Het zit zo: Ik heb al een RVS einddemper van Devil en een RVS eerste bocht, van EPS, voor mijn GTT.
Nu ga ik daar natuurlijk niet een middenpijp met middendemper van pisbakkenstaal tussen schroeven. Ik heb daarom een mailtje gestuurd naar EPS, of zij die RVS middenpijp zo op voorraad hebben liggen en wat ie kost.
Het antwoord daarop sloeg eigenlijk nergens op. 1 of andere klojo daar (die mailtjes beantwoordt???) zegt mij daarin dat ik beter een dikker (6,5 cm ofzo??) Magnex??? compleet uitlaatsysteem kan gebruiken. Daar vroeg ik natuurlijk niet om. Dat een dikkere pijp beter is dat snap ik ook, maar aangezien ik 75% van een RVS systeem al heb, ga ik niet voor 18 meiers een compleet nieuw systeem kopen.
Mijn vraag daarom is:
Wie is er alsjeblieft in de gelegenheid om even daar binnen te lopen en te vragen of die RVS middenpijp voor een GTT los te koop is, of dat ie voorradig is en wat ie kost.
Als alles gunstig uitvalt (los leverbaar, op voorraad, prijs redelijk) dan wil ik graag het geld overmaken zodat degene die mij behulpzaam wil zijn die middenpijp kan kopen. Op deze manier zou ik m dan s avonds door de week af willen komen halen, zodat ik er niet een hele zaterdag voor rij, om in Hoogezand te horen dat ie niet op voorraad is.
Wie o wie wil dus een krat Grolsch (mmmmmmm!!!!!!!) verdienen?? (als alles goed loopt). En ook hier geldt weer: die krat wordt echt gegeven

Voor geheelonthouders (Marius???) wil ik ook wel een krat Cola kopen!
groeten Reinier