T'is maar een voorstel. Maar zou wel tof zijn natuurlijk
-
Kunnen de platen niet op 3 november klaar zijn. Want volgens mij komen er heel wat op de jaarafsluiting en dan kan iedereen zijn platen meenemen. Of willen jullie nog wat langer wachten??
Gaat dit nou door of nie???On 2001-10-22 14:32, illuminator
wrote:
Kunnen de platen niet op 3 november klaar zijn. Want volgens mij komen er heel wat op de jaarafsluiting en dan kan iedereen zijn platen meenemen. Of willen jullie nog wat langer wachten??
<font color=blue><font size=4>2 maal een setje!!
Ik ga mijn best voor jullie doen.
Als de nummerplaathouders niet op tijd klaar kunnen zijn voor volgende week zaterdag, dan laat ik ze maken net voor de volgende meeting.
Ik hoef het geld niet gestort te hebben, want dat is veel te veel gedoe. Ik schiet het wel voor. Ik laat een bepaalde hoeveelheid maken. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Jullie horen volgende week of het gelukt is of niet. (dan weet ik zelf pas wanneer ze klaar kunnen zijn)
Als de nummerplaathouders niet op tijd klaar kunnen zijn voor volgende week zaterdag, dan laat ik ze maken net voor de volgende meeting.
Ik hoef het geld niet gestort te hebben, want dat is veel te veel gedoe. Ik schiet het wel voor. Ik laat een bepaalde hoeveelheid maken. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Jullie horen volgende week of het gelukt is of niet. (dan weet ik zelf pas wanneer ze klaar kunnen zijn)
-
ophalen?
woon bij arnhem hmm waar is die meeting dan
wil evt de zend kosten ook wel betalen hoor
ik wil dolgraag zón setje hebben
ik hoor het wel
thanks
woon bij arnhem hmm waar is die meeting dan
wil evt de zend kosten ook wel betalen hoor
ik wil dolgraag zón setje hebben
ik hoor het wel
thanks
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
kan ik d'r ook eentje kaufen? of al te laat??
(kweet het, tis een ouwe topic)
Greetz,
Robert
(kweet het, tis een ouwe topic)
Greetz,
Robert
-
kga voor optie 1 trouwens
-
Ja die week is allang voorbij.. Moet binnen kort toch een stukje rijden dus kan dit ook wel.. Kom ze wel ff halen
count me in voor 1 setje nr.1
alvast bedankt
alvast bedankt
Ja, sorry jongens.
Nee, het is dus niet gelukt voor de meeting. Nummerborden wordt net als de stickers officiele merchandise voor de club. Dus per 1 Jan. is ook hier duidelijkheid over. Hoe en op wat voor manier de nummerplaathouders in jullie bezit kunnen komen.
Ik kan al wel zeggen dat er sowieso nummerplaathouders komen en dat ze niet meer dan 5,- per stuk gaan kosten...
Nee, het is dus niet gelukt voor de meeting. Nummerborden wordt net als de stickers officiele merchandise voor de club. Dus per 1 Jan. is ook hier duidelijkheid over. Hoe en op wat voor manier de nummerplaathouders in jullie bezit kunnen komen.
Ik kan al wel zeggen dat er sowieso nummerplaathouders komen en dat ze niet meer dan 5,- per stuk gaan kosten...
-
Ja lekker weer dan..
Nog 2 maanden wachten, staat je mooi.
Das is nou jammer moet ik nog 2 maanden met die klote houders rijden van die eikel die me die auto heeft verkocht...
Das is nou jammer moet ik nog 2 maanden met die klote houders rijden van die eikel die me die auto heeft verkocht...

Geduld is een schoenenzaak ...euhm, skoene soak, schone zaak dus ja...
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
dan sloop je die er toch af man dat is toch niet zo moeilijk dat heb ik ook gedaan omdat die vent die mijn 5 verkocht heb is ook een eikel..On 2001-11-09 13:07, Jeffrey Clio16V
wrote:
Ja lekker weer dan..
Das is nou jammer moet ik nog 2 maanden met die klote houders rijden van die eikel die me die auto heeft verkocht...![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en zo als gewoonlijk als laatste .IK WIL ZE OOK . 2 setjes graag . en hoezo niet alle 3 de opties , staat het lekker vol 

-
Zet mij er ook maar bij voor een setje,b.v.d. Thomas
RED FIVE BURNIN' ALIVE!!
-
hoe staat het er nu eigenlijk mee???
Welke optie wordt het? En wanneer zijn ze eventueel te verkrijgen?
Welke optie wordt het? En wanneer zijn ze eventueel te verkrijgen?
De nummerplaathouders zullen te koop zijn vanaf 1 januari 2002, als RTC live gaat.
De exacte info volgt zo snel mogelijk.
<font size=1>[ This message was edited by: 10o on 2001-11-12 23:56 ]</font>
De exacte info volgt zo snel mogelijk.
MOD
sorry chris maar het moest 2002 zijnik had me ook al aangemeld, ook voor Stefijn! We stonden echter nog niet op het lijstje, dus bij deze nogmaals.
Het is overigens niet zo erg dat het nog even duurt want dan staat er tenminste .NL op ipv .com, toch? Anders moet je dan weer nieuwe maken/bestellen. Ik wacht ook nog ff met evt. stickers om die reden
Het is overigens niet zo erg dat het nog even duurt want dan staat er tenminste .NL op ipv .com, toch? Anders moet je dan weer nieuwe maken/bestellen. Ik wacht ook nog ff met evt. stickers om die reden
-
das 'n goeie ja!
Vind ik ook een heel goed idee....On 2001-10-11 00:27, Mookie
wrote:
Ik vind
Renault Tuning Club
~Respect is Everything~
wel een leuke opdruk dus een combinatie van 1 en het laatste deel van 3
Grtzzz Paul