullie favoriete setje toch, heren webboeren?
Apache
MySQL
PHP

Dolf, er zijn wel gratis LAMP aanbieders, maar ik zou niet weten waar en voor welke kwaliteit. Ik heb vanuit mijn eigen bedrijf deze site gehost.
Mijn ervaringen met gratis = ruk service.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
K, bedankt voor de info !On 2001-11-25 16:50, Bas
wrote:LinuxOn 2001-11-24 21:25, Menno
wrote:
LAMP heet jullie favoriete setje toch, heren webboeren?
Apache
MySQL
PHP
Dolf, er zijn wel gratis LAMP aanbieders, maar ik zou niet weten waar en voor welke kwaliteit. Ik heb vanuit mijn eigen bedrijf deze site gehost.
Mijn ervaringen met gratis = ruk service.
Greets, Dolf
Ik zou ook voor F2S.com gaan inderdaad....