Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Pieter
Contacteer:

Ik moet even iets kwijt.
Op de IVA stond een rode GTT ph1.
Dat ding was zo gaar als wat.

Ik moet echt even afgeven op de eigenaar. Ik hoop dat ie het ziet. Op school rijdt ie gewoon vol in de toeren koud weg, hij maakt zich daarbij geen zorgen om de helse tik die in zijn blok zit.

Gisteren zag ik de auto weer staan. Bleek dat die kerel ladderzat was gaan scheuren in die auto en de voorkant tegen een boom geparkeerd had. Weer een GTT minder op de weg. Wat een looser! Echt geen GTT waard. En dat wil zich dan autoliefhebber noemen.
Stefijn

Jaja, als ik genoeg geld had dan bevrijdde ik alle GTT-tje in nood in de hele wereld :wink:

Wel zonde, net zoŽn lul als die kerel met die Delta :sad:
Marcel (mlg)
Contacteer:

Daar ben ik nog +/_ 4 weken geleden naar wezen kijken , hij was te koop . Moest nog 1500,- kosten ,had toen ongeveer 235.000 km op de teller . Hij kapte ermee tijdens de proefrit . Het enige wat er mooi aan was , was de eind demper .
Pieter
Contacteer:

Een BB2 (Peco) toch?
Marcel (mlg)
Contacteer:

Ik geloof wel een peco , De vader van die jongen verkoopt peco uitlaten ( Veban lelystad) dus dat kan wel kloppen.
Anonymous

Jij blij dat je em niet gekocht hebt!@!!!!!
Pieter
Contacteer:

Laat hem dan zijn zoon eens opvoeden wat auto's betreft, want hij ging er echt mee om alsof het autotje kapot moest!!
Marcel (mlg)
Contacteer:

Zo'n 5gtt als die rode moet je gewoon niet kopen , het was de moeite niet waard om er geld in te steken. Hij was echt gaar . De turbo werkte niet erg goed (druk meter kwam pas omhoog bij de 4500 toeren en je merkte er niets van ), hij lekte veel olie er zat een tik in het blok , alle slangen zaten scheuren in en van binnen en buiten zat er ook al wat schade aan . Dus voor onderdelen was het ook niet echt iets . Maar ik blijf verder kijken ..

Later ...
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Mag ik dit topic even aanvullen met een scheldepartij op die gtvrtdegvvrr&(*$#(*&(#*$^*(0)_(**+#$ kloot*&(^#$(#$&* die wel snelle auto's willen rijden maar geen geld hebben voor simpele (*&*(&@#*&#!@$(&!@ uitlaatophangrubbers!!!!!!

Jezes mina, wie knoopt zijn uitlaat nou vast met <b>ijzerdraad en tie-raps</b>.... Echt jammer, dan ben je toch wel een ontzettende 'draad'nagel of niet dan...?

En die ()*^@)#*!@ keurmeester waar ze die 16v hebben gekeurd, joh, waarom zou je er een opmerking over plaatsen, net als het feit dat de halve dashboard verlichting het niet doet....

<BR>-)@#)!@#)@*$&&#(*(**!!!!!!!

Zo dat ben ik weer kwijt.
Verder rijdt het hok geweldig, ik ben nu ook dat bonken van de uitlaat kwijt aangezien het ding niet gehinderd meer wordt door de hierboven genoemde zaken.
Lang leve de zijkniptang...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Roy
Moderator

Bas kijk ff in je private message.
5 GT Turbo '88 GT5
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Jij ook :smile:
IK ga maffen
mzzl!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Roy
Moderator

Ik heb hem gezien. Bedankt he. :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Arjen

Uitlaatrubbers bij renault 16 piek. heb er net een zooi opgehaald. Zijn een stuk beter dan imi. En weg is al het gerammel.
Plaats reactie