Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Daaf (Davy)

Ok dan,

Ik voor de eerste keer in 3 weken lekker tuffen met mijn 5je. Was lekker koud dus goed blaasweer. Op gegeven moment rijd ik niet harder dan 30 (terwijl ik toch echt in mijn 3 hoge toeren loop te maken. Kut....kmteller + toerenteller doen raar. Vervolgens doen mijn lichten en mijn knipperlichten het niet meer. El. raampjes willen ook niet meer zo, moest ze helpen om naar boven te gaan.

Wie o wie. Kan dit misschien aan de stekker liggen die linksvoor nij de koplamp zit?
Hier moet ik nl een nieuwe stekker inzetten, want die is bruut geoxideerd.

Zeikzooi, heb mijn Gt nu ruim 1 maand, en tot nu toe alleen maar zeikzooi.
Gelukkig heb ik nog een andere auto :smile:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja voor dat je een 5 goed rijdend heb ben je ff verder .
maar daar koop je ook een 5 voor , om lekker temogen sleutelen . moet allen wel een x ophouden . :lol:

start ie wel gewoon goed zonder probelemen ? zo ja dan kan het heel goed die stekker zijn corrosie is nooit goed , kan ook je massa zijn dat vergeten altijd veel mensen . is die niet goed dan doet ook niets het goed meer .

succes met zoeken
Daaf (Davy)

Jochem,

Hij start goed, maar dan alleen als ik een beetje aan de draadjes loop te prutsen van die stekker (waarschijnlijk een draadbreuk van de draad naar de startmotor).
Massa, tsja waar moe ik zoeken dan...alle zwarte draadjes bekijken of ze goed zijn aangesloten?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

nee dan zou ik gewoon die stekker of vervangen of inspuiten met contact spray ( dat lost die oxidatie op ) kijken of dat helpt .

met de massa bedoel ik de de hoofd kabel een hele dikke dus . die stekker moet heel wat dingen stroom voorzien dus daar moet denk ik wel een vrij dikke in de buurt zitten .
ik kan het me ff niet precies voor mee halen , wel waar ie zit maar niet hoe de draden precies lopen .
Rudo

Klinkt alsof je accu niet meer wordt bijgeladen, wellicht dynamo stuk? (koolborstel gebroken?)
Plaats reactie