Kijk als ze je dan toch flitsen is het leuker als je van vooraf op de foto staat, als je hem opvraagt!
-
Ja die van voor zijn echt stoer. Eerst wilde ze het gaan verbieden, dat van voor flitsen. Maar dat is nog steeds niet hellemaal duidelijk. (i.v.m. verblind worden door de flits bij slecht weer en als het donker is)
Kijk als ze je dan toch flitsen is het leuker als je van vooraf op de foto staat, als je hem opvraagt!
Moet je ff naar:<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.flitspalen.com" TARGET="_blank">www.flitspalen.com</A><!-- BBCode End --> gaan, daar
staan 2 sjablonen voor een bezwaarschrift, ff je gegevens invullen en klaarr.
staan 2 sjablonen voor een bezwaarschrift, ff je gegevens invullen en klaarr.
-
Ga ik doen opvragen.. Was 's avonds om een uur of acht:lol:
Ik zag ze staan maar er staan wel vaker auto's langs die weg dus d8 zal toch niet, wel dus
Zat niet eens een kentekenplaat voorop, en "FLITS" maar ze stonden aan de overkant van de weg, eikels. Maarja lach er nog steeds om, is toch om je dood te lache
:lol::lol:
Ik zag ze staan maar er staan wel vaker auto's langs die weg dus d8 zal toch niet, wel dus

-
Zulke boete's zijn inderdaad om te lachen. Ik heb er ook al is een voor 3km/u te hard (na correctie nog wel) gehad. Dat was ook al zo'n vette.
Zie je toch dat ze bij het OM ook wel een beetje humor hebben.
Zie je toch dat ze bij het OM ook wel een beetje humor hebben.
-
Ja echt dat zijn echt grappige boete's:lol: Dit was ook na correctie 9 km te hard 

Ja op zich wel lachen, maar aan de andere kant gewoon ziek dat mensen zich daar mee bezig houden.
In mijn ogen ben je echt een imbiciel als je denkt dat je met het bekeuren van iemand die 5 km te hard rijdt daadwerkelijk bezig bent 'de verkeersveiligheid' te verbeteren.
<font size=1>[ This message was edited by: Marius on 2001-11-06 13:10 ]</font>
In mijn ogen ben je echt een imbiciel als je denkt dat je met het bekeuren van iemand die 5 km te hard rijdt daadwerkelijk bezig bent 'de verkeersveiligheid' te verbeteren.
<font size=1>[ This message was edited by: Marius on 2001-11-06 13:10 ]</font>
-
hier is het alternatief voor als je het <b>NIET</b> eens ben met de bon die je in de bus hebt gekregen...ghehe 
<i>
Officier van Justitie
Adres (mag ook per fax
Klager:
Naam: ..
Adres: .
Geboortedatum + plaats:
Rek. Nr. ( eigen rek. nr. + twee typefouten):
Dagtekening:
Edelachtbare Heer, Mevrouw,
Hierdoor maak ik bezwaar tegen uw beschikking met beschikkingsnummer (invullen) waarvan kopie is bijgevoegd.
Volgens deze beschikking zou ik op (datum) op de (waar) . (hoe hard) km/u hebben gereden waar (max snelheid.) was toegestaan.
Deze beschuldiging is echter onjuist. Ik wijs daartoe op het volgende.
Voor zo ver mij bekend heb ik niet op het in de beschikking genoemde tijdstip en datum op de (plaats) gereden. Zoals u ongetwijfeld ook bekend, rijdt in Nederland een groot aantal autos rond met dezelfde kentekens alsmede het bestaan van grote aantallen katvangers, zodat de zeer reële kans bestaat dat een foto is gemaakt van een andere auto met hetzelfde kenteken.
