uit eigen ervaring:
tot 100 waarneming komt de rs zeker in de buurt en ben je eigenlijk gek dat je het dubbele uitgeeft voor een v6.
Maar..........v6 pakt altijd op bijna elk toerental geeft ie meer dan thuis, schitterend design, maar vooral schitterend motorgeluid, tot de grens is ie voor iedereen goed te rijden, daarna absoluut niet meer opletten dus (is dus wel weer kicken!!), achterwielaandrijving wat toch een heel ander gevoel van snelheid geeft + het blok ligt achter je waardoor je een hele aparte 'stoot in de rug' krijgt

en de magnifieke 6 bak, ik heb al in heel wat auto's gereden maar dit slaat alles echt perfect, kort en de echte 'klik klak' sound LOL
1 nadeel voor een auto van zoveel geld, het saaie interieur, hier horen gewoon een paar echt cobra's/sparco's in met een hele lage zit en het dashboard mist wat extra metertjes, ondanks het fijne stuur met veel grip-dat ding ziet er echt niet uit! Dus als iemand zo'n beest van een wagen kan kopen dan zou ik meteen wat aan het interieur gaan doen, voor de rest topauto hoor
Miss. wat voor over een jaartje of 5/6 als ie dan betaalbaar is voor de 'minder' gelukkigen als ik die zoiets nog absoluut niet kunnen betalen
Als laatste ja hoog gewicht dus pk/gewicht verhouding is niet optimaal op papier maar rij er maar is in en geef in de 2 is vol gas tot de begrenzer ingrijpt, nog nooit heb ik in een auto gezeten die zo aanvoelde......heel miss toen ik naast een jongen in een Porsche carrera zat maar deze voelde wel weer comfortbaler aan waardoor het weer niet is te vergelijken.
CLIO V6 = echt een legale straatracer met een meer dan hoog fun gehalte

!!
-----------------
Life begins at 180!
<font size=1>[ This message was edited by: meganefreak on 2001-11-14 17:18 ]</font>