Wanneer nieuwe meeting ? in Groningen ?
-
Ja leuk, gezellig bij Pat op bezoek voor vlaai en koffie met een elske...Daarna een mooie toerrit door het Megelland en daarna parkeren op de Markt en ff op het Vrijthof een pintje pakken! 

-
groningen of friesland is goed!!
ik sta truowens wel open voor een kwik meeting hier in het zuiden,en er eens goed aan trekken dat we veel treffers hebben!!
ga dan gewoon iedereen klemrijden enzo.
hee pat hoe is het met jouw in autoland?nog iets nieuws??
hee pat hoe is het met jouw in autoland?nog iets nieuws??
-
Hé hallo andere Pat!On 2001-11-21 22:22, Bankie
wrote:
pat,een elske?
Ja ,ken je dat niet , Els is een limburgs koffielikeur. Maarre best een leuk idee om dat te organiseren, een Limburg meeting. Wel iets voor het voorjaar lijkt me.

Kom vrijdagavond tegen 19.00/19.30 bij de ikea/mac in groningen. Wij staan altijd bij de esso dus je kunt ons niet missen.On 2001-11-21 22:05, turboman
wrote:
Greetz catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Nou, ik heb weer wat adressjes voor GTT's van Marktplaats afgehaald, maar allemaal redelijk ver uit de buurt. En mijn GTE begint verder af te takelen, lekkende uilaat, en veerpootlagers die geen lagers meer zijn...Stuurt zo k.t:sad:On 2001-11-21 22:24, Bankie
wrote:
ik sta truowens wel open voor een kwik meeting hier in het zuiden,en er eens goed aan trekken dat we veel treffers hebben!!
hee pat hoe is het met jouw in autoland?nog iets nieuws??![]()
[quote]
Maarre best een leuk idee om dat te organiseren, een Limburg meeting. Wel iets voor het voorjaar lijkt me.
waarom in het voorjaar,misschien doet het zich voor dat er onder de meetende iemand zit die je verder zou kunnen helpen wat onderdelen betreft.anders zou je moeten wachten tot het voorjaar,wel zouden wij eens op een zondag middag of zo eens ergens die els op kunnen drinken.lijkt me leuk/lekker!!??
Maarre best een leuk idee om dat te organiseren, een Limburg meeting. Wel iets voor het voorjaar lijkt me.

waarom in het voorjaar,misschien doet het zich voor dat er onder de meetende iemand zit die je verder zou kunnen helpen wat onderdelen betreft.anders zou je moeten wachten tot het voorjaar,wel zouden wij eens op een zondag middag of zo eens ergens die els op kunnen drinken.lijkt me leuk/lekker!!??
-
ik was van plan de GTE te houden en goedkoop op te knappen en daarnaast een GTT van 85/86 opknapper voor de lol