Voor zo ver het echter wel om het door mij ter beschikking staande voertuig mocht blijken te gaan, dan is de geconstateerde overschrijding van de maximum snelheid in ieder geval onjuist. Uit eigen wetenschap weet ik immers dat ik aldaar nimmer harder rijd dan de toegestane snelheid zodat ervan uit moet worden gegaan dat dat ook het geval was op het in de beschikking genoemde tijdstip. Ik veronderstel dan ook dat dit is te wijten aan een defect c.q. onzorgvuldigheid van de gebruikte radarapparatuur c.q. de wijze waarop de radarapparatuur is gebruikt c.q. de wijze waarop de meting is gebeurd. Gelet op het voorgaande dient te worden aangenomen dat de radarapparatuur niet op de juiste wijze was geijkt, c.q. deze radarapparatuur niet volgens de voorschriften werd bediend c.q. deze radarapparatuur niet door een gekwalificeerde ambtenaar werd bediend c.q. deze radarapparatuur niet volgens de voorschriften stond uitgelijnd c.q. deze radarapparatuur stond opgesteld in een bocht c.q. deze radar stond opgesteld op een zachte ondergrond en was verzakt (zodat een deugdelijke meting niet mogelijk was). Ook dien ik er voor het moment van uit te gaan dat er ook andere wagens op de foto staan die, anders dan mijn voertuig, wel te hard gingen c.q. dat de foto zodanige gebreken vertoont dat een deugdelijke meting niet mogelijk was.
Ik verzoek u daarom uitdrukkelijk om de volgende bewijsstukken:
de foto (met datum, tijdstip en geconstateerde snelheid) waarop duidelijk valt waar te nemen het voertuig en het kenteken en, voor zo ver sprake is van meer voertuigen, welk voertuig de snelheidsovertreding zou hebben begaan;
De verklaring van onderzoek voor de gebruikte radarapparatuur als bedoeld in art. 1a van de Regeling meetmiddelen Politie/KLPD d.d. 7 en 4 juli 1997, afgegeven door het Nederlands Meetinstituut; deze verklaring mag op grond van art. 2.2 niet ouder zijn dan een jaar waarbij het tijdstip van de mogelijke overtreding beslissend is; uiteraard dient het serienummer van de gebruikte radarapparatuur te corresponderen met het serienummer dat in deze verklaring staat genoemd;
Een op ambtseed opgemaakt proces-verbaal waaruit ondubbelzinnig blijkt dat de gebruikte radarapparatuur in overeenstemming met de voorschriften werd bediend en dat deze volgens de voorschriften stond uitgelijnd op het moment van meting;
Het certificaat waaruit ondubbelzinnig blijkt dat de opsporingsambtenaar die de radarapparatuur bediende hiervoor ook was gekwalificeerd ten tijde van de meting;
Mocht een van deze documenten niet kunnen worden geproduceerd c.q. mocht een van deze documenten niet aan de genoemde eisen voldoen dan dient de beschikking te worden vernietigd. Het bewijs van de snelheidsovertreding is dan immers niet overtuigend geleverd.
Voor zo ver u de politie naar aanleiding van mijn bezwaarschrift om nadere informatie vraagt dan verzoek ik u mij hiervan op de hoogte stellen. Indien en voor zo ver u van de politie geen reactie binnen 4 weken ontvangt dan dient deze beschikking te worden vernietigd, gelet op de inhoud van de Aanwijzing administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften d.d. 29 juni 1999 (Stcrt. 1999, 137, en 2000, 236 en 23 .
Ten slotte verzoek ik u om binnen 16 weken een beslissing te nemen en, indien deze termijn niet wordt gehaald, de beschikking te vernietigen. Ik wijs u hiervoor op de termijn van 16 weken die door verschillende parketten wordt gehanteerd en die als redelijke beslistermijn wordt beschouwd. Indien niet binnen deze termijn kan worden beslist dan wordt de beschikking vernietigd. Uit het oogpunt van rechtsgelijkheid dient deze termijn landelijk te worden toegepast. Ik maak dus ook bij voorbaat bezwaar tegen een mogelijke verlenging van deze termijn.
Ik verzoek u ten slotte mij als belanghebbende te horen,
Hoogachtend,
Naam/handtekening
</i>

<i>
Officier van Justitie
Adres (mag ook per fax
Klager:
Naam: ..
Adres: .
Geboortedatum + plaats:
Rek. Nr. ( eigen rek. nr. + twee typefouten):
Dagtekening:
Edelachtbare Heer, Mevrouw,
Hierdoor maak ik bezwaar tegen uw beschikking met beschikkingsnummer (invullen) waarvan kopie is bijgevoegd.
