Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-10-31 19:39, marco
wrote:
ja ja dat zijn modeletjes van eagle race ,deze zijn echt veel mooier mensen dan de rest van de prul die ze jullie aansmeren ,
alleen het wachten he , de 5 gt turbo is nog niet uit ,dat duurt nog ff ,maar de 5 turbo is super strak ik heb er nu zo een 20/25 staan en zien er echt toppie uit als mischien iemand interesse heeft wil ik er heus een paar menemen naar de meern zodat jullie ze eens kunnen zien ???
greetz marco
Zou gaaf zijn Marco, en wil je de folder ook meenemen?
marco

doe ik chris ik neem twee folders mee ,en ik neem ff wat modelletjes mee zodat jullie een kleine indruk hebben hoe het er allemaal uitziet ,greetz marco
Roy
Moderator

Weet iemand al wanneer die modellen te koop zijn? En waar je ze dan kan bestellen?
5 GT Turbo '88 GT5
marco

hoi roy, die modellen van een gt turbo die kunnen nog wel ff op zich laten wachten ,in de modelbouw is dat heel raar,soms zijn ze er super snel en soms super langzaam,er zijn auto'tjes uit de folder van 2000 die pas midden 2001 zijn uitgekomen ,de gewone 5 turbo's 1 en 2 zijn wel gewoon te koop maar de gt moeten we allemaal nog ff op wachten ,en als ze er zijn moeten we er als de ratten bij zijn want ze zijn limited,ik dacht iets van 2000 stuks dus dat is niet veel ,maar zo snel als ik weet dat ze uit zijn weten jullie het als tweede :lol::lol::lol:
greetz marco
Patrick

hee cableguy achter het vleeshuis hebben ze er toch nog 5 van binnen gekregen,meld het ff als je interesse hebt,heb het telefoonummer van die jongens houden ze wel voor je vast als je het wilt.
het zijn 5 maxi turbo's
Plaats reactie