DE verlichting heb ik overgezet naar de bumper. aan de binnenkant hiervan zit een liggende strip. Heb de oude lampkapjes daarop bevestigd aan en naar beneden een gleuf gemaakt..On 2001-11-08 10:45, Aiken Drum
wrote:
Hoe zit dat dan met de verlichting van de nummerbord? is dat ook verplaatst? want dat is toch echt een verplichting volgens mij.
Maar hij ziet er wel supperrrr gaaf uit!
Alles is zelf gedaan. Morgen het achterruit erin en dan mee naar huis. Ben net terug uit de garage. Kan niet wachten tot ik terug van mn werk ben. JIPPIE!!!!!!!!!!!On 2001-11-08 22:37, turbo_arie
wrote:
Was die grill nu ook "eigen huis en tuin" vlijt of heb je die zo gekocht. Mooie foto's trouwens. Glimt weer lekker.
-
Heb je er ook al andere velgen onder of dat nog niet???
Hij ziet er wel heel strak uit hoor..
Hij ziet er wel heel strak uit hoor..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het ziet er super uit . die mensen weten vast wat ze doen , niet een of ander adresjes waar je goedkoop je auto kan laten spuiten denk ik .
wil je vertellen wat het spuitwerk je gekost heeft ? ik ga het ook doen en dit ziet er gelikt uit . ( HET HOEFT NIET HOOR )
wil je vertellen wat het spuitwerk je gekost heeft ? ik ga het ook doen en dit ziet er gelikt uit . ( HET HOEFT NIET HOOR )
Alles is inderdaad superstrak en goed gebeurd en de prijs heb je weinig aan want is een bekende van meOn 2001-11-09 17:41, HAAS
wrote:
het ziet er super uit . die mensen weten vast wat ze doen , niet een of ander adresjes waar je goedkoop je auto kan laten spuiten denk ik .
Heb em vanavond meegenomen naar huis maa nu is er wat goed mis met de bedrading van mn kop/knipperlicht.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oke ! hee hou hem heel . dat zou mijn grootste angst zijn net opgehaald en een bepaald persoon ramt hem ff ofzo , sorry
-
- Über-Spammer
mmzz zeer netjes! (ps: had topic nog niet eerder bekeken)
maar echt cool man.. suc6.
maar echt cool man.. suc6.
Wow, ik had eigenlijk dit topic nog nie gelezen, maarre....
dat ziet er strak uit Cico!!!
Helemaal strak wagentje, en http://www.ritsvandervelde.nl heeft mooie plaatjes op het net gezet!
dat ziet er strak uit Cico!!!
Helemaal strak wagentje, en http://www.ritsvandervelde.nl heeft mooie plaatjes op het net gezet!
Gheheh, de laatste 10 zijn strak jah...
Die foto's zijn van mij btw. heb er zo'n 150 gemaakt. Ik zal ooit nog eens een gallery online brengen met daarin alle foto's...
Maar bedankt voor de complimmenten mannen!
Die foto's zijn van mij btw. heb er zo'n 150 gemaakt. Ik zal ooit nog eens een gallery online brengen met daarin alle foto's...
Maar bedankt voor de complimmenten mannen!