Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Roy
Moderator

Vanmiddag eindelijk mijn raam weer eens open kunnen doen :smile:. Maar wat een ... werk is het om een motor die helemaal vast zit eruit te krijgen. Dus oude eruit, nieuwe erin en gewoon weer werken :smile:.
Toen ff goed naar die oude gekeken en daar zat een hoop ijzerslijpsel tussen het draaiende tandwieltje. Dus ik dat goed schoongemaakt en een beetje wd40 erbij gespoten.

Ff geprobeerd of hij het nu weer deed en inderdaad die oude doet het ook weer. Alleen door al dat slijpsel zat het tandwieltje vast.

Dus voor de mensen waar het raam ook vastzit.... ff goed schoonmaken en grote kans dat hij het gewoon weer doet :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

Ghe, die van mij doet het ookweer alleen is er op het motortje een clipje afgebroken waarmee die de "dop" van de raammechanisme vasthoud. En inderdaad, die van mij deed et ooknog :evil:
Patrick

gelukkig maar dat jullie 'm konden repareren,ik geloof dat je ze los niet zo makkelijk krijgt of ben ik verkeerd geinformeerd?
Roy
Moderator

Ik heb de mijne(die er nu inzit) van eat turbo boost gekocht. Heb het wel eens bij de dealer gevraagd maar daar kan je alleen heel het systeem bestellen. Kost maar 495 ex btw. :sad:
5 GT Turbo '88 GT5
Patrick

inderdaad dan ga je vanzelf,lets get loud,495,=!!!??
Anonymous

Degene die bij Renault die @^$#&**&^%#@$^*&-Raamsystemen heeft ontworpen mag van mij een zeer langzame dood sterven....

Gegroet, Peter
Roy
Moderator

Hoezo ze doen het nog wel. Alleen ff schoonmaken. Of niet zo vaak naar de Mac gaan :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
Rudo

On 2001-11-16 12:17, Peter
wrote:
Degene die bij Renault die @^$#&**&^%#@$^*&-Raamsystemen heeft ontworpen mag van mij een zeer langzame dood sterven....

Gegroet, Peter
Haha, dat is precies de reden dat ik blij ben dat ik in mijn huidige GT moet zwengelen! :wink:
Plaats reactie