Wat kost de revisie van een motorblok van een clio 16v
De mijne moet namelijk gereviseerd worden en nou vroeg ik me dus af af mijn auto dit nog wel waard is (ik hoop het wel>-)
Thnx
Renault Clio 2.0 16v Reanult Sport
-
Heb ik ook voor geinformeerd, was dan wel bij achterberg, maar dat loopt aardig op. Bij achterberg tenminste.. Ik zat al gauw op FL.4000,- en dan was ik er nog niet..
Suc6
Suc6
ik hoop dat ik nog iets kan regelen dat het goedkoper kan want 4000,- vind ik wel wat prijzig
-
Oke, paar tientjes erbij voor een treinkaartjeOn 2001-11-15 01:14, Jeffrey Clio16V
wrote:
Heb ik ook voor geinformeerd, was dan wel bij achterberg, maar dat loopt aardig op. Bij achterberg tenminste.. Ik zat al gauw op FL.4000,- en dan was ik er nog niet..
Suc6
Hahahahahaha, paar tientjes erbij.... 

Dat hangt er natuulijk vanaf welk deel van de motor je wilt reviseren! Of wil je alles? Dan kun je misschien beter een nieuw blok kopen. Of juist niet omdat je natuurlijk het een en ander wel getuned wil hebben. Ik heb de cilinderkop van mijn GSi laten reviseren en flowen. Ik was 3200 gulden kwijt. Dus reken maar uit.... Het resultaat is wel de moeite waard gelukkig!
een volledige revisie van een peugeot mi16 kost rond de 8000,-......
Maar dan heb je ook van binnen een nieuwe motor
Maar dan heb je ook van binnen een nieuwe motor
alles nieuw is natuurlijk 't mooist, maar als je alleen de grote slijtage punten wilt doen kan 't ook allemaal wat goedkoper.
Kop vlakken, nieuwe klepgeleiders & rubbers, kleppen slijpen --> F500,-
Cilinders ophonen en nieuwe zuigerveren zetten --> F500,-
Nieuwe lagers -->F100,- (eventueel slijpen F400,-)
Pakkingset --> F400,-
Kop vlakken, nieuwe klepgeleiders & rubbers, kleppen slijpen --> F500,-
Cilinders ophonen en nieuwe zuigerveren zetten --> F500,-
Nieuwe lagers -->F100,- (eventueel slijpen F400,-)
Pakkingset --> F400,-
rev it like a rental
-
Menno, Wat bedoel je met slijpen.
De krukas slijpen ?? eventueel slijpen F400,-)
<font size=1>[ This message was edited by: illuminator on 2001-11-15 09:50 ]</font>
De krukas slijpen ?? eventueel slijpen F400,-)
<font size=1>[ This message was edited by: illuminator on 2001-11-15 09:50 ]</font>
leuk blokje met bv een 120.000 op de teller gaat voor zo,n 1500 gulden.
onder de ton aantoonbaar voor 2000
achterberg blok met meer pk,s zit rond de 2500
zeer zeker de moeite waard.
alleen het inbouwen dan he komt er nog overheen
onder de ton aantoonbaar voor 2000
achterberg blok met meer pk,s zit rond de 2500
zeer zeker de moeite waard.
alleen het inbouwen dan he komt er nog overheen
-
dus voor 2500 gld heb ik een achterberg motor met meer pk's?
hmm das wel beter als dat zo is want mijn bakkie heeft dan wel al bijna 2 ton gelopen en voor dat geld zou het wel leuk zijn
<font size=1>[ This message was edited by: renault 19 16v on 2001-11-15 17:36 ]</font>
hmm das wel beter als dat zo is want mijn bakkie heeft dan wel al bijna 2 ton gelopen en voor dat geld zou het wel leuk zijn
<font size=1>[ This message was edited by: renault 19 16v on 2001-11-15 17:36 ]</font>
EEn gebruikte, ja, als je er een kunt vinden! Nieuw/ gereveiseerd ben je min. het dubbele kwijt. De kans dat je er gebruikt eentje vindt is.........nihil.
Ik zou zelf aan de slag gaan,als je een ander blok koopt weet je ook niet wat je hebt.Nieuwe zuigerveren,klephoedjes,lagers en een pakkingset is volgens mij niet zo duur,en volgens mij zowiezo de moeite wel waard om eerst je oude blok uit mekaar te halen om te zien wat de schade is.
luister goed ik heb mijn clio 16v blok laten reviseren maar dan ook echt alles tot spanrollen en ditributie toe kijk maar op mijn site staat de complete waslijst op wat er aan gedaan is als je me mailt wil ik ook wel de prijzen per deel naar je mailen alleen bij mij was de drijfstanglagers er uit geklapt dus heel veel moeten verniuewen.
Ikwas 4250 gulden kwijt maar hij heeft nu wel een grotere moterinhoud en zo.
Er is heel veel aangedaan want als je een 2e handse koopt moet je ook maar afwachten wat het is of wordt en nu weet ik zeker dat alles goed is kijk anders even voor de details op http://www.clio16v.4t.com of amil me even dan mail ik je de bon wel door en info
Ikwas 4250 gulden kwijt maar hij heeft nu wel een grotere moterinhoud en zo.
Er is heel veel aangedaan want als je een 2e handse koopt moet je ook maar afwachten wat het is of wordt en nu weet ik zeker dat alles goed is kijk anders even voor de details op http://www.clio16v.4t.com of amil me even dan mail ik je de bon wel door en info