Volgens deze beschikking zou ik op (datum) op de (waar) . (hoe hard) km/u hebben gereden waar (max snelheid.) was toegestaan.
Deze beschuldiging is echter onjuist. Ik wijs daartoe op het volgende.
Voor zo ver mij bekend heb ik niet op het in de beschikking genoemde tijdstip en datum op de (plaats) gereden. Zoals u ongetwijfeld ook bekend, rijdt in Nederland een groot aantal autos rond met dezelfde kentekens alsmede het bestaan van grote aantallen katvangers, zodat de zeer reële kans bestaat dat een foto is gemaakt van een andere auto met hetzelfde kenteken.
Voor zo ver het echter wel om het door mij ter beschikking staande voertuig mocht blijken te gaan, dan is de geconstateerde overschrijding van de maximum snelheid in ieder geval onjuist. Uit eigen wetenschap weet ik immers dat ik aldaar nimmer harder rijd dan de toegestane snelheid zodat ervan uit moet worden gegaan dat dat ook het geval was op het in de beschikking genoemde tijdstip. Ik veronderstel dan ook dat dit is te wijten aan een defect c.q. onzorgvuldigheid van de gebruikte radarapparatuur c.q. de wijze waarop de radarapparatuur is gebruikt c.q. de wijze waarop de meting is gebeurd. Gelet op het voorgaande dient te worden aangenomen dat de radarapparatuur niet op de juiste wijze was geijkt, c.q. deze radarapparatuur niet volgens de voorschriften werd bediend c.q. deze radarapparatuur niet door een gekwalificeerde ambtenaar werd bediend c.q. deze radarapparatuur niet volgens de voorschriften stond uitgelijnd c.q. deze radarapparatuur stond opgesteld in een bocht c.q. deze radar stond opgesteld op een zachte ondergrond en was verzakt (zodat een deugdelijke meting niet mogelijk was). Ook dien ik er voor het moment van uit te gaan dat er ook andere wagens op de foto staan die, anders dan mijn voertuig, wel te hard gingen c.q. dat de foto zodanige gebreken vertoont dat een deugdelijke meting niet mogelijk was.
Ik verzoek u daarom uitdrukkelijk om de volgende bewijsstukken:
de foto (met datum, tijdstip en geconstateerde snelheid) waarop duidelijk valt waar te nemen het voertuig en het kenteken en, voor zo ver sprake is van meer voertuigen, welk voertuig de snelheidsovertreding zou hebben begaan;
De verklaring van onderzoek voor de gebruikte radarapparatuur als bedoeld in art. 1a van de Regeling meetmiddelen Politie/KLPD d.d. 7 en 4 juli 1997, afgegeven door het Nederlands Meetinstituut; deze verklaring mag op grond van art. 2.2 niet ouder zijn dan een jaar waarbij het tijdstip van de mogelijke overtreding beslissend is; uiteraard dient het serienummer van de gebruikte radarapparatuur te corresponderen met het serienummer dat in deze verklaring staat genoemd;
Een op ambtseed opgemaakt proces-verbaal waaruit ondubbelzinnig blijkt dat de gebruikte radarapparatuur in overeenstemming met de voorschriften werd bediend en dat deze volgens de voorschriften stond uitgelijnd op het moment van meting;
Het certificaat waaruit ondubbelzinnig blijkt dat de opsporingsambtenaar die de radarapparatuur bediende hiervoor ook was gekwalificeerd ten tijde van de meting;
Mocht een van deze documenten niet kunnen worden geproduceerd c.q. mocht een van deze documenten niet aan de genoemde eisen voldoen dan dient de beschikking te worden vernietigd. Het bewijs van de snelheidsovertreding is dan immers niet overtuigend geleverd.
Voor zo ver u de politie naar aanleiding van mijn bezwaarschrift om nadere informatie vraagt dan verzoek ik u mij hiervan op de hoogte stellen. Indien en voor zo ver u van de politie geen reactie binnen 4 weken ontvangt dan dient deze beschikking te worden vernietigd, gelet op de inhoud van de Aanwijzing administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften d.d. 29 juni 1999 (Stcrt. 1999, 137, en 2000, 236 en 23 .
