Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Banden zijn zo goed als nieuw (10000 rustige kilometers mee gemaakt en nog veel profiel), startmotor is in februari van dit jaar vervangen. Koelsysteem is volledig nagekeken en gereinigd. Ik neem aan dat ik die dingen kan wegstrepen. Dat hoop ik, althans!

Tja, en die turbo. Hoe check ik die? Ik vind het een beetje link om er zelf naar te gaan kijken, hoor!

Ik ga morgen wel de compressie van de cilinders laten meten, trouwens. Dat lijkt me geen slecht plan.

fl.5000,- is inderdaad best prijzig, maar aan de andere kant weet ik dat 'ie van een liefhebber is geweest (alle eigenaren zijn overigens bekend) en dat 'ie voor zover ik kan zien echt goed onderhouden is. Geen beunhazen-werk, als je begrijpt wat ik bedoel.

Laten we hopen dat 'ie goed is, want ik ben al best een tijd op zoek... :sad:
Patrick

hij staat ergenst op een wat oudere ad. van marktplaats,is maar een kleine foto maar dan heb je wel wat,hij moet toch op nog ergest staan omdat marco em verkeerd had ingescand toen dachten jullie dat het een invalide auto was.!,weet nog iemand waar dat ie staat of hoe dat je em afhaald en hier op het forum zet??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-11-14 22:55, Bankie
wrote:
ja wwet ik chris,maar ik heb nog niet zolang zelf een pc,en ik had gewoon wat moeite met het komen op het forum,als je wilt verander ik de naam wel in pat maar dan moet je me wel ff helpen!!!!
Van mij hoeft het niet Pat, wat je zelf wilt.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-11-14 22:57, Rudeboy
wrote:
On 2001-11-14 22:55, Chris
wrote:
Binnen hoelang kun je een turbo slopen.....
Drieduizend km mnoet tocht te doen zijn.
Toch.....:smile:
:lol::lol::lol::lol::lol:

Ik schat binnen zoŽn 500 meter!

Tis wel een leuke uitdaging!!

Nu nog een gek zien te vinden die zijn GTT hiervoor beschikbaar stelt!! :lol:
:lol:
Patrick

die van mij is ook van een liefhebber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!een echte diehard,het is gewoon dat mijn portemonaie me in de steek laat!!!!!!
Merijn
Über-Spammer

Zet anders effe je ICQ aan... :wink:
Patrick

nee chris,ik pas me helemaal aan jouw aan,wat jij wil!!<lol>
Rudo

Je hebt dan wél een fase 2 VinceVega!!!!!! :grin:
Merijn
Über-Spammer

Ik wil dan wel effe weten waar we het over hebben natuurlijk... :smile:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja ga gewoon is kijken .

hee pat bij verkoop 10% ? :lol:
Merijn
Über-Spammer

Hoe kan ik overigens controleren of 'ie geen kantelende zuiger(s) heeft? En wat houdt het precies in?
Patrick

hee haas ik moet em nog verkopen hoor !!!!!!!!!!ik spreek je wel<lol>
Merijn
Über-Spammer

:lol:
Patrick

D:
Patrick

:grin:
Merijn
Über-Spammer

Allereerst heel erg bedankt voor jullie hulp!

Ik heb besloten de auto niet te kopen... Na lang wikken en wegen denk ik dat het een betere optie is om nog effe door te sparen, zodat ik ook de eventuele onkosten kan betalen, want als ik 'm nu gekocht had en er ging iets aan stuk dan zat ik aan de grond en kon ik alsnog fietsen totdat ik eindelijk weer een keer wat geld gespaard heb. Daarbij komt dat ik een auto koop om 'm heel goed bij te houden! En dat gaat op dit moment met mijn budget echt niet lukken, helaas.

Ik had 'm overigens laten keuren en hij was nog erg goed, volgens de keurmeester. Ik vind het echt jammer dat ik 'm niet heb kunnen kopen, maar het is denk ik beter dan 'm op de stoep te zien wegrotten. :sad:

Maar nogmaals bedankt voor jullie hulp! Na de testrit ben ik er trouwens wel van overtuigd dat ik ooit echt een GTT op de kop ga tikken!

