Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
dennis16v

putter uitzetten

hahahahaha.
Anonymous

Ah joh, ben jij het niet sjakie? We hadden het pas nog over duitsers, Rudi, Gotz en hoe heette die ander ook alweer?
Marius

On 2001-11-21 16:32, Zeeuw
wrote:
Krijg via mijn firewall de hele tijd alerts
Wat een prutsers ! :wink:
Marius

Nee die gasten.

Ik bedoel dat jij merkt dat ze je pingen. Dat is amateuristisch van hun, ondanks je firewall.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc/index.php? ... tails&id=3" TARGET="_blank"> 5 GTT </A><!-- BBCode End -->| bwjr 86 | <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc" TARGET="_blank">carbase</A><!-- BBCode End -->
<font size=1>[ This message was edited by: Marius on 2001-11-21 18:51 ]</font>
Anonymous

Ah, he maar hoe kan ik ze nu terugpingen, las wle iets maar weet niet precies waar ik dat in mot tikken.
Marius

Mail mij anders even hun ip-adres aub.

-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc/index.php? ... tails&id=3" TARGET="_blank"> 5 GTT </A><!-- BBCode End -->| <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc020" TARGET="_blank"> RTC.nl Webspace</A><!-- BBCode End --> | <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.voetbalclubs.info" TARGET="_blank">Iets anders</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-01-09 19:14 ]
Anonymous

MArius you have got mail!
Marius

Oh Oh oh wat is mijn meel weer traag vandaag...
Bart V

On 2001-11-21 16:37, Master
wrote:
Ze proberen je te hacken!!
Waar zit je dan (werk, waar??)???
Welke versie heb je.

Ik heb hier namenlijk een hack progje waarmee je die mensen goed kan treiteren :smile:
Dan moet je wel de goeie versie hebben.
Master, welk proggie heb je dan????
Anonymous

Ikke wil die gasten terugpakken maar HOE??? Kan iemand mij dat vertellen???
Bart V

On 2001-11-21 16:37, Master
wrote:
Ze proberen je te hacken!!
Waar zit je dan (werk, waar??)???
Welke versie heb je.

Ik heb hier namenlijk een hack progje waarmee je die mensen goed kan treiteren :smile:
Dan moet je wel de goeie versie hebben.
Master, welk proggie heb je dan????
Ron
Contacteer:

Met die Ping of Death gaat het heden ten dage niet meer lukken om iemand goed dwars te zitten cq plat te gooien. Je belast wel het net. Er zijn meer mensen de dupe van dat gepingel dan alleen de pingelaars. Maar als iemand weet hoe je die gasten moet nuken... blast 'em.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Master hoe heet dat proggie??

want er zijn namelijk ook mensen die sniffers hebben en dan kunnen ze misbruik maken van jou bedoeling en dan ben je zelf de lul.. :sad:

maar oke.. zolang het bij pingen blijft laat ze lekker.. LB of te wel Lekker Boeiend..
ed_pret

een goeie proggie om je ports in de gaten mee te houden is nukenabber zijn verschillende versies op het net.

Je kan verschillende dingen doen zoals :

windows upgrade(2000 heeft betere winsock dan 98. XP is gewoon troetelbeertjes shit)

winsock v2.2 downloaden maar is beetje klote uit te leggen waar goeie hiervan te vinden is

Wil je weten wie je pingt download dan netlab (versie weet ik nie meer maar gewoon in zoekmachine netlab zoeken) Dan kan je iemands ip of host achterhalen

Maak altijd een logfile aan en stuur deze zo mogelijk naar de systeembeheerder van die hts.

Dan naai je die studenten

Neem de tijd en tik nuke in op een zoekmachine ga wat sites af lees en leer. De stomste diebelen kunnen proggies downen om iemand met winn95 te irriteren maar met een beter windows versie ben je beter beschermd.

Of je stapt over op Xwindows en Xbitch maar goed das alleen voor mensen die het leuk vinden.
Anonymous

inderdaad progjes zijn lame en waarschijnlijk proberen ze je niet eens te hacken maar zijn ze op zoek naar ftp's en daar gebruike ze een scan progie voor en dan zit jij misschien in diezelfde range. ping floode vanaf je eige machine gaat ook nie lukke want daar is je verbinding te langzaam voor. btw waarschijnlijk krijg je ze toch nie persoonlijk te pakken want als ze slim zijn geweest hebben ze gewoon de proxy van de hts gebruikt om zo hun eigen ip te verberge. maar zoals de post boven me wil je hacke dan zou je toch eens wat meer moeten lezen en je erin verdiepe.
Anonymous

!@#$#@$@@!!......,,,,,,,,

hierbij nog even mijn leestekens keb ze in overvloed en begrijp eigenlijk niet waarom ik ze niet gebruikt had. :P
Goof

Sniffer 2000 rules!
Jesper16v
Contacteer:

Is goewoon je dosbox zeeuw, En dat progje heet HAXOR, is niett meer te downen van et net, heb net nog ff gezocht maar kan et niet meer vinden. Installatie bestand heb ik ook niet meer dus sorry jongens als ik et weer gevonden heb zet ik de url wel weer hier neer en dan kunnen jullie veeeeeel lol gaan krijgen. Pas wel op want ze kunnen je vreselijk hard terugpakken als hun het progje ook hebben of genoeg verstand van hacken hebben. Je zet namenlijk je verbinding helemaal open met dat progje, dus voor een leek niet echt verstandig.

Greetz,

Jesper
Plaats reactie