Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick L.

Hi, heeft er iemand interesse om naar de GrenslandTuningshow te gaan in Hasselt? Is komend weekend, 15 t/m 17 nov. Info staat op http://www.grenslandhal.be of http://www.grenslandracing.com.
Mischien iets voor de guys uit 't Zuiden?
Ik denk dat ik zaterdag ga.:smile:
groeten Patrick
marco

en wij gaan ook,we spreken wel wat af
greetz marco
marco

ja ja ff topic opnieuw ophalen voor d mensen uit het zuiden ,en dan meer met de vraag aan cableguy en de rest van de mannen uit het zuiden ,wie gaan er nu mee naar de autoschow in belgie hasselt,ik wil dit graag weten omdat het morgen zover is ik en pat gaan zekers maar zouden het leuk vinden als er nog wat meer mensen mee zouden gaan ,dusse laat ff wat weten ,ik ga zometeen ff kijken naar de tijden ,dan weet ik ongeveer hoelaat we moeten vertrekken
greetz marco
marco

nou ben net ff wezen kijken naar de openingstijden,
zaterdag van 10:00 t/m 20:00
ZONDAG van 10:00 t/m 19:00
wij ik en pat dus willen zaterdag gaan dus wie mee wil geef maar een gil
greetz marco
marco

mischien ook nog andere mensen geintereseerdt,het is een super tuning event,met alles erop en eraan
Anonymous

ja ja ik wil ook mee voor mijn verjaardag ik woon in eindhoven komen julie daar over heen of ga je via een andere route hazeldonk of zo
marco

hallo michel nou ons plan was om vanaf benzine pompstation bp aan de geuselt in maastricht af te spreken en dan vandaaruit af te rijden naar hasselt ,als wij via eindhoven moeten gaan is dat echt heel erg omrijden ongeveer 75 km dus dat is niet echt te doen ,vanuit hier, is dus maastricht is het maybe een uurtje rijden nog niet denk ik want we zitten vanhieruit zo in belgie,zou je alsnog met ons mee willen rijden dan ben je van harte welkom zo rond 9uur bij tankstation bp aan de geuselt ,greetz marco
marco

zijn er nou echt geen mensen die mee willen gaan naar een vette tuning beurs?????????
Patrick L.

Hey,
Marco, hoe laat staan jullie bij de BP Geusselt? Ik ga mee +renato.
Patrick

jaaaaaaaaaaaaaa,ik wil wel mee hoor,maar ik wil wel via eindhoven rijden!!??hoe laat vertrekken we,ik heb de route al uitgestippeld want ik heb niet echt veel interesse om om te rijden,is ongeveer 40 tot 45 minuten,via grensovergang dousberg/veltwezelt,dit is echt het korste ben vaker zo gereden naar hasselt!
Patrick

marco,icq??
Patrick L.

Vertrekken rond het middaguur?? Ik zeg maar wat, hasselt ben je toch zo, een scheet en je bent er...:grin:
Patrick

ik zit al de hele tijd scheten te laten maar ik ben er nog steeds niet!!!??
marco

hahahahahahah die pat toch
marco

zit op icq ja
Patrick L.

Shit,, jij hebt zeker weer met je kop in de chili con carne gezeten :lol::lol::lol:

Maar alle scheten op een stokkie, hoe laat bij de Geusselt?
Patrick

9 uur!?
marco

cableguy hoe laat gaan we dan ???????????
marco

cable guy kom ff op de chat van het forum
Patrick

heee marco!
Patrick

cableguy,waar ben je???????joehoe
Patrick L.

Jep, daar ben ik weer.
9 uur, beetje vroeg niet?
Zullen we zeggen 11.00uur?
Ik ga zo weg hier, dus laat ff wat weten.
Patrick

nee man dan zit je echt volop in de drukte
marco

we moeten er echt zijn voor de drukte anders sta je een uur in de rij joh
Patrick

cableguy,jooooooooeeeeeeeeehhhhoooooooooeeeeeeeeeee!
marco

op zijn laatst 9:30 maar echt niet later ik hoop dat het uitkomt en dat we samen kunnen afrijden
Patrick L.

