Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Leuk is dat, vragen stellen over een Clio die ik nog niet eens heb... :wink:

Afijn. Ik ben misschien dom, maar ik wilde die Clio (o.a.) laten verlagen door een een bedrijfje dat normaal voornamelijk Honda's doet (waaronder mijn huidige Civic). Ze zijn heel competent, maar ik kan me voorstellen dat ze niet weten hoe ze met een torsiestang om moeten gaan als ze mijn Clio gaan verlagen.

Kan iemand inschatten of een (goede, maar niet Renault-kenner) monteur hier uit komt, zonder alles te mollen?
Hints die ik aan hen kan doorgeven?

Zit er wel een torsiestang achter bij een Clio III/II, eigenlijk. Hebben alle Renault's dat? (ik ken alleen de R4 en R6 uit mijn jeugd...met torsievering).

Thanks,

Edo
Anonymous

Ga er maar van uit dan je torsie hebt.
Ik heb het (19) en de megane's, laguna etc.

Dus...

Ik zal het wel bij een bedrijf laten doen die het kan, het is niet moeilijk maar het moet wel heel secuur gebeuren!!!

Mzzl...:wink:
Anonymous

Secuur ja. Daar was ik al bang voor. Heb andere threads gelezen over hoe Renault's blijkbaar een ingebouwde 'scheefheid' hebben en hoe iemand daar achter kwam tijdens het verlagen. (Zie thread over 'Verlagen Megane Break' van 'Opa Tervelde' - verlaagde breaks zijn trouwens echt gaaf, IMHO. Mijn Civic was het in ieder geval wel 8P )
Anonymous

Juist, dat heb je goed gelezen met die ingebouwde scheefheid:lol:
Plaats reactie