Ten slotte verzoek ik u om binnen 16 weken een beslissing te nemen en, indien deze termijn niet wordt gehaald, de beschikking te vernietigen. Ik wijs u hiervoor op de termijn van 16 weken die door verschillende parketten wordt gehanteerd en die als redelijke beslistermijn wordt beschouwd. Indien niet binnen deze termijn kan worden beslist dan wordt de beschikking vernietigd. Uit het oogpunt van rechtsgelijkheid dient deze termijn landelijk te worden toegepast. Ik maak dus ook bij voorbaat bezwaar tegen een mogelijke verlenging van deze termijn.
Ik verzoek u ten slotte mij als belanghebbende te horen,
Hoogachtend,
Naam/handtekening
</i>
zoals ?On 2001-11-23 12:04, kliko16v
wrote:
staat alleen wel wat foutjes in je text
Langzamerhand wordt iedereen een beetje ziek en beroerd van al die
onzinboetes. Voor 6 km te hard rijden op een totaal stille en verlaten
snelweg f 60,-. Ook bij zogenaamde wegwerkzaamheden met tijdelijke
snelheidsbeperkingen waar na werktijd geen werker meer te zien is wordt
er
driftig op los geflitst. Of per ongeluk door roodlicht op een totaal
verlaten kruispunt in de nacht f 240,-. Er is nu een mogelijkheid om
actie
te voren. Dit werkt beter als iedereen er aan meedoet. Bewaar dit
e-mailbericht en stuur het door aan vrienden en bekenden. We moeten deze
financiele geldwolf een halt toe roepen. Meer dan 7 miljoen stomme
bekeuringen per jaar en het worden er elk jaar meer. De remedie is een
simpel briefje. Als je een bekeuring - beschikking - krijgt, dan kan je
hierop in beroep gaan bij de officier van justitie. Het adres staat op
de
beschikking, maak een kopie van de beschikking en doe er deze brief bij
bijvoorbeeld,
Aan de Officier van Justitie te ...................................
Bijgaand stuur ik u een kopie van uw beschikking. Ik bestrijd de
snelheid en
of overtreding die op de beschikking is vermeld en vermoed dat de
meetapparatuur niet in orde was. Daarom ga ik tegen deze beschikking in
beroep. Ik verzoek u om mij een kopie van het ijkrapport van de
betrokken
meetapparatuur op te sturen, zoals dat op de dag van de overtreding
geldig
was.
Een hartelijke groet,
De officier is verplicht te bewijzen dat de apparatuur geijkt en goed is
en
moet dus een kopie van het ijkrapport opsturen. Als uit het ijkrapport
blijkt dat de apparatuur over de ijkdatum heen is - en dat gebeurt
regelmatig - dan heb je geluk. De boete is dan niet geldig en de
beschikking is onterecht uitgereikt. Maar nog belangrijker: Als
iedereen zo
protesteert dan loopt de administratie van het openbaar ministerie
compleet
vast. Men kan die miljoenen bezwaarschriften onmogelijk verwerken. Je
hoeft
de bekeuring dan waarschijnlijk nooit te betalen. Het is wellicht een
kleine moeite om dit door te geven aan heel veel vrienden en relaties.
onzinboetes. Voor 6 km te hard rijden op een totaal stille en verlaten
snelweg f 60,-. Ook bij zogenaamde wegwerkzaamheden met tijdelijke
snelheidsbeperkingen waar na werktijd geen werker meer te zien is wordt
er
driftig op los geflitst. Of per ongeluk door roodlicht op een totaal
verlaten kruispunt in de nacht f 240,-. Er is nu een mogelijkheid om
actie
te voren. Dit werkt beter als iedereen er aan meedoet. Bewaar dit
e-mailbericht en stuur het door aan vrienden en bekenden. We moeten deze
financiele geldwolf een halt toe roepen. Meer dan 7 miljoen stomme
bekeuringen per jaar en het worden er elk jaar meer. De remedie is een
simpel briefje. Als je een bekeuring - beschikking - krijgt, dan kan je
hierop in beroep gaan bij de officier van justitie. Het adres staat op
de
beschikking, maak een kopie van de beschikking en doe er deze brief bij
bijvoorbeeld,
Aan de Officier van Justitie te ...................................
