Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
oh oke... (andere keer dan maar )On 2001-11-09 19:44, ploegah
wrote:
ik ben er vandaag niet (surprise party van een vriend)
wie gaat er wel? bas ? 10o?? of wie?
-
- Über-Spammer
oh is dat zo.. ik woon in Den Haag net zoals ploeguh.
kweet echt niet hoe lang ik er over doe..
denk misschien ook rond een uurtje.
kweet echt niet hoe lang ik er over doe..
denk misschien ook rond een uurtje.
Volgens de routeplanner is het voor jou ongeveer 40km en doe je dat in 27 min.:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://anwb.tensingsks.com/anwb/scripts ... HTML&RMODE" TARGET="_blank">anwb.tensingsks.com/anwb/scripts/tgigw.dll?APP=ANWBMS&CMD=ROUTE&OUTPUT=HTML&RMODE</A><!-- BBCode End -->
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://anwb.tensingsks.com/anwb/scripts ... HTML&RMODE" TARGET="_blank">anwb.tensingsks.com/anwb/scripts/tgigw.dll?APP=ANWBMS&CMD=ROUTE&OUTPUT=HTML&RMODE</A><!-- BBCode End -->
-
- Über-Spammer
maar ik rij langzaamOn 2001-11-09 19:56, Rudeboy
wrote:
Volgens de routeplanner is het voor jou ongeveer 40km en doe je dat in 27 min.:

-
- Über-Spammer
Tourboes!
-
- Über-Spammer
nee 1. 
maar jij gaat eventueel.. Maar wie nog meer ??

maar jij gaat eventueel.. Maar wie nog meer ??
-
- Über-Spammer
Ja beetje best wel 
Gelukkig gaat het bij een groote meeting niet zo
maar oke...
Is iedereen tv kijken of zo.. alleen wij typen nu wat...

Gelukkig gaat het bij een groote meeting niet zo

maar oke...
Is iedereen tv kijken of zo.. alleen wij typen nu wat...

-
- Über-Spammer
toenwas ut still 

Ik denk het. Misschien Blik Op De Weg of zo?
Maar ik denk dat ik maar gewoon in mŽn GTtje stap en even een kijkje neem daar en anders ga ik wel onverrichte zaken naar huis!
Heb ik in ieder geval een leuk stukkie gereden! (vanaf Purmerend)
Wellicht tot vanavond.
Maar ik denk dat ik maar gewoon in mŽn GTtje stap en even een kijkje neem daar en anders ga ik wel onverrichte zaken naar huis!

Heb ik in ieder geval een leuk stukkie gereden! (vanaf Purmerend)

Wellicht tot vanavond.
-
- Über-Spammer
oke... tot daar dan 
-----------------
GO! With the flow!! In your <a href="http://home.wanadoo.nl/hhpeters/R5GTTgr.jpg" target="_blank">GT Turboooo!!!
</a>
wow zo'n T.... eind..!!
<font size=1>[ This message was edited by: 'WOOFER' T.N.T on 2001-11-09 20:14 ]</font>

-----------------
GO! With the flow!! In your <a href="http://home.wanadoo.nl/hhpeters/R5GTTgr.jpg" target="_blank">GT Turboooo!!!
</a>
wow zo'n T.... eind..!!

<font size=1>[ This message was edited by: 'WOOFER' T.N.T on 2001-11-09 20:14 ]</font>
Ik ga het maar even niet proberen met die rottige vrieskou. Moest nu al krabben bij me auto, ga er niet uit vanavond.
-
- Über-Spammer
aahh kommop tijn..
word gezellig... (denk en hoop ik
)
word gezellig... (denk en hoop ik

-
sorrie jongens, vond het te koud....nah, eigenlijk had ik geen zin om te krabben
cu next time
cu next time
Het was wel koud maar toch vrij druk. Van rtc waren ik, Jerk, Chris, Haas, Rudeboy, Opa
, Woofer tnt, Jappe, Ivo en nog meer.
Ook was er een 2cv die nog ff liet zien dat je ook met 36 pk een burn-outje kon maken

Ook was er een 2cv die nog ff liet zien dat je ook met 36 pk een burn-outje kon maken

5 GT Turbo '88 GT5
Hhhmmm, dat ding klonk anders niet als 36 pk!On 2001-11-10 12:40, Roy Steenland
wrote:
Het was wel koud maar toch vrij druk. Van rtc waren ik, Jerk, Chris, Haas, Rudeboy, Opa, Woofer tnt, Jappe, Ivo en nog meer.
Ook was er een 2cv die nog ff liet zien dat je ook met 36 pk een burn-outje kon maken![]()
-
- Über-Spammer
Wie van alle was dan rudeboy? ik niet weet.
misschien hij wel weet wie ik was/ben.
welke auto was je er?
<font size=1>[ This message was edited by: 'WOOFER' T.N.T on 2001-11-10 16:42 ]</font>
misschien hij wel weet wie ik was/ben.
welke auto was je er?
<font size=1>[ This message was edited by: 'WOOFER' T.N.T on 2001-11-10 16:42 ]</font>
-
Rudeboy had die witte GTT. Net zo'n goddelijk lichaam als Haas, XR-Henkie, Roy en opa zelf. 

-
Jep, jij gaf de tip en hij begon het te doen (beetje kraken en zo) Later bleek dat de aarde-aansluiting niet goed was. Toen deze was aangesloten deed hij het perfect. Tenminste voor zover je van perfect kunt spreken met een 2 x 50 watt Supertech versterkertje met luisprekers in zo'n geperst kartonnen hoedenplankje. We moeten maar eens afspreken wanneer jij en ik een weekendje vrij hebben om in de Mégane een echte installatie te bouwen.
Ja dat is goed Andre.
Zeg maar wanneer je tijd hebt. En bedenk ook een beetje wat je ongeveer wilt uigeven. Maar daar hebben we het wel een keer over. Of heb je al een beetje een id hoe het ongeveer moet worden?

5 GT Turbo '88 GT5
-
Maximaal zo'n 500 piek, en da's dan alleen voor de luidsprekers en versterker. Of is dat te weinig? Hout en zo kan ik zelf zo regelen. Bekabeling lijkt me ook geen probleem. Misschien nog wat extra geld voor beschermroosters en zo. Het gaat me vooral om dat boenke boenke geluid zoals bij jou. Er zitten reeds goede speakers voorin, voor het zuivere geluid.
-----------------
André ter Velde (opa)
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
<font size=1>[ This message was edited by: tervelde on 2001-11-10 17:36 ]</font>
-----------------
André ter Velde (opa)
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
<font size=1>[ This message was edited by: tervelde on 2001-11-10 17:36 ]</font>
-
Nou, ik hoef niet hetzelfde niveau als jij, of dezelfde prestaties. Brigitte is al aan 1 kant doof!! Ik wil mijn muziek gewoon lekker hard kunnen zetten zonder het gekras, gekreun en gebibber. een zuivere bastoon is het belangrijkste.
-
- Über-Spammer
Mzz... me woofer doet heel vaag..
Hij gaat over zijn nek en kraakt
anders heb ik wel een leuk geluidje.. (oke het is weliswaar niet zo zwaar als Roy, maar wel netjes)
Roy: weet jij misschien wat ik daar aan kan doen?? BTW> ik heb geen subwoofer uitgang.
Hij gaat over zijn nek en kraakt

anders heb ik wel een leuk geluidje.. (oke het is weliswaar niet zo zwaar als Roy, maar wel netjes)
Roy: weet jij misschien wat ik daar aan kan doen?? BTW> ik heb geen subwoofer uitgang.