Ja mensen, dikke rekening van 4500 piek voor grote beurt+apk+ ++ ++++ etc etc..... spruitstuk naar de kloten, dus komp er een 1.7 liter motor in m'n 5je........ a dream come true, but what a price to pay.... volgende week dinsdag+woensdag is het zover....... oeoeoeoeo, can't wait... Turbo kicks ass
Ha die dolf. Je bent niet gekidnapt door aliens of door homo bin laden maar gewoon druk aan het sparen geweest voor een nieuwe motor. Goed man. iedereen maakte zich al zorgen om jouw. Ben benieuwd hoe je wagen er straks onder de motorkap uit ziet.
Greetz catrinus
Greetz catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
Ga je 1.7 turbo er in bouwen?
(die volvo gebreukt heeft??) Ben benieuwt, moet gewoon kunnen. Het is wel even knutsel met de ophangen en zo.. Zit zelf nog te twijfen of een Achterberg blokje of zo iets als wat jij gaat doen dan!

1.7 carb, die van 90 peekaa..
Ja, Marius, ik zag je ook nog in een flits...... ik ging naar m'n werk. Alles goed?
Ja, Marius, ik zag je ook nog in een flits...... ik ging naar m'n werk. Alles goed?
Ik laat het doen, komende dinsdag en woensdag..... Zal wel kicken worden!
Ik heb er toen een multipoint injectie ingehangen.+ een hele nieuwe draadboom uit een renault 19, maar het rijdt wel lekker.
Succes
Succes
Helaas niet.
Ik heb er toen een op de sloop gevonden van een paar oude lui die hun 19txe met maar 62000km op de teller van achteren helemaal in elkaar hadden gereden. Boekjes en alles erbij.
Als ik op de sloop kom zal ik eens kijken.
Ik heb er toen een op de sloop gevonden van een paar oude lui die hun 19txe met maar 62000km op de teller van achteren helemaal in elkaar hadden gereden. Boekjes en alles erbij.
Als ik op de sloop kom zal ik eens kijken.
Ja, je moet soms een beetje mazzel hebben.
Ik weet anders nog wel een paar oude lui met een 19. Misschien dat je daar 's nachts.........
Ik weet anders nog wel een paar oude lui met een 19. Misschien dat je daar 's nachts.........
kleine moeite.
we verstoppen gewoon eerst even de gehoor apparaten, dan horen ze ook niets. En dan lekker aan de knutsel.
we verstoppen gewoon eerst even de gehoor apparaten, dan horen ze ook niets. En dan lekker aan de knutsel.
Ik weet anders ook nog wel iemand met een 2.0 liter RS. Is dat misschien iets?
Heeft wel een goed gehoor.
Heeft wel een goed gehoor.
lijkt me duidelijk
-
- Contacteer:
He Dolf, heb je nog een goede vulling liggen voor een linkerzijsteun? 

-
Hi, voor de Vijf en 19 kun je ook kijken voor het 1.7 blok uit de volvo 440/480. is hetzelfde,ook multipoint, alleen de draadboom niet, zit ook al een spaghettie-achtig uitlaatspruitstuk op. En als je al een r19 rijdt, kun je beter gaan zoeken naar een 1.816v-blok, dat schiet tenminste echt een beetje op...On 2001-11-08 21:52, Hagen
wrote:
Ik heb er toen een multipoint injectie ingehangen.+ een hele nieuwe draadboom uit een renault 19, maar het rijdt wel lekker.
Succes

Een 16V motor hoort in een 16V body, als je een 16V blok in een gewone 19 wilt hangen moet je zoveel gaan aanpassen, dat is niet de moeite waard. Een 1.7 liter motor past er wel zo in.On 2001-11-09 12:29, Cableguy
wrote:Hi, voor de Vijf en 19 kun je ook kijken voor het 1.7 blok uit de volvo 440/480. is hetzelfde,ook multipoint, alleen de draadboom niet, zit ook al een spaghettie-achtig uitlaatspruitstuk op. En als je al een r19 rijdt, kun je beter gaan zoeken naar een 1.816v-blok, dat schiet tenminste echt een beetje op...On 2001-11-08 21:52, Hagen
wrote:
Succes
ja, dacht het wel ja, ergens in m'n bergingshokOn 2001-11-09 11:26, Mr. TX
wrote:
He Dolf, heb je nog een goede vulling liggen voor een linkerzijsteun?![]()
Sorry, René maar de linkerzijsteun die ik je beloofd heb is de moeite niet waard helaas!On 2001-11-09 11:26, Mr. TX
wrote:
He Dolf, heb je nog een goede vulling liggen voor een linkerzijsteun?![]()
Die heeft de vorige eigenaar al met garen bij elkaar genaaid

Ga komend weekend weer even langs de sloop, dus ik hou mŽn ogen open voor je!!

-
- Contacteer:
Dolf > Ok, ik heb er belang bij 
Rudeboy > Jammer... Hopelijk zie je nog wat op de sloop. Ik hoef dan alleen nog de bekleding. Maar als je een complete zijsteun vindt ben ik ook errug
Dolf > heb je ook nog goede bekleding?

<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-12 22:54 ]</font>

Rudeboy > Jammer... Hopelijk zie je nog wat op de sloop. Ik hoef dan alleen nog de bekleding. Maar als je een complete zijsteun vindt ben ik ook errug

Dolf > heb je ook nog goede bekleding?

<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-12 22:54 ]</font>