On 2001-11-14 17:34, elwin81
wrote:
Klik op deze link:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.autobedrijfvorstenbosch.nl/" TARGET="_blank">www.autobedrijfvorstenbosch.nl/</A><!-- BBCode End -->
Lijkt me sterk. Waarschijnlijk heeft die km teller het een heletijd niet gedaan
-
- Über-Spammer
Ja dat verhaal heb ik eerder gehoord!On 2001-11-14 17:50, elwin81
wrote:
ik heb net gebeld, er is een nieuwe teller ingekomen, hij kon mij niet vertellen wat de technische staat van de auto was!!!
"het is een keurig autootje, hoor"
Aldus meneer de auto verkoper
![]()
Dat zeggen ze allemaal..
mmzz.. kijk is naar.
Verboden in te rijden

ps: suc6 verder

-
zal wel geen Bovag garage zijn....zoiets vertrouw ik niet snel, plus ik heb niet al te veel verstand van auto's, dus veel plezier ermee; wie dan ook
nou nou nou , dit vertrouw ik dus voor geen meter,waarom zetten ze bij de advertentie 60,000, en als je belt krijg je te horen dat er nieuwe klokken inzitten ,dus ze weten helemaal niet wat die heeft gelopen ,god mag weten hoeveel dat beestje heeft gelopen ?????????,nee ze mogen hem van mij houden voor dat geld ,
greetz marco
greetz marco
Les een over autobedrijven:
een auto heeft ALTIJD een prijs met reden, volgens het waar voor je geld principe. Koop je een auto voor 300 piek dan moet je niet gaan zieken als je distributieriem na twee dagen kapot is. Koop je een auto voor een rug of 20 dan verwacht je natuurlijk gewoon 3 maanden garantie met alles erop en eraan.
een auto heeft ALTIJD een prijs met reden, volgens het waar voor je geld principe. Koop je een auto voor 300 piek dan moet je niet gaan zieken als je distributieriem na twee dagen kapot is. Koop je een auto voor een rug of 20 dan verwacht je natuurlijk gewoon 3 maanden garantie met alles erop en eraan.
en toch kan er een mooi prijsje aanzitten, die kerel weet waarschijnlijk niet wat de marktwaarde is van 't dingetje, of 't boeit 'm niet (hij verkoopt hoofdzakelijk nieuwere occasions), en zet ie 'm daar neer. Kom maar halen. Kan kutbak zijn, kan koop van je leven zijn. toch?
-
- Über-Spammer
Ja toch! niet dan? 
Als ik geld over had, tja dan wist ik het wel

Als ik geld over had, tja dan wist ik het wel

Ploegah, ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Er is dus ergens een omslagpunt in aanschafprijs waarna je nooit meer problemen hebt?! NOT dus!On 2001-11-14 18:30, ploegah
wrote:
Les een over autobedrijven:
Voorbeeld: mijn pa heeft 2 1/2 jaar geleden een nieuwe Ietsepietsie Spacestar gekocht voor pak 'm beet 45 ruggen (een Jap dus!) en heeft er alleen maar gezeik mee! Heeft al z'n derde motortje voor het electrieke raampje, nieuw motormanagement (!) (sta je met je één jaar oude wagen stil langs de snelweg!!

Het valt tot nu toe weliswaar allemaal onder de garantie (met veel gezeik!) maar vrolijk wordt je er natuurlijk niet van!!
Nog een jaar en dan moet hij alles zelf gaan dokken, ik hou mijn hart vast!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das niet zo mooi rudo . hee ff een vraagje , heb je die 5 nog gekocht ? zo niet is dit dan niets voor je ?( zie hierboven )
Met dat vijfje wil het niet zo vlotten helaasOn 2001-11-14 18:44, HAAS
wrote:
das niet zo mooi rudo . hee ff een vraagje , heb je die 5 nog gekocht ? zo niet is dit dan niets voor je ?( zie hierboven )

Ik wilde afgelopen zondag gaan kijken maar toen kon de eigenaar niet. Hij stelde voor om het deze week op een avond te gaan doen. Ik heb aangegeven dat ik donderdag (morgen dus

Ik hou er ernstig rekening mee dattie me morgen doodleuk mededeeld dat hij 'm inmiddels verkocht heeft! (een soort voorgevoel, of is het gewoon doemdenken?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
aha ik hoor het nog wel .
Wat ik alleen bedoel te zeggen is dat als de auto helemaal goed was dat de dealer er dan wel meer voor had geraagd 3000,- ofzo. Niet dat je voor 3000,- altijd een goede GT koopt want je hebt ook eikels die een gare bak voor drie ruggen verkopen, maar met een GT van dat geld weet je 99% zeker dat er iets niet goed zit. En als je een GT voor 1250,- en de bodem is rot, bijvoorbeeld, dan is dat gewoon jammer. Betaal je 3000,- voor een roestbak dan maak je nog een kans bij de garageman.On 2001-11-14 18:38, Rudeboy
wrote:
Ploegah, ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Er is dus ergens een omslagpunt in aanschafprijs waarna je nooit meer problemen hebt?! NOT dus!
Als je je er aan de andere kant niet teveel van voorsteld kan het een prima karretje zijn voor dat geld.
On 2001-11-14 19:01, ploegah
wrote:Wat ik alleen bedoel te zeggen is dat als de auto helemaal goed was dat de dealer er dan wel meer voor had geraagd 3000,- ofzo. Niet dat je voor 3000,- altijd een goede GT koopt want je hebt ook eikels die een gare bak voor drie ruggen verkopen, maar met een GT van dat geld weet je 99% zeker dat er iets niet goed zit. En als je een GT voor 1250,- en de bodem is rot, bijvoorbeeld, dan is dat gewoon jammer. Betaal je 3000,- voor een roestbak dan maak je nog een kans bij de garageman.On 2001-11-14 18:38, Rudeboy
wrote:
Ploegah, ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Er is dus ergens een omslagpunt in aanschafprijs waarna je nooit meer problemen hebt?! NOT dus!
Als je je er aan de andere kant niet teveel van voorsteld kan het een prima karretje zijn voor dat geld.
Ik denk dat deze dealer de GT liever kwijt dan rijk is! Hij zit waarschijnlijk niet te wachten totdat er wellicht ooit iemand komt die er misschien 3000 piek voor neer wil leggen.
Dus ik denk dat het geen onaardige prijs is en dat het wel eens een aardige aankoop zou kunnen zijn.

-
- Über-Spammer
Gewoon kopen.. Altijd leuk voor de onderdelen 

-
- Über-Spammer
PLEZIESSSSOn 2001-11-14 19:10, Rudeboy
wrote:
Als het blokje nog goed is heb je het er al bijna weer uit!![]()
inderdaad maar ik bedoel alleen te zeggen dat je dat in je hoofd moet hebbne bij het kopen van zo'n auto en niet van 'ga ik ff lekker goedkoop GT turbo rijden'
(tis uberhaupt de vraag of dat bestaat
)
(tis uberhaupt de vraag of dat bestaat

-
- Über-Spammer
Dat Kenneth!!