-
Hallo allemaal, Ik heb net een paar uurtjes zitten lezen in het forum en vraag mij af of ik wel bij de juiste club zit. Ik heb zelf een Mégane Break 1.4i 16V RXE kleur Gris-hologramme. Ik ben druk bezig deze een beetje leuk aan te kleden middels wat spoilerwerk, stickerwerk, booskijkertjes, strut-bar etc. Ook onderhuids zal hij iets gekieteld worden al wordt het natuurlijk geen snelle jongen. (1.4-tje) Ik ben (overigens net als de meeste van jullie) helemaal gek van mijn autootje, en wil deze gekte graag met meerdere delen. Ook meetings en evenementen bezoek ik regelmatig. Toch vraag ik mij af of ik wel bij de juiste club zit. Het lijkt er nogal op dat het hier alleen maar gaat om de Renault 5'jes. Wie kan mij hier antwoord op geven?
Tja, iedereen hier heeft zo z'n eigen interesses hier, en dat fietst allemaal vrolijk langs en door elkaar heen 
De meeste mensen hebben inderdaad een 5GT, daar heb je gelijk in. Zelf heb ik die echter niet, maar heb niet 't idee dat ik daarom verkeerd zit hier.

De meeste mensen hebben inderdaad een 5GT, daar heb je gelijk in. Zelf heb ik die echter niet, maar heb niet 't idee dat ik daarom verkeerd zit hier.
rev it like a rental
-
Ik begin me al helemaal thuis te voelen. Waar bestel ik zo'n clubshirt?
He iemand uit Papendrecht, tervelde, ik kom ook uit Papendrecht, waar woon je?
Het adres gevonden vanaf de zijkant van mijn auto? haha dat zou grappig zijn
Het adres gevonden vanaf de zijkant van mijn auto? haha dat zou grappig zijn
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 19 jul 2001 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nee, helaas. Ik zie je wel regelmatig rijden. Ik heb het adres via de Mégane-coupé club. Ik woon in de Frans Halsstraat. Als je nu langsrijdt zie je nog niet zoveel aan mijn auto. Overigens, haal ze niet door elkaar. De overbuurman heeft precies dezelfde bak. De mijne is alleen maar te herkennen aan het Sport-logo'tje achterop. De rest ligt in huis en moet nog gemonteerd worden. Het spoilerwerk ligt bij Van Wijngaarden. Misschien eens wat leuke digitale foto's nemen voor de site samen? Ik heb op kantoor een goede digitale cam.
Van Wijngaarden, daar werk ik altijd aan mijn auto, mijn vader werkt daar als autospuiter, Frans Halsstraat, ja die ken ik wel.
Leuk idee voor een foto. ( Als het nog mooi weer word, ooit.)
Leuk idee voor een foto. ( Als het nog mooi weer word, ooit.)
-
Misschien kun jij regelen dat mijn booskijkertjes gespoten worden? Gris-hologramme. Weet jij of dit gewoon in een spuitbusje te koop is? Trouwnes, kom eens een pilsje pakken als je in de buurt bent.
-----------------
André ter Velde
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
-----------------
André ter Velde
Laatst gewijzigd door André ter Velde op vr 20 jul 2001 7:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Zal ik zeker doen, leg de booskijkers maar klaar, dat regel ik wel ( misschien een kleine vergoeding maarja )
Weet je het kleurnummer van de auto? Er zullen ook wel spuitbusjes zijn, maar het is een kleine moeite omze te spuiten.
Weet je het kleurnummer van de auto? Er zullen ook wel spuitbusjes zijn, maar het is een kleine moeite omze te spuiten.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 19 jul 2001 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zo, da's balen. Hadden ze al een spoiler klaar liggen in de juiste kleur............ net verkocht. Ik zal proberen voor Vive le Sport nog een spoiler er op te hebben. Weet iemand nog een garage waar ze ee demo-spoiler voor een Mégane-break in de kleur gris-hologramme hebben liggen?
-
Hé, dat zou mooi zijn. Ik kom net bij van Wijngaarden vandaan, kijk maar naar het baalberichtje. Als je niets te doen hebt, ben je vanavond welkom om eens langs te komen. Kun je zien hoe leuk die booskijkertjes staan.
Vanavond, ja is goed, rond 19:45 kom ik ff kijken. Franshalsstraat, dat is toch bij de bibliotheek ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 19 jul 2001 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Helaas, heb je niet gezien. Het is ook niet in de buurt van de biblio maar winkelcentrum Westpolder.
André ter Velde
André ter Velde
Laatst gewijzigd door André ter Velde op vr 20 jul 2001 7:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou daar zijn we dus ook weer uit, bij de Westpolder, nou maar hopen dat er meer Leden komen die net zo gek gaan doen met 'hun Megane Break als jij 

Laatst gewijzigd door Anonymous op do 19 jul 2001 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Andre gaat mee naar viva La France, zet hem maar op het lijsje, hij rijd met mij mee naar Bodegraven ( daarvandaan vertrekken we toch?)
Leuk om iedeen op te doen.
Leuk om iedeen op te doen.
-
Het is al een hele ouwe topic, maar inmiddels ben ik er achter dat dit helemaal de juiste club is !!!!!!
-
- Über-Spammer
On 2001-11-19 18:59, tervelde
wrote:
Het is al een hele ouwe topic, maar inmiddels ben ik er achter dat dit helemaal de juiste club is !!!!!!

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
tiezzzzz, kan je na gaan in juni was je nembie, en nu al ace!? 
Maargoed, dat maakt natuurlijk geen zak uit...als het maar gezellig is! Misschien kunnen we toch nog eens een mini-meeting houden Tervelde? 'n keerjte op een zondag lijkt me een mooie (lees: saaie) dag ervoor

Maargoed, dat maakt natuurlijk geen zak uit...als het maar gezellig is! Misschien kunnen we toch nog eens een mini-meeting houden Tervelde? 'n keerjte op een zondag lijkt me een mooie (lees: saaie) dag ervoor

-
tjsa.....leef je maar uit op de maasvlakte topic, ga maar naar de 100 

-
- Über-Spammer
Gek he bankie met zoveel nosens talk

-
- Über-Spammer
was ook niet lullig bedoelt zie al die smily's

see!

see!
ja joh maar dat woord nonsens??roept dan toch een vraagteken bij me op,je moet weten dat ik samen met marco in feite al vanaf het prille begin erbij was,maar had zelf geen pc,dus ik ben nu gewoon ff losgeslagen precies zoals marco het eigenlijk voorspeld had.
ik vind het gewoon cool om op deze manier kontact te onderhouden over onze gezamelijke hobby,en moet af en toe ook ff serieuze info hebben,van die dingen of het allemaal nog wel goed zit,bedoel hoog verbruik,enwat er aan te doen,zulk soort dingen,maar ook funstuf zoals babechat,formula 1 chat.
dit is nu voor mij absoluut de manier van ontspannen na mijn dagje werk.
dit was brandpunt,........goedenavond!
ik vind het gewoon cool om op deze manier kontact te onderhouden over onze gezamelijke hobby,en moet af en toe ook ff serieuze info hebben,van die dingen of het allemaal nog wel goed zit,bedoel hoog verbruik,enwat er aan te doen,zulk soort dingen,maar ook funstuf zoals babechat,formula 1 chat.
dit is nu voor mij absoluut de manier van ontspannen na mijn dagje werk.
dit was brandpunt,........goedenavond!
-
Show them!!!
go Bankie go
go Bankie go