mmzzz netjesOn 2001-11-14 19:16, ploegah
wrote:
<a href="http://www.hektra.nl/info/kenteken.html">Handig</a>
als je het over kentkens hebt

mmzzz netjesOn 2001-11-14 19:16, ploegah
wrote:
<a href="http://www.hektra.nl/info/kenteken.html">Handig</a>
als je het over kentkens hebt
Vind het niet echt een koopje!!On 2001-11-14 20:00, VinceVega
wrote:
Hij moet overigens 5000,- opbrengen. Niet goedkoop, maar er zit wel een klasse 2 gemini alarm met AB op, CV, stereo met wisselaar en 4 speakers van Magnat.
Rudo dit kan dus niet.On 2001-11-14 19:09, Rudeboy
wrote:Je hebt gelijk Haas, natuurlijk wel oliegekoeld, stom, stom.On 2001-11-14 19:00, HAAS
wrote:
nee niet lucht gekoeld toch , alleen olie gekoeld .
is niet erg het is alleen iets beter als ie zoals phase 2 ook water ( koelvloeistof ) gekoeld is .
maar ff heel dom 1984 was er toen al een 5 gt t ? nee volgens mij niet pas in 1985 .
dus hoe kan het dat het een K kenteken is ?
Beginnen met een K. dan wellicht ook eerst 4 lettertjes en dan 2 cijfertjes? (import/ ombouw etc.)
Van een 5je de NAP controleren, dat is echt zonde van je tijd.On 2001-11-14 20:00, VinceVega
wrote:
Sorry, ik heb het verkeerd opgeschreven... Het is een R!Kan dat wel kloppen!?
Ik laat hem overigens nog checken bij NAP! Als het niet goed is, dan neem ik 'm niet, want dan vertrouw ik die gast dus echt niet meer.
Maar goed... Hij gaat morgen op de brug en ik check 'm helemaal op roest. Ook zal ik letten op die rook!
Ik laat jullie wel weten hoe het is gegaan en of ik 'm ook daadwerkelijk gekocht heb!
Hij moet overigens 5000,- opbrengen. Niet goedkoop, maar er zit wel een klasse 2 gemini alarm met AB op, CV, stereo met wisselaar en 4 speakers van Magnat.
Bedankt Chris, maar Paul had me dat al fijntjes duidelijk gemaakt dat die combinatie van eerst 4 letters beginnende met een K niet bestaat.On 2001-11-14 19:14, ploegah
wrote:
inderdaad dat is wel een beetje vreemd...
Beginnen met een K dat was van 07-83 tot 04-84... (letter letter cijfer is nooit met een K begonnen)
Pat, die van jou moet toch 5700 kosten?On 2001-11-14 22:23, Bankie
wrote:
hee luitjes hier is pat speaking,heb dit ff gelezen,heb een '89er auto staan voor een beetje minder,misschien interesse????????
als je echt geinterreseerd bent in de auto waar je nu naar bent gaan kijken dan moet je echt goed je best doen om sowiso roest te traceren,meestal als je maar een klein plekje ziet dan kan je best wel iets groters tegenkomen bij eventuele restauratie.
ik hoop dat je een goeie koop doet,ben namelijk zelf al een keer goed op de koffie gekomen!!!
verder vindt ik de prijs aan de stevige kant,maar als de auto echt goed is dan ben je dit zo vergeten.
Precies! En dan maakt het niet uit oftie 3000 of 5000 piek kost, met dit bedrag zou ik inderdaad altijd rekening houden!On 2001-11-14 22:27, HAAS
wrote:
je moet ook altijd rekenen dat er nog eens 2000 kosten bij komt verborgen gebreken .
Je moet denken aan:On 2001-11-14 22:42, VinceVega
wrote:
2000 piek onkosten... Is dat niet een beetje erg veel?
Aan wat voor dingen moet ik dan denken?
Chris, die turbo van de betreffende auto schijnt nog niet zo lang geleden gereviseerd te zijn (rekeningen aanwezig) dus als het even mee zit blijft die het wel doen.On 2001-11-14 22:52, Chris
wrote:
En.....de turbo.
Pat, kun je hier niet eventjes een fotootje plaatsen? Is die jongen ook weer blij! (en jij straks misschien ook!On 2001-11-14 22:53, Bankie
wrote:
even uitleg over de verkoop van mijn auto,er is niks mis mee,hebben jullie zelf gezien ik was ermee op de meeting,het probleem is dat ik ook nog een dochtertje heb en ik de auto niet echt ideaal vindt,denk aan een ongeval ofzo met die kleine achterin,dit is de hoofdmoot waarom ik ook die 19 16v heb gekocht.
deze kan je nog steeds zien op de marktplaats
op een oude ad.omstreeks half september!het is een witte met oz racings wielen erop.
On 2001-11-14 22:55, Chris
wrote:
Binnen hoelang kun je een turbo slopen.....
Drieduizend km mnoet tocht te doen zijn.
Toch.....![]()