Bijgaand stuur ik u een kopie van uw beschikking. Ik bestrijd de
snelheid en
of overtreding die op de beschikking is vermeld en vermoed dat de
meetapparatuur niet in orde was. Daarom ga ik tegen deze beschikking in
beroep. Ik verzoek u om mij een kopie van het ijkrapport van de
betrokken
meetapparatuur op te sturen, zoals dat op de dag van de overtreding
geldig
was.
Een hartelijke groet,
en
moet dus een kopie van het ijkrapport opsturen. Als uit het ijkrapport
blijkt dat de apparatuur over de ijkdatum heen is - en dat gebeurt
regelmatig - dan heb je geluk. De boete is dan niet geldig en de
beschikking is onterecht uitgereikt. Maar nog belangrijker: Als
iedereen zo
protesteert dan loopt de administratie van het openbaar ministerie
compleet
vast. Men kan die miljoenen bezwaarschriften onmogelijk verwerken. Je
hoeft
de bekeuring dan waarschijnlijk nooit te betalen. Het is wellicht een
kleine moeite om dit door te geven aan heel veel vrienden en relaties.
-
- Contacteer:
Ho ho ho! Bedankt! Maar stuur dit niet naar zoveel moglijk mensen door, want dan gaan ze JUIST maatregelen nemen. Want ik denk niet dat iedereen massaal deze protesten gaat sturen...
En mocht het wel gebeuren, dan gaan ze het flitsen echt niet afschaffen, dan bedenken ze wel een andere methode. Nogmaals, bedankt voor je informatie maar hou dit voorbeeld voor jezelf en je kennisen. Zo denk ik tenminste 
Bovendien zal er met zo'n massaal protest een duidelijk geval zijn van een protest te kwader trouw en zal iedereen moeten betalen ook diegenen die ECHT van mening waren dat ze niet te hard reden....
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-23 14:40 ]</font>
Bovendien zal er met zo'n massaal protest een duidelijk geval zijn van een protest te kwader trouw en zal iedereen moeten betalen ook diegenen die ECHT van mening waren dat ze niet te hard reden....
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-23 14:40 ]</font>
Jeetje wat een boekwerken hebben julie daar allemaal zeg
ik heb dr ook 1, die is wat kleiner, en daarin word ALLEEN om een foto gevraagd ter bewijs, meer niet.
Officier van Justitie
Postbus 84500
1080 BN Amsterdam,
Betreft: beroepschrift beschikkingsnummer 123456789
Plaats, Datum
Geachte heer, mevrouw,
In het kader van de in mijn ogen van overheidswege ontketende heksenjacht op, door de automobilist gemaakte, een eenvoudig te constateren en te gelde te maken overtredingen, ontving ik enige tijd geleden de bijgevoegde beschikking. Deze administratieve sanctie is mij opgelegd wegens het overschrijden van de maximum snelheid ter plaatse.
Bij deze maak ik bezwaar tegen deze beschikking. Daar ik mijn snelheidsmeter nauwkeurig in het oog houd, betwijfel ik of deze sanctie mij terecht is opgelegd. Ik zou graag zien dat de bij mij gerezen twijfels omtrent de juistheid van deze beschikking weggenomen worden. Derhalve verzoek ik u om de foto waaruit blijkt dat het hier daadwerkelijk mijn auto betreft. Mocht de foto niet beschikbaar cq. onjuist zijn, dan vertrouw ik er op dat de beschikking door u nietig zal worden verklaard.
Mijn overige gegevens zijn:
Naam:
Voornamen:
Geboortedatum en plaats:
Adres:
Bankrekening nummer:
In afwachting van uw spoedige antwoord,
Met vriendelijke groet,
Naam
Bijlage: kopie beschikking

Officier van Justitie
Postbus 84500
1080 BN Amsterdam,
Plaats, Datum
Geachte heer, mevrouw,
In het kader van de in mijn ogen van overheidswege ontketende heksenjacht op, door de automobilist gemaakte, een eenvoudig te constateren en te gelde te maken overtredingen, ontving ik enige tijd geleden de bijgevoegde beschikking. Deze administratieve sanctie is mij opgelegd wegens het overschrijden van de maximum snelheid ter plaatse.