Marco, ik bel je straks, ik moet nog echt gaan. Anders 10.00u?
We bellen, greetzzz:cool:
marco

oke is goed patrick bel me maar ff ,
Patrick

hee luitjes,we zijn vandaag naar de grenslandhallen geweest,we is:cableguy,renato,marco en moi.
het was weer een bijzondere dag en we hebben ons nouwelijks verreden,we waren er vrij snel en konden na de bijna ram lichtmast van patrick toch via de afslag bij de grenslandhallen komen.
eenmaal binnen is onze goede vriend renato meteen al verliefd op een hele mooie niet renault,en zijn dag kan niet meer stuk,er waren leuke dames voor de ontvangst.
de opzet van deze show was niet wat je er van zou willen verwachten,het viel echter een beetje tegen en vvor je het wist had je het hele traject doorlopen.
dan nog maar een keer,gewoon net doen of je alles weer voor het eerst ziet,ik heb mezelf verwend met twee modellen v6 clio's om toch niet met lege handen naar huis te gaan.
renault was op deze show bijzar slecht vertegenwoordigd dus misschien moeten we hier wat aan gaan doen!
verder hadden we het intreegeld ons best kunnen besparen want het paradepaartje stond namelijk buiten,een heerlijk frisse ongeschoren<lees vuile>clio v6,dus toen we naar buiten liepen zijn we op de parkeerplaats<we konden hem eerst van binnen zien>naar de wagen toe gelopen om de dag toch nog een beetje compleet te krijgen,je gaat tenslotte voor renault toch?!
buiten het feit dat de show wat tegenviel hebben we toch een leuke dag gehad.

bij deze,dit was brandpunt goedenavond.
:wink:
Robert dB.

nog foto's gemaakt?
Rudo

On 2001-11-17 23:56, Bankie
wrote:
eenmaal binnen is onze goede vriend renato meteen al verliefd op een hele mooie niet renault,en zijn dag kan niet meer stuk
:wink:
Hoe kan dat nou???!!!!!
Robert dB.

[/quote]

Hoe kan dat nou???!!!!!
[/quote]

hoe kan wat nou?
Rudo

On 2001-11-18 01:39, NonFerro
wrote:
Hoe kan dat nou???!!!!!
[/quote]

hoe kan wat nou?
[/quote]

Dat hun goede vriend Renato verliefd is geworden op een niet-Renault!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:
Patrick L.

Jaah,
Dat Hasselt gebeuren viel een beetje tegen.Waren een paar Reno`s, clio sports uit de clio trophy en 1 Clio V6, race-uitvoering.Weinig, eigenlijk geen, accessoires pour renault, wel natuurlijk voor V..kswa..n:-*.
Heb er wel een 1:18 model gekocht van de 1987 Lotus van Ayrton Senna!Errug mooi:cool:.
Tja, buiten stond een V6-je die leek of ie net de aardappelen van het veld had gehaald, zo onder het vuil zat die bolide, zonde gewoon.Was zekers wel leuk, dit uitstapje, beetje kutten op de snelweg en happen bij de Mac.Oh ja, by the way, renato is een ontzettende toffe gozer en is opel-freak. Tja, kan er helaas ook niets meer aan doen denk ik, maar dat krijg ik niet uit hem.Maar zekers tof dat hi ook mee is gegeaan naar de Meern.
Trouwens soory voorde typ fouten, maar ik kom net uit de kroeg.>-)
marco

hallo mensen , ja ja was een leuke dag ondanks dat de autoschow een beetje tegenviel,ik heb echt een leuke dag gehad ,lekker wat rond geslenterd daar op de beurs , mooie foto gemaakt van een schow girl met een clio:lol::lol:,mooie pics van die clio v6 gemaakt,troffen we buiten ook nog een renault 5 gt turbo aan ook maar pics van gemaakt,daarna zijn we lekker gaan macen
bij de mac in geleen ,en daarna door gereden naar armand automodellen ,en wat denk je alweer twee nieuwe renault 5 turbo's :lol::lol: mijn lol kon niet meer op,
toen terug richting huiswaarts waarbij nog ff gesport werd voor het stoplicht;lol::lol::lol:,voor de rest een coole dag gehad , en ja mensen renato is op en top opel freak,maar never the last heeft hij wel de spirit om mee te gaan naar een renault meeting en daar toch interesse te tonen voor het mooiere geslacht:lol:
al met al patrick en renato bedankt voor het meegaan en voor de gezellige dag
greetz marco
Plaats reactie