Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick L.

Gisteren heb ik mijn 5GTE naar Renaultgarage gebracht, de schade-expert zou daar mijn auto komen taxeren.Aangezien het schade bedrag (2800,=) hoger is als de dagwaarde,is `t`Vijfje eigenlijk total-loss verklaard:sad:. Gelukkig dat ik een aantal mensen ken daar bij Kerres, dus die hebben `t zo geregeld dat ik fl 2000,= krijg met behoud van auto. Is in iedergeval meer als de dagwaarde!Maar ja wat ga ik nu doen, de GTE weer opknappen, of kijken voor een GTTurbo?Naast de schade v/d GTE zijn er nog meer dingetjes die in de toekomst gedaan moeten worden, nwe remschijven voor,veerpootlagers,koppeling, is het eigenlijk nog wel de moeite waard? Heeft toch ook wel veel roestplekken, bij de voorruit,rechterportier onder rot, achterklep, onder het achterruitje.Ga me dit weekend maar eens bedenken...Baal er wel van:sad::sad:.
marco

dat is zeker jammer patrick,maare je weet toch een leuke turbo te koop staan :lol::lol::lol:
greetz marco
canonballman

Ik zou m idd zo verkopen, en met die 2000 een GT turbo kopen. Want anders moet je eerst die bumper gaan maken, al de rest die je opnoemt, en dan ben je klaar en dan zeg je: "mm, kzou eigenlijk wel wat meer vermogen willen"
En zoals jou auto nou is, dan krijg je er toch wel 2000 voor??
Patrick L.

On 2001-11-10 08:47, marco
wrote:
dat is zeker jammer patrick,maare je weet toch een leuke turbo te koop staan :lol::lol::lol:
greetz marco
Marco , heb jij niet nog een voorbumper ph2 liggen die je evt aan mij wil verkopen?Wat vroeg Pat eigenlijk voor zijn GT?
marco

ik heb nog een fhase 2 bumper liggen in hmmmm zeg maar redelijke staat hij heeft aan een kant een scheur zitten die je met een beetje werk zo hebt weggemofeld,zijn kleur is rood dus als je hem dan toch zou moeten spuiten is dat makelijk weg gewerkt,en ja wat pat vraagt voor zijn gt ,ik durf er nu geen gok na te doen maar ik denk dat als jullie samen ff om de tafel gaan zitten dat jullie wel een leuke prijs kunnen afspreken ,pat is de slechtste niet:lol::lol::lol:greetz marco
Anonymous

GT-TJE kopen!!!
Marius

Jammer jammer maar wel redelijk geregeld zo.
catrinus

Marius waar was je gisteren. Turbo arie was er ook.
There will be plenty of time to rest when your dead
Marius

Verjaardag schoon-oma, en die wou niet mee.
Patrick L.

On 2001-11-10 21:08, Marius
wrote:
Jammer jammer maar wel redelijk geregeld zo.
Ja klopt, is goed geregeld zo. Had ook slechter kunnen aflopen als ik de auto ergens anders had laten taxeren. Nice guys by Renault Kerres in Heerlen (reclame....):grin:
Patrick L.

On 2001-11-10 20:49, Zeeuw
wrote:
GT-TJE kopen!!!
GTT kopen zit ik nu wel hard aan te denken. Wel een opknapper met een goede motor. En dan rij ik zolang nog in de GTE totdat het GTT-tje in orde is. De GTE lap ik wel op met een oude bumper of ik ga toch eens proberen om die bumper te repareren, als ik maar goede lijm vind om die breuken te plakken, de rest afwerken met polyesterplamuur. Spatbord beetje buigen en rijen maar met die kar. Voor naar mijn werk de GTE en voor de fun in weekends een GTT, a dream comes true...:smile::grin:
Bart V

Zit daar een 1700 motor in met carburateur, of Multipoint injectie??? Hoeveel KM heeft dat ding gelopen???
Patrick L.

On 2001-11-11 11:50, Bartezz
wrote:
Zit daar een 1700 motor in met carburateur, of Multipoint injectie??? Hoeveel KM heeft dat ding gelopen???
Is een F3N-J702 blok met MPI, 95pk, heeft ongeveer 157.000km op de teller staan.
Bart V

Waar heeft je 5 schade???
Patrick L.

De schade zit rechtsvoor, bumper gescheurd, hangt vast met spanbanden, rechterspatbord beetje krom, knipperglaasje stuk.Aan de binnenkant zie je een klein knikje als je in de motorruimte kijkt. Heb je intersse?
Alex A-man

IK zou inderdaad voor een TURBO gaan.
Nu heb je de kans om het zo goedkoop mogelijk te doen. Je GTE verkopen en die 2000 erbij leggen. Dan kan je al wat leuks gaan kopen.

