Hallooooo,
Heeft iemand met een GT Turbo (Phase 1) ook een keer zelf zijn ontstekingsunit van de motorruimte naar de 'koele' kant van het schutbord verplaatst? Heb je dan ook TIPS & TRICKS?
Ik heb nog een aantal specifieke vragen:
- Heeft iemand met de ontstekingsunit aan de coole kant ook wel eens vochtproblemen? Ik ben er bang voor dat het flapje boven de nieuwe plek van de unit te weinig beschermt omdat er tijdens het rijden of ventilator gebruiken vast wel flinke luchtstromen zijn in de ruimte achter het schutbord. Luchtstroom + regen = nat!
- Wat is de beste manier om de BDP-sensor kabel te verlengen? Solderen of stekkertjes? De hele boel zal waarschijnlijk wel redelijk dicht bij de turbo komen te hangen, en ik heb geen hitteschild...
Moet ik ook nog speciaal snoer gebruiken?
- Waar kan ik nette kabeldoorvoer halen voor door het schutbord?
Spanx, Maarten
On 2001-11-22 22:13, Maarten
wrote:
- Heeft iemand met de ontstekingsunit aan de coole kant ook wel eens vochtproblemen? Ik ben er bang voor dat het flapje boven de nieuwe plek van de unit te weinig beschermt omdat er tijdens het rijden of ventilator gebruiken vast wel flinke luchtstromen zijn in de ruimte achter het schutbord. Luchtstroom + regen = nat!
Bij de mijnes was het al gedaan toen ik hem kochtte maar vochtproblemen zijn er niet
- Wat is de beste manier om de BDP-sensor kabel te verlengen? Solderen of stekkertjes?
DIe amateurs hadden zogenaamde kroontjes aka scotch blokkie gebruikt solderen lijkt me beter
De hele boel zal waarschijnlijk wel redelijk dicht bij de turbo komen te hangen, en ik heb geen hitteschild...
Moet ik ook nog speciaal snoer gebruiken?
Ik heb tijdje gereden zonder schild, heb niet beschadigingen opgemerkt zit wel een zwarte rubberen omhulsel omheen maar das de originele volgens mij.
- Waar kan ik nette kabeldoorvoer halen voor door het schutbord?
de betere gespecialiseerde electronica zaken(dus geen radio modern maar bijvoorbeeld radio ster in den haag)
Spanx, Maarten
no spanx please ! just cold heineken