Bij deze maak ik bezwaar tegen deze beschikking. Daar ik mijn snelheidsmeter nauwkeurig in het oog houd, betwijfel ik of deze sanctie mij terecht is opgelegd. Ik zou graag zien dat de bij mij gerezen twijfels omtrent de juistheid van deze beschikking weggenomen worden. Derhalve verzoek ik u om de foto waaruit blijkt dat het hier daadwerkelijk mijn auto betreft. Mocht de foto niet beschikbaar cq. onjuist zijn, dan vertrouw ik er op dat de beschikking door u nietig zal worden verklaard.
Naam:
Voornamen:
Geboortedatum en plaats:
Adres:
Bankrekening nummer:
Met vriendelijke groet,
Naam
Ik baal ook een heel klein beetje.
Mijn baas belde vanmiddag, dat er post voor mij was. Ja, van het CJIB.
90 piek voor 13 km te hard rijden.
Ik ga nu dus ook ff zo'n bezwaar in dienen.
Lijkt me wel lachen:lol:
Ik hoor vanzelf wel wat het wordt.
Mzzl...
Mijn baas belde vanmiddag, dat er post voor mij was. Ja, van het CJIB.
90 piek voor 13 km te hard rijden.
Ik ga nu dus ook ff zo'n bezwaar in dienen.
Lijkt me wel lachen:lol:
Ik hoor vanzelf wel wat het wordt.
Mzzl...
Oei 13 is een ongeluks getal. Ik zou dus geen bezwaarschrift indienen. het word toch niets (13= ongeluksgetal) 
Just kidding. Pak ze aan Arjan. Wie weet lukt het. Ik heb het ook eens geprobeerd met een boete van 350,- en dat was niet gelukt:sad:. Samen met mijn oom (die is politie agent in Friesland) een bezwaarschrift ingediend maar dat had niets geholpen:sad:. Ik was dus 350,- lichter.
Just kidding. Pak ze aan Arjan. Wie weet lukt het. Ik heb het ook eens geprobeerd met een boete van 350,- en dat was niet gelukt:sad:. Samen met mijn oom (die is politie agent in Friesland) een bezwaarschrift ingediend maar dat had niets geholpen:sad:. Ik was dus 350,- lichter.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Het schijnt trouwens dat 40% van de foto's te wazig zijn om 100% zeker te zijn dat het kenteken klopt... 

Reken maar dat ik het doeOn 2001-11-24 01:01, turboman cat
wrote:
Oei 13 is een ongeluks getal. Ik zou dus geen bezwaarschrift indienen. het word toch niets (13= ongeluksgetal)
Dan kant ik mijn geld ook nog ff wat langer houden(rente):lol:
Ik neem gewoon die tekst over van pagina 1.
Kijken wat voor een antwoord ik terug krijg.
En,wie niet waagt die niet wint.
En die niet schijt die niet stinkt:lol:
Shiiiiitttt:sad::sad::sad::sad::sad::sad:
Heb gisteravond een boete gehad van 180 piek voor een lekke uitlaat!! Niet normaal toch?? Laten ze es echte criminelen pakken.
Heb gisteravond een boete gehad van 180 piek voor een lekke uitlaat!! Niet normaal toch?? Laten ze es echte criminelen pakken.
Hoeveel herrie maakte het dan wel niet?On 2001-11-24 10:49, Job-turbo
wrote:
Shiiiiitttt:sad::sad::sad::sad::sad::sad:
En ja, ze moeten maar weer eens gewoon donuts gaan vreten en niet zo interessant doen:sad:
180 piek is veel geld, kun je een hoop andere dingen mee doen. Bijv. 2 X 13 km te hard rijden:lol:
Mzzl...
De grap is dat de auto met de lekke uitlaat vandaag naar de sloop is gegaan omdat ik vandaag mijn gespoten 5 weer terug krijgOn 2001-11-24 13:34, marco
wrote:
180 piek wauw, had je ook je uitlaat voor gemaakt:lol::lol:

-
- Über-Spammer
Dit is inderdaat wel erg lullig.. Kon je ze niet overtuigen van het fijt dat je je auto naar de sloop aan het brengen was??