De schade viel geloof ik wel mee, toch? (Ik heb hem bij de meeting gezien) Nood reparatie uitvoeren en dan verkopen, mischien krijg je er dan nog wat meer voor terug :wink:

Als je toch eigenlijk wel een Turbo wil gaan kopen, dan moet je het nu doen!
Bart V

Zou het heel veel werk zijn denk je om die motor in een 19 te gooien??
Patrick L.

ben toch steeds meer aan het denken om de GTE te houden,in ieder geval iets aan de bumper te doen. Daarnaast ga ik op zoek naar een GTT voor de hobby. Ik vind de GTE nl. betrouwbaarder om ieder dag mee naar mijn werk te rijden.De Gtt is dan leuk voor het weekend, ff lekker uitblazen....:grin::grin:.
Qua vaste lasten valt dat ook wel mee, ik reed eerst een 1916v, en ik denk dat 2 Vijfjes samen ongeveer hetzelfde kosten en wegenbelasting en verzekering als de 1916flapper.:wink:
Bart V

Zijn die dingen zo duur dan??
Patrick L.

Ik betaalde voor de 1916v fl 210,= per kwartaal aan wegenbelasting, en nu voor dit Vijfje fl 100,=. De verzekering was natuurlijk hoger aangezien die 1916v een hogere waarde heeft als mijn GTE.En inmiddels ben ik overgestapt naar "ff Apeldoorn bellen" omdat ik hier via `t werk flinke koring krijg op mijn verzekringspremie. Daarom denk ik dat 2 GT`s,in mijn geval, even veel kosten als toen ik nog 1916v reed.:smile:
MaartenR

mogge,
Ik hoorde van Marius dat iemand erover zit te denken een GTE weg te doen? Ik heb net een paar weken een Turbo, maar ik zit er juist over te denken om een GTE te nemen. Die lijkt me betrouwbaarder voor dagelijks gebruik.

Volgens mij kun je trouwens ok wel een volvo 440 blokje in een GTE batsen.
Patrick L.

De Vovo 400-serie heeft hetzelfde blok, dat klopt.Wanneer heb jij je GTT gekocht dan, is ie zo slecht?
MaartenR

Ik heb hem eind september gekocht in Heerenveen. Redelijk goeie auto, blok loop oppietoppie. Ik had wel wat elektrische problemen: kilometerteller, radiateurfan, en hij wou de accu niet bijladen. Dat is allemaal opgelost. Carosserie is nog best netjes, paar deukjes in de deur. Bijna geen roest. De 5 staat op grijs kenteken :sad:
MaartenR

Nog ff mijn nwe logo testen. Nu lekker jackass-mountainbiken. Later...
marco

mensen mensen wat hoor ik hier nu ,ik gebruik mijn gt turbo iedere dag dit omdat ik geen ander vervoer heb ,en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten,dusse dat over die betrouwbare auto klopt niet echt hoor patrick ,je moet gewoon een goeie turbo zoeken ,en heerlen maastricht is toch autobaan ,nou wat wil je dan nog meer dat is alleen maar goed voor die beestjes van een gt,ik zou voor een turbo'tje gaan heb je veel meer plezier aan,maare dat is mijn mening,ieder het zijne natuurlijk,
greetz marco
Patrick L.

Marco, don't get me wrong,ik weet dat niet alle GT`s onbetrouwbaar zijn, er zullen zeker veel goeie rond rijden en nog bijkomen hoop ik. Ligt er aan hoe het baasje er mee omgaat. Maar als ik mij mischien 2 Vijfjes kan permiteren, dan laat ik die kans natuurlijk niet liggen. Kan ik tussentijds een GTT opknappen en toch in de GTE blijven rijden, snappie?:smile:
marco

ik snap um:lol::lol::lol::lol:
marco

moet je trouwens die bumper hebben of nie , je kunt hem zo menemen,greetz marco
Patrick L.

Graaaag, ik bel je zo!:grin:
marco

okie dokie
Patrick L.

Zo, een andere voorbumper heb ik al,met een scheurtje a/d rechterkant. Effe bijwerken en wit spuiten en a/d GTE hangen dat ding.
"Deze bumper is sponsored by Marco" (reclame...:lol:smile:
Lang zal Marco leven,
Thanx, ech tof van je.:grin::grin:

groeten Patrick.
ger

Ga je nog op zoek naar een turbo?
Fotorolletje is bijna vol:lol:

Groeten
Patrick L.

ha Ger,
ja ik denk wel dat ik ga zoeken naar een geschikt GTT-tje, om op te knappen.
Euuuhm, was die flits van jou vorige week op de terugweg?
ger

Hehe,kan jou rustig slapen:lol:
Patrick L.

Dat meen je niet :lol::lol::lol:
Dat moet Pat horen, we dachten dat we echt geflitst waren:lol::lol::lol:
Plaats reactie