Om eindelijk eens betrouwbaar te kunnen zeggen op hoeveel bar mijn turbo staat heb ik een analoge turbodrukmeter gekocht.
Makkelijk, maar ik heb niet echt een goed idee waarop ik het bijgeleverde slangetje precies op moet aansluiten om de juiste druk te meten. Heeft iemand een ideetje???
Groeten Michiel
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 91&forum=6" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?to ... forum=6</A><!-- BBCode End -->
In deze topic staat aardig wat info over het onderwerp. Suk6!
<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-11-20 19:17 ]</font>
In deze topic staat aardig wat info over het onderwerp. Suk6!
<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-11-20 19:17 ]</font>
Je moet onder de gas klep meten. Dus moet hij samen met de ontsteking!!
Maar dan moet de meter wel vac. kunnen meten!

Maar dan moet de meter wel vac. kunnen meten!

NO Het slangetje dat al naar je klokken loopt zit boven de gas klep! Dus je moet een nieuw slangetje leggen. 

Yep zit ook je DUMP-VALVE op 

Thanks platbekterrier,
jij hebt er volgens mij verstand van. Kan het trouwens geen kwaad en een dumpvalve en een metertje op dat vacuumslangetje. Die gaat toch naar de ontsteking en zorgt er toch voor dat de motor niet gaat pingelen?
jij hebt er volgens mij verstand van. Kan het trouwens geen kwaad en een dumpvalve en een metertje op dat vacuumslangetje. Die gaat toch naar de ontsteking en zorgt er toch voor dat de motor niet gaat pingelen?
het koekenbakker, werkt het nu al eindelijk?? morgen om een uurtje of 13/14 naar de RDW he!
Het vac. slag die naar de ontsteking gaat zorgt voor vervroeging. En niet dat hij gaat pingelen, want dat doet de pingelsencor en die zit in je kop!!!!

Daar is deze site voor, om kennis te delen!