Jullie horen het wel wanneer het zover is! :wink:

Mzzl!
Riël
Über-Spammer

mmm jammer misschien heb ik volgende week nog een mooie voor je ! Ga er een weer helemaal opbouwen voor de verkoop.
Merijn
Über-Spammer

Volgende week is ook wel aan de krappe kant, vrees ik! Als je een maandje of 4 a 5 wacht, dan ga ik er zeker over nadenekn, maar nu heb ik het tijdelijk in de ijskast gezet... Gedwongen helaas. :sad:
Patrick

goede beslissing vince,hoe heet je eigenlijk?
ken beter ff wachten tot de tijd rijp is,misschien kan je dan alsnog gaan voor die van mij!?
wat de hulp betreft,hiet zit je echt wel goed,er is altijd wel iemand die het weet.
succes verder.
Merijn
Über-Spammer

Ik denk ook wel dat het de goeie beslissing is, maar toch... het doet pijn! Zeker als je er in gereden hebt, gevoeld hebt waar die auto toe in staat is en dan eigenlijk er al van overtuigd bent dat het jouw auto gaat worden! Maar ja, het is toch beter, denk ik.

Ik ben achteraf trouwens ook wel blij dat ik hier terecht ben gekomen, want zonder alle dingen die ik hier gehoord/gelezen heb, had ik die auto zonder ergens op te letten gekocht! Ik denk dat je me hier de komende tijd nog wel wat vaker langs ziet komen. :wink:

Bankie, als je GTT over een maand of 6 nog hebt staan dan kunnen we daar uiteraard over praten! :smile:

Mijn echte naam is overigens Merijn (21) en woonachtig in Oss, NB.
Patrick

o ja,hoi merijn,nu weet ik het weer,ik vindt het vervelend voor je,vooral als je min of meer gedwongen niet kan kopen,wat de rede ook mag zijn.
ik weet natuurlijk niet of ik de mijne dan nog heb,maar verkocht aan een gewoon iemand
kan men toch wel vergeten,zohard heb ik ook weer niet geld nodig,ga trouwens mijn vertroetelde niet laten afzeiken door iemand die het geen ruk interesseerd.
ik weet ook niet als ik em dan nog heb of ik em dan nog verkoop,ik twijfel namelijk al een poosje,het is op dit moment ook ff puur financieel.we zien of horen ons wel.
Merijn
Über-Spammer

Is goed! We hebben het er tegen die tijd wel over, okay?

Zijn er hier trouwens mensen uit mijn omgeving aanwezig? Ik zou namelijk wel wat mensen willen leren kennen uit de buurt die ook GTT-liefhebber zijn. Enneh, als ik toch naar een meeting wil zonder dat ik een GTT heb, zal het niet echt op prijs worden gesteld dat ik kom in de Corsa van mijn moeder :wink:
Patrick

nee is absoluut geen probleem,je bent liefhebber of je bent het niet,en dan maakt het geen fluit uit of je met een andere auto als renault komt of niet,je gaat er ooit toch eentje kopen ,met die gedachte alleen al bezit je er in mijn ogen al eentje.
haas die kwam ook met een polo'tje,is truowens wel de grens,kom niet in een g..f,
laat je dan ergens afzetten in de buurt.
ff zonder dollen,iedere leiefhebber is altijd welkom!!!!
Merijn
Über-Spammer

Een Golf zal het echt niet zo snel worden. Op zijn hoogst een Corrado. :wink:
Patrick

waarom nou???:evil:zoveel keuze,doe dat nou niet!!!!!!
Rudo

On 2001-11-18 14:59, VinceVega
wrote:
Zijn er hier trouwens mensen uit mijn omgeving aanwezig? Ik zou namelijk wel wat mensen willen leren kennen uit de buurt die ook GTT-liefhebber zijn.
Grossie komt volgens mij uit Breda, en Jetab woont in Boxmeer. Niet helemaal bij je in de buurt, maar is in ieder geval dezelfde provincie! :wink:

En er zullen er vast nog veel meer zijn die bij je uit de buurt komen!
Jan-Geert (Momentsleutel)

LL = 95 , als het LL - LL is

of LL 88 LL is begin 85 eind 84
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-18 21:32, fpjx11
wrote:
LL = 95 , als het LL - LL is

of LL 88 LL is begin 85 eind 84
LL- is 95
Plaats reactie