kun je die makkelijk zelf maken voor een clio 16v en heeft iemand hier de maten van en welke materialen je precies nodig hebt en zo en of je niet beter er gewoon 1 kunt kopen
-
He Michel je moet ff naar de Brezan gaan en er 1 halen van een clio 1.2 uit het zelfde jaar. Is een iets smallere diamater maar er zit geen demper tussen dus, en hij is verder zelfde maat.
Kosten pijp ongeveer FL.65,- en nieuwe bouten en klem komt daar nog bij dan maar zijn de kosten niet..
Mzzl Jeffrey..
Kosten pijp ongeveer FL.65,- en nieuwe bouten en klem komt daar nog bij dan maar zijn de kosten niet..
Mzzl Jeffrey..
heb hem net gehaald hier in eindhoven was wel wat goedkoper maar ja 30% korting dus hardstikke bedankt vast nu nog hopen dat hij past
-
Bij mij merk ik er weinig van dat me middendemper er tussen uit is..
-
Dan heb ik straks ook een trekker:lol: Is wel een idee..On 2001-11-04 19:33, turboman cat
wrote:
tussendemper laten zitten en de einddemper er af halen. Klinkt super(bij een gtt dan)
-
Dat is zeker waar.. Maar ik werk tegenovereen politieburo.. Die horen me dan vertrekken en pakke me dan iedere x weer..

-
Dat is niet veel, de meeste scooters hier in de regio produceren meer..
16V Driver had zo gereden maar dat produceerde echt veel geluid hoor ver boven de 85 decibel...Klonk wel heel vet
16V Driver had zo gereden maar dat produceerde echt veel geluid hoor ver boven de 85 decibel...Klonk wel heel vet
-
Maar FL.180,- heb hier nu weer een acceptgiro liggen maar dat is maar FL.60,- dus valt weer mee
hoe zit dat met een coupe 2.0e zijn daar ook van die leuke goedkopere oplossingen voor
ik ga niet de cat eraf halen want ik heb geen zin hem er iedere keer met de keuring weer op te zetten
grtz thomas
ik ga niet de cat eraf halen want ik heb geen zin hem er iedere keer met de keuring weer op te zetten
grtz thomas
85 decibel is echt heel weinig. Voor mijn gevoel gaat een beetje sportuitlaat daar ver overheen. Heb ooit een motortje laten keuren bij de RDW. Dat ding mocht maar 86 decibel hebben. Je kon hem op het laatst nauwelijks meer horen.
Hier een link naar een zippie, met tekeningen waarin de juiste maten staan voor een vervangingspijp voor de Cat.
Succes
http://home.sou.edu/~engb4085/documents ... awings.zip
Succes
http://home.sou.edu/~engb4085/documents ... awings.zip
Zonder andere uitlaat een tussendemper eruit, klinkt dat al beter??
Maar hoezo de demper er af halen en wat voor ijndstuk dan gewoon zelf wat lassen of niet kan ik anders niet beter mijn einddemper leeg stoken
Iets zwaarder.On 2001-11-05 11:11, Master
wrote:
Zonder andere uitlaat een tussendemper eruit, klinkt dat al beter??
Maar niet echt gek veel hoor.
-
- Über-Spammer
Misschien vaage vraag maar???
Als je, je middendemper ertussen uit haalt krijg je dan geen problemen bij de Keuring?
_________
ik heb zelf net me middendemper ertussenuit gehaald.
<font size=1>[ This message was edited by: 'WOOFER' T.N.T on 2001-11-07 14:13 ]</font>
Als je, je middendemper ertussen uit haalt krijg je dan geen problemen bij de Keuring?
_________
<font size=1>[ This message was edited by: 'WOOFER' T.N.T on 2001-11-07 14:13 ]</font>
nou ik heb hem net vervangen en ik vind dat hij wat beter trekt en reageerd maar kan aan mij liggen hoor nu de einddemper en de cat nog
-
- Über-Spammer
Einddemper?? cat heb ik nietOn 2001-11-07 14:20, michel21
wrote:
nu de einddemper en de cat nog

maar je einddemper eraf?? waarom denk je dat er zo'n demper op zit.. ik denk voor het geluid dat hij maakt..
en een midden demper zorgt ervoor dat het geluid gedempt word..
zit dus wel een klein verschil in..
[quote]
On 2001-11-07 14:09, 'WOOFER' T.N.T
wrote:
_________
Nee, je krijgt geen gedonder met de keuring.
Ik kreeg mijn 19 er ook door.
Met alleen een einddemper en een kat. vervanger.
Mzzl...
On 2001-11-07 14:09, 'WOOFER' T.N.T
wrote:
_________
Nee, je krijgt geen gedonder met de keuring.
Ik kreeg mijn 19 er ook door.
Met alleen een einddemper en een kat. vervanger.
Mzzl...
Is Toch het zelfde als bij een 19 16V?????On 2001-11-02 22:29, Jeffrey Clio16V
wrote:
He Michel je moet ff naar de Brezan gaan en er 1 halen van een clio 1.2 uit het zelfde jaar. Is een iets smallere diamater maar er zit geen demper tussen dus, en hij is verder zelfde maat.
Mzzl Jeffrey..
Thnx Paul
-
Kunnen ze zo zien, ze hebben een boek met plaatjes. Daar kunnen ze dat zo zien..On 2001-11-15 18:48, R19-16V
wrote:Is Toch het zelfde als bij een 19 16V?????On 2001-11-02 22:29, Jeffrey Clio16V
wrote:
Mzzl Jeffrey..
Thnx Paul
Ze doen daar tenminste niet zo moeilijk als bij Reno, van wat is je chassisnr?? welk jaartal? Enz Enz ze willen te veel weten voor nix..
Gewoon naar de sloop gaan.
Neem een zaag mee, en zoek 2 goede vlenzen.
Zaag die er af, koop een stukkie buis en las het aan elkaar. Ben je voor onder de 30 piek klaar.
En denk eens aan je LEESTEKENS A.U.B. Want dat leest een stuk makkelijker.
Suc6...
Neem een zaag mee, en zoek 2 goede vlenzen.
Zaag die er af, koop een stukkie buis en las het aan elkaar. Ben je voor onder de 30 piek klaar.
En denk eens aan je LEESTEKENS A.U.B. Want dat leest een stuk makkelijker.
Suc6...