Joah, tis zo'n oude stoel weet je, kun je gratis komen afhalen...On 2001-11-12 22:53, Mr. TX
wrote:
Dolf > Ok, ik heb er belang bij
Rudeboy > Jammer... Hopelijk zie je nog wat op de sloop. Ik hoef dan alleen nog de bekleding. Maar als je een complete zijsteun vindt ben ik ook errug
Dolf > heb je ook nog goede bekleding?
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-12 22:54 ]</font>
Heeft iemand hier nog een goede tip om die vulling te repareren?
Ik heb het aan één kant geprobeerd met purschuim. Dit werkt op zich wel, maar het wordt veel harder dan het originele schuim, dus het wordt er niet comfortabeler op!
Ik heb het aan één kant geprobeerd met purschuim. Dit werkt op zich wel, maar het wordt veel harder dan het originele schuim, dus het wordt er niet comfortabeler op!
Zo, de motor zit erin, en hij is RAP !! Lexus 400 en BMW 318 CSI eruit gereden, easy!!!!!! Allen wel helaas pech onderweg: koolborstels in spanningsregelaar van de dynamo was kapot, ANWB nieuwe regelaar erin gezet.... Rekening voor mijnheer Renault (kep een bin van Renault).......
Turboman kick ass
Turboman kick ass
Super man!!!
Is dat ding dan echt zo snel???
Zo'n Lexus is toch ook wel rap???
Mzzl...
Mzzl...
-
- Contacteer:
He die Dolf, ik kwam je vanmiddag tegen bij de Koele Kat, maar je hoorde me niet. 
Koel!!!
Als die van mij klaar is moeten we maar es een foto sessie maken van alle 5jes in het noorden.
Als die van mij klaar is moeten we maar es een foto sessie maken van alle 5jes in het noorden.
Koele Kat ?On 2001-11-17 18:39, Mr. TX
wrote:
He die Dolf, ik kwam je vanmiddag tegen bij de Koele Kat, maar je hoorde me niet.![]()
Dat riekt naar discriminatie!!On 2001-11-17 18:52, Job-turbo
wrote:
Koel!!!
Heb al eerder de weg naar het noorden gevonden!

Ik reed op de afsluitdijk en hij wilde er voorbij, maar ik gaf gas tot 190 km/h en reed 'm er ff uit, liet 'm ff voorbij, en haalde 'm later weer in met 190.. vond ie niet leuk.....On 2001-11-17 12:29, ArjanR19
wrote:
Super man!!!
Mzzl...![]()
Voor Joure reed een ouwe knakker+jonge knakker ernaast in nieuwe BMW 318 CI Coupe (zoiets) de hele file langs terwijl iedereen aan het ritsen was..... ik reed 'm er helemaal uit via de rotonde, gad vet gas bij de afslag richting Amsterdam/afsluitdijk, en dat vond ie niet leuk, hahahah, by by wuif wuif....
On 2001-11-17 22:49, Rudeboy
wrote:Dat riekt naar discriminatie!!On 2001-11-17 18:52, Job-turbo
wrote:
Koel!!!
Heb al eerder de weg naar het noorden gevonden!
ik ook!!!!!!!!
-
- Contacteer:
Cool Cat, GroningenOn 2001-11-17 22:39, turboman
wrote:
Koele Kat ?
On 2001-11-18 15:12, Mr. TX
wrote:On 2001-11-17 22:39, turboman
wrote:
Koele Kat ?
Zaterdag? Kan wel kloppen ja, in de Herestraat ? Was daar met m'n vriendin...
Cool Cat, Groningen![]()
Dolf is er je nog iets opgevallen aan je auto papieren? Die zijn nl. van mij!!! hahaha wat een stunt.
Maar fijn voor je dat je auto zo lekker voor uit wil...
Zie je vanmiddag bij reno? jij moest vandaag toch ook weer heen?
greetz Abel
greetz Abel
Hee Abel, ja wat een stunt he!!! Konden ze ons beide niet afmelden! Dom dom dom, haha. Ja, auto is weer klaar en erg rap. Denk 0-100 in zo'n 9 sec of iets sneller, top 190 km/h en tussenaccelertie 80-120 in 3 ongeveer 7 a 8 seconden (?), kweenie precies, maar alles tegen een prijs waar je U tegen zegt, sHITOn 2001-11-19 08:46, Aiken Drum
wrote:
Dolf is er je nog iets opgevallen aan je auto papieren? Die zijn nl. van mij!!! hahaha wat een stunt.
greetz Abel

Chef Monteur (Ivar) zei al dat je mijn 5 herkende enzo, haha
Groeten, Dolf
Die foto's die Renault zelf gemaakt hadden zijn niet geweldig nee, maar ja, het gaat om het idee. Hij wel sneller ja, amar die 1,4+1 dubb. weber+k&N kon er ook wat van hoor.... zit niet ontzettend veel verschil in qua koppel (wellicht 15 Nm meer), maar pk wel 10 erop voortuitgegaan denk ik (zo'n 93 pk denk ik). Zal wel zuiniger zijn ja, kweet het niet, zal weinig verschil zijn.
Marius: uitlaat gelaad is zwaarder geworden, minder geplof (rijkstaande Weber carb) door 36 DGAV (?) carb op R5 GTX 1,7 liter motor (moet nog ff uitzoeken welk type het precies is). Ik zoek nog een ronde luchtfilter K&N voor luchtfilterhuis van R5 GTX ? Moet nie teveel kosten...... Iemand?
Turboman kicks ass
Marius: uitlaat gelaad is zwaarder geworden, minder geplof (rijkstaande Weber carb) door 36 DGAV (?) carb op R5 GTX 1,7 liter motor (moet nog ff uitzoeken welk type het precies is). Ik zoek nog een ronde luchtfilter K&N voor luchtfilterhuis van R5 GTX ? Moet nie teveel kosten...... Iemand?
Turboman kicks ass
carb = solex 28x34 z10, moet super 98 in ?
motor = f2n-h740 90 pk versie
motor = f2n-h740 90 pk versie
THANXOn 2001-11-26 13:31, elwin81
wrote:
Ik bedoel niet de foto's, hoor turboman, ik bedoel jou auto, in levende lijve!! Ik was Bij Real Sven op bezoek bij meneer Reno de GRRRRRR!!!!!:lol::lol: