Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Heb ff een nieuwe topic gemaakt.

Om 9 x 550 bladzijdes in te binden ben ik zo'n Fl. 950,- kwijt. ( hang me niet op aan de prijs, die kan nog wel een 20,- hoger of lager zijn, omdat ik niet precies weet hoeveel pagina's het is.)

Dit is dus rond de FL. 106,- per Kopie

Wie wil ?

Oja en ik ben een arme student en er zal toch eerst geld moeten worden geschoven voordat ik dat kan laten doen, zeker als het om 9 stuks gaat :smile:

De copies zijn volgens de copyshop binnen 2 dagen klaar.

En weten alle gegadigde wat er in zo'n boek staat? want ik heb geen zin om straks met een paar van die copieen in m'n maag te zitten.

Roept u maar !
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 6 apr 2001 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

Als het werkplaatshandboek in het nederlands is heb ik er 106,- voor over, we hebben het er vanavond wel ffe over
Laatst gewijzigd door Pieter op vr 6 apr 2001 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

hoi tackie, he uhm ik en pat houden me aanbevolen , wij willen zeker een koppie hebben ,echt wel, dus u zeg maar hoe je het wilt doen ,onder rembours of zo , of een andere manier u zegt het maar , groetjes marc
Goof

Is dat Polak Copy Shop ofzo??
Is meer dan 19 cent per kopie!!!

Hoewel ik de meiers op dit moment niet echt uit m'n zak trek houdt ik me nog steeds aanbevolen, maar moeten we nog maar 's overleggen hoe of wat.

Helaas mis ik de chat........ maakt niet uit wanneer chat is.......... zal 'm vaak missen.
Klim nog wel in de mail
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Shit, heb ik helemaal de chat gemist gisteren, oeps :smile:

Ik houd me aanbevolen voor zo'n kopie.
Ik bedoelde over dat geld ook dat je gewoon aan vooruitbetaling moet doen, dan weet je zeker dat je er niet mee blijft zitten.

Ik doe mee.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Roy
Moderator

Ik zou graag ook zo'n werkplaats handboek willen hebben. Je was gister wel op de chat maar je was ineens weg. Maar ik wil hem graag hebben. Nou ik hoor het wel. mzzl
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-07 17:49, Roy Steenland wrote:
Ik zou graag ook zo'n werkplaats handboek willen hebben. Je was gister wel op de chat maar je was ineens weg. Maar ik wil hem graag hebben. Nou ik hoor het wel. mzzl
Als het goed is heeft Jochem de Haas er al een voor mij besteld maar ik wil er zekers ook een en we moeten gewoon even alles duidelijk afspreken met elkaar, maar ik denk dat we daar vast wel uitkomen.
Desnoods iedereen die er een wil hebben naar Nijmegen komen op 6 mei en dan Martijn (Tackinardie)betalen en dan later weer even met elkaar afspreken om de boeken op te halen.
(is maar een idee)
Mazzel.
Goof

Ben wel met Chris eens denk ik.

Hoewel ik nu niet weet of mijn GTTtje 6 mei klaar is om naar Nijmegen te rijden lijkt den geld meenemen nog wel het beste plan, meteen reden om nogmaals af te spreken.
Als ik er ben heb ik geld voor je bij me, Tacki, als ik er niet ben laat ik dat tijdig weten!!

Groet......
Anonymous

Is het mogelijk dat ik ook een copie kan kopen ik ben ook in nijmegen dus dan neem ik wel geld mee en dan hoor ik wel wanner en waar ik het boek/copie op kan halen vast bedankt
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 9 apr 2001 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

OK, ik vindt het geen probleem al moet ik 30 copies laten maken alleen er zal wel vooruit moeten worden betaald, dan kan ik daarna de boel opsturen onder rembours of meenemen naar Nijmegen.

IK hou vanuit dit topic wel een lijsje bij met gegadigden, ik wacht tot eind april, dan laat ik de copies maken
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoi ,als het ff mee zit ben ik er ook op 6 mei maar helaas ook zonder 5 maar wel met het benodigde geld voor een copie .je moet het zo doen de hoeveelheid geld wat je hebt gekregen tellen = zoveel dus zoveel copieen.
en ff goed opschrijven wie betaald heeft en dan kan je volgens mij nooit fout gaan ,als het blijkt dat het meer is komt dat best goed
( je komt elkaar best wel eens tegen mocht er een niet willen betalen ofzo) en als het dan klaar is dan doen we inderdaad weer z'on bijeenkomst .eeuuhh wie komt er allemaal wel met z'n auto ?oh en als de details bekent zijn ,hoe laat en waar in nijmegen ? (ik heb het waarschijnlijk gemist als het al ergens staat ) groetjes jochem
Pieter
Contacteer:

Dus wat doen we nou, gaan we in april betalen zodat we 6 mei de boeken hebben, of gaan we 6 mei betalen en nog een meeting afspreken waar we de boeken dan op gaan halen???

Ik houdt me nog steeds :-P zeeeeerrrr :o aanbevolen.
Anonymous

Hoi,

ik heb naast het werkplaatshandboek ook de uitgave van de "coup" uitvoering liggen.
60 pagina's met de specificaties en modificeringen om je turbo naar een cup auto om te bouwen. je mag het komen kopieren in Nijmegen.

of mail me even op <a href="mailto:davidtenhoonte@hotmail.com" target="_new">davidtenhoonte@hotmail.com</a>
Mzzl

David
Anonymous

Dat is het m, het liefst weet ik voor 30 april wie een boek wil, het geld wordt overgemaakt. Van iedereen waar ik het geld van heb laat ik zo'n copie maken, 6 Mei neem ik alles mee, of ik verzend het onder rembours.

Zo Doen?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ja goed lijkt mij.

Post de definitieve kosten nog even en zet je rekeningnummer ff neer :smile:
Kunnen we je tijdelijk rijk maken :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
marco

hahahah ja tijdelijk rijk ja , is goed hoor tackie , geef je rekening nummer maar en dan maak ik het geld wel over,en dan overhandig je het mij maar op 6 mei, is leuk gaat naar nijmegen dan en weet dat je een cadootje krijgt ,lol, nou ik hoor het wel groetjes
marc
Anonymous

ik wacht nog even met copies draaien en geld innen om ieder de kans te geven, ik doe dit maar een x dus doe het nu.

Als je een copie wil hebben stuur dan een mailtje naar <a href="mailto:wtack@chello.nl" target="_new">wtack@chello.nl</a> met als onderwerp WERKPLAATSHANDBOEK. ff je adresgegevens er bij dan stuur ik een mailtje terug als ik het geld kan hebben en de copies laat draaien. Zet er ook ff bij of je het verstuurd wil hebben of dat je kan wachten tot 6 Mei.

OK 18 April is de laatste dag om "in te schrijven"

daarna innen -> copieren -> versturen/ophalen/6Mei
catrinus

Worden er nog nieuwe copies gemaakt van dat handboek. Ik heb er namelijk wel belang bij voor het opbouwen van mijn 2e gt turbo. Ik denk dat er ook nog anderen zijn die er ook belang bij hebben. omdat er nog al aardig wat nieuwe leden bij zijn gekomen denk ik dat er genoeg zijn die er ook 1 wil hebben.

Groeten van catrinus en vader
There will be plenty of time to rest when your dead
Roy
Moderator

Ik wil er ook nog steeds een hebben, als dat nog mogelijk is.
5 GT Turbo '88 GT5
Maarten GTT

ik houw me aan bevolen maar moet eerst ff overleggen met 2 andere personen :smile: die ook ale bij een r5gtt hebben....
Jesper16v
Contacteer:

[Even Off Topic]

6 Mei?
Wat is er dan?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Master, dit is al een hele oude topic, kijk maar naar de data. :smile:
Jesper16v
Contacteer:

Ahum................

Tja, net wakker he!! :lol:
Jeffrey E.

:lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Master, dit was er 6 mei 2001 :

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/meetings/ ... 010506.php" TARGET="_blank">Allereerste RTC meeting in Nijmegen.</A><!-- BBCode End -->
canonballman

Hee, ik wil ook op deze meeting komen :smile:
Sander
Contacteer:

Als er nog een nieuwe ronden komt om copy's te maken, heb ik ook wel interesse. :grin: Of als iemand het op CD-rom wil zetten heb ik ook interesse. :lol:

vrijwilligers !!!
jnjansen_r5gtturbo

Martijn ik heb toch ook wel interesse :smile:
Anonymous

1 januari 2002, kunnen ze via de club worden verkocht, ok?
Sander
Contacteer:

:grin: Heel mooi!!! :grin:

:lol:
catrinus

yup is oke
There will be plenty of time to rest when your dead
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Das Pas interessant zeg!

Ik ben al zeer geintresseerd.
Plaats reactie