Ik snap wat niet.
De grap is dat de auto met de lekke uitlaat vandaag naar de sloop is gegaan omdat ik vandaag mijn gespoten 5 weer terug krijgdus dan ga je voor de laatste dag niet even je uitlaat maken. Als mijn 5 een lekke uitlaat had had ik dat meteen laten verhelpen natuurlijk.
Je zegt dat je je 5 terug krijgt en er staat zo'n

Moet het niet deze

Mzzl...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Helaas, helaas. De Hoge Raad heeft geoordeeld dat een ijkbrief NIET hoeft te worden toegestuurd bij een bezwaar. Deze is inzichtelijk op het politiebureau. Eerder was het wel een onderdeel van het antwoord van de OvJ. Benadruk in de brief duidelijk dat je de meting in twijfel trekt. Voer verder zoveel mogelijk argumenten aan. Dat kost hen allemaal tijd!On 2001-11-23 14:02, Eric H
wrote:
en
moet dus een kopie van het ijkrapport opsturen.
En ze kunnen deze methode niet afschaffen, want je hebt recht op het bewijs. Ik ga er zelf voor door tot de kantonrechter. Zo "verdien" je de boete indirect wel terug. Laat ze maar zweten voor je centen!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
On 2001-11-23 19:29, Bart V
wrote:
Jeetje wat een boekwerken hebben julie daar allemaal zegik heb dr ook 1, die is wat kleiner, en daarin word ALLEEN om een foto gevraagd ter bewijs, meer niet.
Officier van Justitie
Postbus 84500
1080 BN Amsterdam,
Plaats, Datum
Geachte heer, mevrouw,
Naam:
Voornamen:
Geboortedatum en plaats:
Adres:
Bankrekening nummer:
Met vriendelijke groet,
Naam
He, da's mijn brief. Hoe kom je daaraan? flitsservice.nl?

Er is daar ook nog ergens een uitgebreidere versie geloof ik. Met verzoek om het diploma van de controleur, een aanvullend proces-verbaal en de ijkbrief.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Uhmm, het zijn wel oude koeien geloof ik. Dat krijg je met die links....:-/
het klopt inderdaad dat ze achterliepen of lopen want in augustus 2000 jaja 2000 werd ik ook geflitst doordat ik door het rooie licht reed maar heb tot nu toe niks ontvangen.. tevens ook 2 parkeerboetes die ik nog moet ontvangen uit dat jaar.. heb pas nog eentje gehad van 14 maanden geleden, het ging om een parkeerboete, ik stuurde een bezwaarschrift met de mededeling dat er helemaal niets van afwist en ik naar 14 maanden ook geen bewijs meer kan leveren.. hoefde ik hem niet te betalen.. dit doen ze trouwens ook maar 1 keer denk ik..On 2001-11-05 12:56, Zeeuw
wrote:
In rdam liepen ze heel erg achter met bekeuringen verwerken. Vanaf sept of okt. zijn ze een inhaalrace begonnen dus denk maar niet dat ie niet meer komt.
Snelheidsovertredingen op de weg met de auto
Categorie 1.
motorvoertuigen, bromfietsen, invalidenvoertuigen met motor, brommobielen, landbouwtrekkers en motorvoertuigen met beperkte snelheid.
Categorie 2.