-
Jazeekers, wij zullen zeker nog een keer iets afspreken, komt goed!On 2001-11-21 22:37, Bankie
wrote:Maarre best een leuk idee om dat te organiseren, een Limburg meeting. Wel iets voor het voorjaar lijkt me.
waarom in het voorjaar,misschien doet het zich voor dat er onder de meetende iemand zit die je verder zou kunnen helpen wat onderdelen betreft.anders zou je moeten wachten tot het voorjaar,wel zouden wij eens op een zondag middag of zo eens ergens die els op kunnen drinken.lijkt me leuk/lekker!!??![]()
-
Maarten,On 2001-11-21 22:37, Maarten
wrote:
Ik ga denk ik gewoon ff kijken of er wat lui uit groningen (of in groningen) mee gaan om een stukkie te jagen. Een ring-race op de ringweg van Groningen bijvoorbeeld... vet man!![]()
Betaal jij de boetes dan?? Weet je wel hoeveel van die f***ing flitspalen:sad: er op de ring van groningen staan? Dan ga ik liever naar de Mac D. toe. (waar ik trouwens nog niet ben geweest).
-
Maarten,
Het stukje dat ik naar m'n werk toe rij kom ik "maar" één flispaal:sad: tegen. Da's als ik vanaf Sappemeer-kant richting Drachten ga. Dan moet ik mij even inhouden dat ik niet sneller dan 70 km p.u. de ring opdraai. Voor de rest rij ik ook meetal wat sneller.
Groet,
Marcel
Het stukje dat ik naar m'n werk toe rij kom ik "maar" één flispaal:sad: tegen. Da's als ik vanaf Sappemeer-kant richting Drachten ga. Dan moet ik mij even inhouden dat ik niet sneller dan 70 km p.u. de ring opdraai. Voor de rest rij ik ook meetal wat sneller.
Groet,
Marcel
ALs je vanaf de A7 komt heb je bij het 100 stuk volgens mij ook 1. Verder heb ik ook wel eens gehoord dat die paal waar je de ring opdraait en de paal die voor het Julianaplein de andere kant op staat ook tegen de richting in flitsen. Dus dat ze het verkeer aan de andere kant tegemoet flitsen. Ik heb het zelf nog nooi meegemaakt (ook niet op de motor), maar wel verhalen gehoord over lui met boetes.
cheers
cheers
GO WITH THE FLOW OF DA TURBO!
hallo mensen , meeting hmmm ja dat waren we wel van plan ja om te doen zo in het voorjaar ,een mooie heuvelachtige meeting in het mooie maastricht ,maar dat duurt nog wel ff maar de plannen zijn er wel ,en over een leuke meeting ergens bij een mac of zo met de jongens om en rond het zuiden lijkt me ook wel leuk ,toch lekker contakt houden met mekaar ,greetz marco
-
hmm wel beetje ver weg limbo land vanaf arnhem maar ja ik wil wel komen dus ik hoor wel hoe het gaat
suc 6 met de voorbereiding
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
ISGOEDOn 2001-11-21 22:26, turboman cat
wrote:Kom vrijdagavond tegen 19.00/19.30 bij de ikea/mac in groningen. Wij staan altijd bij de esso dus je kunt ons niet missen.On 2001-11-21 22:05, turboman
wrote:
Greetz catrinus

tja kijk je moet er wat voor over hebben he ,kijk voor ons waren tot nu toe alle meetingen ver ,nijmegen,laatste meeting was volgens mij utrecht bij de meern kan me vergissen hoor en op de rest kom ik niet meer maar voor ons was het altijd een dik 200km alleen op rijden ,nou maakt dat niet uit want ik ben graag bij een meeting ,dus hoop ik ook dat als wij het zover kunnen krijgen om een meeting in maastricht te houden dat dan ook iedereen komt,ongeacht de km ,greetz marcoOn 2001-11-22 08:22, renault 19 16v
wrote:
hmm wel beetje ver weg limbo land vanaf arnhem maar ja ik wil wel komen dus ik hoor wel hoe het gaat
-
- Contacteer:
Zelfs ik zal er dan bij zijn vanuit Heerhugowaard (NH)!
KM maken toch niks uit als je in je turbo rijdt...
KM maken toch niks uit als je in je turbo rijdt...
Marco, kunnen we samen rijden vanuit Nimwegen
-
- Über-Spammer
Kennen we niet gewoon ergens in het midden van Nederland doen...???
Misschien weer de Meern ??? of iets hoger?
ps: misschien kan er een soort vote gemaakt worden waarop de mensen stemmen waar ze wonen en zo kunnen we of eigenlijk RTC kijken hoeveel procent waar woont en dus een geschikte plaats vinden in nederland..
hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel, zoja zit er wat in???
Misschien weer de Meern ??? of iets hoger?
ps: misschien kan er een soort vote gemaakt worden waarop de mensen stemmen waar ze wonen en zo kunnen we of eigenlijk RTC kijken hoeveel procent waar woont en dus een geschikte plaats vinden in nederland..
hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel, zoja zit er wat in???
nou wij waren het er eigenlijk allemaal mee eens dat de meetingen overal gehouden moeten worden dan eens in utrecht dan eens een nijmegen dan weer eens ergens anders ,maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat het altijd maar aan die kanten wordt gehouden zou natuurlijk makkelijker zijn voor jullie ,maar het is nu eenmaal zo wil je naar een meeting moet je er wat voor over hebben,ook al is tie niet in de buurt ,maar dat terzijner tijd ,duurt nog wel ff ,en tja wie dan natuurlijk niet wil komen die komt dan niet moet ieder voor zich weten ,ik en patrick zijn al naar diverse meetings geweest ook naar speed en zo metd e club en het was net zoals ik al in mijn vorige post zei ook allemaal niet om de hoek maar wij hebben het er gewoon voor over om alle strakke renaultjes bij elkaar te zien ,maar goed ik draaf weer door we zien wel duurt toch nog ff greetz marco