Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rick

Ik heb dus 2 weken geleden een 2e 5-je er bij gekocht(he bas..:wink:), en van de week heb ik hem bij mij voor de deur gezet. Kom ik vanavond thuis en wil ik hem ff aan een vriend laten zien, we rijden er met zijn auto naar toe en zien dat er een één of andere rand debiel een gigantische deuk in rechter achterscherm heeft getrapt:sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:. Ik had die auto dus gekocht omdat ie helemaal gaaf is en strak <B>WAS</b>. Ik kan er gewoon niet tegen als mensen dingen gaan vernielen van anderen! Sow dat is er uit!

Gegroet
-----------------
RENAULT 5 GT TURBO GORDINI

<font size=1>[ This message was edited by: Mapschen on 2001-11-11 23:59 ]</font>
Anonymous

Shit wat een dikke kut streek zeg...

Die gasten moet je in de fik steken:sad:
Driekus

Precies, da's net zoiets als inbraakschade, ook al zo'n gore klotestreek. Alleen doen ze het dan natuurlijk nog met een doel :evil:, bij jou is het echt zinloos!
Anonymous

Uitzoeken wie het is en uitdeuken met z'n voorhoofd....

Gr, Peter
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

K*tstreken!! :sad: Ik vind het klote voor je...
Menno

da's mooi balen, hoop dat 't nog te fixen is?
Dader zal wel niet te achterhalen zijn, anders zijn er wel wat mooie oudhollandsche martelingen voor te verzinnen.
rev it like a rental
Bart V

Dat zijn van die dingen waar je zo bloed aggresief van word, dat je tot rare dingen in staat bent.
Stefijn

Nie normaal he! :evil: Bij mij zijn ze een keer met 2 man tegelijk van voren naar achteren over me GTT gelopen (allemal deuken in motorkap en dak), en ik zag een keer een rubberen veeg van 40cm op het portier staan, waarschijnlijk van een fietser die langskwam en een trap uitdeelde. Gelukkig geen deuken toen.

Dat Frodje wat ik hiervoor had was ook altijd slachtoffer. Rubberen strips van bumper afgetrokken, spiegels gemold, bumper eraf getrapt etc. :sad: :sad: :sad: :sad:

Gelukkig woon ik nu ergens anders.

Heb je ook lakschade of kun je het met uitdeuken weer fixen?
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-11-12 09:24 ]</font>
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

das mooi klote . ik heb net gezien bij jeroen ( heeft een zilvere 5 alpine ) dat ie voor een vriend een nieuw rechter zijscherm heeft gekocht ( 5 gt turbo . das dus de benzine kant , die is duurder ) voor 380 piek wel met iets korting .

iets anders een vriend van je was toch op zoek naar een 5 voor niet teveel ?
bij hem in de straat staat er nog 1 phase 2 parelmoer 2 ton gelopen ( verder weet ik het niet precies ) maar die moet zo rond de 2000 kosten geloof ik .
als je het adres enz wil ken ik wel ff bellen .

ik weet dus eigenlijk niet of het wat is , maar jeroen zei het tegen ons en ik denk niet dat ie zomaar een sloper onze (liefhebbers) kant opstuurt.
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Da's kut jongen! Koop geen nieuw achterscherm want da's veel geld! Kan je beter dat chassis van mij overkopen! Krijg je 2 achterschermen en nog meer onderdeeltjes voor niet veel meer.... :smile:

Nee ff zonder gein, succes ermee en ik hoop dat je die LUL nog vind, ros hem dan maar lekker af!
Jan-Geert (Momentsleutel)

das lekker , nou ja zo strak was mn oude 5je toch niet (of hebben we het er niet over de jplh20) , hij had wat hagelschade, maar ja had hem gekocht en liep allemaal wat mis en toen had jij hem in een keertje... balen !!
Rick

Ja op die hagelschade na <b>was</b> ie dus helemaal strak, maar dat was zo te fixen, nu kan ik waarschijnlijk een heel nieuw achter scherm erin lassen:sad:.
Stefijn

Wacht even op ons als je die klootzak op zijn bek timmert! Kunnen we dŽr een meeting van maken! :evil:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

geen foto's en bewijzen achter laten . ZE KUNNEN DE SITE SCHADE TOE BRENGEN en wie zou dat nu willen .
Marcel dLC

Kut voor je man!

Ik heb ooit eens zelf een deuk in mijn auto getrapt. Ik reed toen nog in een hyundai pony (sorry....was nou eenmaal gratis) en toen die voor de zoveelste keer niet wou starten in de gietregen heb ik er van ellende een deuk in de deur getrapt en vervolgens een renault gekocht :smile:!!
Marcel dLC

Een hyundai verdient toch ook niet beter :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Plaats reactie