Inderdaad, vrienden van jou Folkert?
En de R4 van Robbert staat er ook op met voorkant schade.
Robbert, toch??
Hongaarse site??
<font size=1>[ This message was edited by: chris on 2001-11-20 21:10 ]</font>
Ik ken ze overigens niet... Maar dat maakt dan verder niet uit. Ik ben allang blij dat ze mijn viertje heeft uitgekozen als "zo mooi dat ie de homepage mag sieren".
Het is kroatie inderdaad, HR staat voor Hrvatska. Mijn vriendin komt er vandaan en ben er zelf ook paar keer geweest. Die dingen zie je daar overal rijden, niet te geloven. In de middle of nowhere kachelen ze voorbij van die oude zatte kroaten met jerrycans wijn achterin.
Ja, dat gaat wel goed.. Ik heb er 1 besteld bij Harry. Overigens moettie voor februari al klaar zijn, want dan ga ik 3 (of 4) dagen op Zandvoort spelen met het viertje. (De instructeur zet er ff wat tegenover!).
Zou me niets verbazen als ze nieuw nog te krijgen zijn. Volgens mij zijn ze daar zeker langer leverbaar geweest dan hier. IS vaker, geloof dat ze dan de licentie ovekropen en soms onder eigen naam, Zatava, of zoals in Roemenie Dacia, de auto gewoon door blijven bouwen.
Ff voor alle goede orde: de Renault 4 is tot 1993, jawel zegge: negentiendrieennegentig, in productie geweest. (in 1994 kwamen er serieuze uitlaatgasemissieeisen...)
Viertjes zijn nog een tijd lang in Spanje gemaakt. Misschien dat ze nog ergens in Zuid-Amerika van de band rollen. Daar wordt ook allerlei Renault-zooi in licentie gemaakt.
In Nederland zijn ze tot 1986 geleverd (ik heb er nog een van dat bouwjaar te koop). In fransenland liep dat zelfs op tot 1990 (geloof ik), maar daarna werd het Marokko (waar ze ook gebouwd werden) etc.
On 2001-11-20 23:48, Folkert
wrote:
Ja, dat gaat wel goed.. Ik heb er 1 besteld bij Harry. Overigens moettie voor februari al klaar zijn, want dan ga ik 3 (of 4) dagen op Zandvoort spelen met het viertje. (De instructeur zet er ff wat tegenover!).