Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Riël
Über-Spammer

ga naar audio zaak, haal je een groundloop isolator. Weg piep. Heel simpel. kost 2 tientjes. EN ja hij filtert wat geluid weg maar dat hoor ik dus echt niet he. Probeer 'm maar es.

Groeten..
Patrick

hee dakiitos,woon jij niet ergest bij sittard
in de buurt?!
Roy
Moderator

On 2001-11-18 14:41, dakiitos
wrote:
ga naar audio zaak, haal je een groundloop isolator. Weg piep. Heel simpel. kost 2 tientjes. EN ja hij filtert wat geluid weg maar dat hoor ik dus echt niet he. Probeer 'm maar es.

Groeten..
Hoor je dat niet? Mankeer je zeker wel wat aan je oren? Is niet lullig bedoeld ofzo maar met die dingen gaat de toon weg maar heel het frequentie bereik ook.
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

haal gewoon een ontstoorder bij de geluidsboer
Roy
Moderator

En rubberburner. Als je 30 speakers in je auto bouwt, wil niet zeggen dat het dan beter klinkt ofzo.....
5 GT Turbo '88 GT5
Michel Meganefreak
Contacteer:

heb je vandaag die audi gezien bij cars & bikes (vind het programma overigens ruk en flink overdreven gesponserd)??

die audi had me daar toch een fantastische installatie, mooi spul, alles mooi ingebouwd, vet scherm (en achter ook 2) volgens mij had die echt alles!

Volgende week gaan ze er verder mee, wat zal dat kosten, rooitje of 30 als je alles zelf inbouwt denk ik??
Roy
Moderator

Ja Michel dat heb ik ook gezien. Zag er goed uit :smile:. Ik heb eigenlijk geen idee wat het precies kost. Ik weet dat een lcd-scherm met tuner, equelizer, dvd-speler rond de 4500 a 5000 gld kost. Best veel als je dan ook nog versterkers, speakers, bekabeling plus inbouw materialen moet kopen. Maar ik denk zoiezo meer als 20.000 gld
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

En dat is over 6 weken 9000 euro.
Klinkt een stuk minder erg:wink:
Plaats reactie