vrachtauto's, autobussen en motorvoertuigen met aanhangwagen
Binnen de bebouwde kom en daarbuiten op 80 km-wegen en autowegen
overschrijding tot en met 10 km/h
1 f 60,-
2 f 60,-
overschrijding 11 t/m 15 km/h
1 f 90,-
2 f 110,-
overschrijding 16 t/m 20 km/h
1 f 140,-
2 f 170,-
overschrijding 21 t/m 25 km/h
1 f 190,-
2 f 220,-
overschrijding 26 t/m 30 km/h
1 f 250,-
2 f 280,-
overschrijding 31 t/m 35 km/h
1 f 400,- *
2 f 465,- *
overschrijding 36 t/m 40 km/h
1 f 465,- *
2 f 540,- *
overschrijding 41 t/m 45 km/h
1 f 525,- *
2 f 615,- *
overschrijding 46 t/m 50 km/h
1 f 590,- *
2 f 675,- *
overschrijding 51 t/m 55 km/h
1 f 700,- *
2 f 800,- *
overschrijding 56 t/m 60 km/h
1 f 815,- *
2 f 1000,- *
overschrijding 61 t/m 65 km/h
1 f 890,- *
2 f 1250,- *
overschrijding 66 t/m 70 km/h
1 f 1000,- *
2 f 1345,- *
Op autosnelwegen
1 f 60,-
2 f 60,-
1 f 60,-
2 f 110,-
1 f 110,-
2 f 170,-
1 f 170,-
2 f 220,-
1 f 220,-
2 f 280,-
1 f 280,-
2 f 465,- *
1 f 330,-
2 f 540,- *
1 f 525,- *
2 f 615,- *
1 f 590,- *
2 f 675,- *
1 f 700,- *
2 f 800,- *
1 f 815,- *
2 f 1000,- *
1 f 890,- *
2 f 1250,- *
1 f 1000,- *
2 f 1125,- *
Noot: *=recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h
het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden
aan het parket.
auto/motorfiets snelheidsovertredingen 31-70 km/u - tweede, derde en vierde overtreding
Richtlijn inzake misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen
Recidiveregeling snelheidsovertredingen
De recidiveregeling is van toepassing als iemand meer dan één keer een zelfde overtreding pleegt. De geëiste straf ter zitting wordt steeds hoger, afhankelijk van het aantal eerder begane snelheidsovertredingen.
[ This message was edited by: Tim B. on 2002-03-12 21:47 ]
Categorie 1.
motorvoertuigen, bromfietsen, invalidenvoertuigen met motor, brommobielen, landbouwtrekkers en motorvoertuigen met beperkte snelheid.
Categorie 2.
vrachtauto's, autobussen en motorvoertuigen met aanhangwagen
Binnen de bebouwde kom en daarbuiten op 80 km-wegen en autowegen
1 f 60,-
2 f 60,-
1 f 90,-
2 f 110,-
1 f 140,-
2 f 170,-
1 f 190,-
2 f 220,-
1 f 250,-
2 f 280,-
1 f 400,- *
2 f 465,- *
1 f 465,- *
2 f 540,- *
1 f 525,- *
2 f 615,- *
1 f 590,- *
2 f 675,- *
1 f 700,- *
2 f 800,- *
1 f 815,- *
2 f 1000,- *
1 f 890,- *
2 f 1250,- *
1 f 1000,- *
2 f 1345,- *
Op autosnelwegen
1 f 60,-
2 f 60,-
1 f 60,-
2 f 110,-
1 f 110,-
2 f 170,-
1 f 170,-
2 f 220,-
1 f 220,-
2 f 280,-
1 f 280,-
2 f 465,- *
1 f 330,-
2 f 540,- *
1 f 525,- *
2 f 615,- *
1 f 590,- *
2 f 675,- *
1 f 700,- *
2 f 800,- *
1 f 815,- *
2 f 1000,- *
1 f 890,- *
2 f 1250,- *
1 f 1000,- *
2 f 1125,- *
Noot: *=recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h
het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden
aan het parket.
auto/motorfiets snelheidsovertredingen 31-70 km/u - tweede, derde en vierde overtreding
Richtlijn inzake misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen
Recidiveregeling snelheidsovertredingen
De recidiveregeling is van toepassing als iemand meer dan één keer een zelfde overtreding pleegt. De geëiste straf ter zitting wordt steeds hoger, afhankelijk van het aantal eerder begane snelheidsovertredingen.
[ This message was edited by: Tim B. on 2002-03-12 21:47 ]
-
waren we niet op de 's overgegaan?? 
De -bedragen zullen zijn waarschijnlijk wel naar boven afgerond

Maar die Belgen lachen om zulke pietluttige bedragen.
De -bedragen zullen zijn waarschijnlijk wel naar boven afgerond

Maar die Belgen lachen om zulke pietluttige bedragen.