Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marco

nou mensen het is me de dag wel geweest,het was de bedoeling dat we wat gingen poetsen en cleaneren voor morgen ,nou daar is niet veel van gekomen ,zal eens uitleggen waarom,
pat kwam bij mij thuis en hij moest ff iets hallen voor de r19 16v van hem , dus ik zeg kom gaan we ff met mijn gt zijn we zo daar ,
zo gezegt zo gedaan alleen toen ik dus bijna aankwam op de bestemming hoerde ik een raar fluitend,piepend geluid wat mee ging op de motor ,raar maar waar , aangekomen op de besteming gaan we naar binnen en hebben er geen erg meer in in dat geluidje , we komen daar naar buiten en wat zie ik een plas water cq koelvloeistof liggen , ik pop de moterkap open en we hadden het al snel gezien de waterpom zo lek als een zeef,ik aan het vloeken %@%&#^%$%&(%%^ niet nu morgen meeting schit helmond f*&^)^) devil
een geluk dat we bij automaterialen heuts waren en ik snel naar binnen kon gaan om er ff een nieuwe waterpomp te pakken , hebben ze hem niet op vooraad, ik denk nu gaan we het helemaal krijgen ,maaaaaar er was er nog eentje in sittard ,dus wij naar huis ik de gt stil gezet en met pat zijn gt gegaan ,daar heen en nieuwe waterpomp gehaald,toen naar huis en erop gezet wel een beetje lastig zo als het donker begint te worden maar ja op de tast en met een half werkende zaklamp moest het maar lukken ,ze zit er nu op morgen vroeg nog ff ontluchten want we zagen nu echt niks meer ,maar ik moest en zou die pomp er vandaag opzetten want morgen wil ik er met mijn eigen gt bij staan gewoon voor de feeling ,so ik heb weer een leuke dag achter mijn kiezen hangen ,enne ik zou zeggen tot morgen see ya
greetz marco
Patrick L.

Kijk, dat noemt men nou een echte Die-Hard!!
Goed bezig Marco, als alles goed gaat zien we elkaar morgen :cool:

Greetzzzzz Patrick
marco

wij zien ons zekers morgen patrick ten o clock ,mac greetz marco
ps jullie herkennen ons aan de drie gt't die aankomen rijden :lol::lol::lol:
Patrick L.

Heey, drie?, ik heb wat gemist geloof ik, who`s nr.3?
marco

mc clain gaat ook met ons mee pat, wist je dat niet ???????????
greetz marco
Patrick L.

Verrek, wist ik wel :smile:, maar ni dat ie via Mestreech geit. Dan zie ik jullie in Geleen. Ik moet trouwens eerst nog via Rothem, co-piloot oppikken, mischien zien we elkaar al op de A2 :grin:.
marco

maybe zou kunnen he , we zien ons morgen greetz marco
mark -19- 16v

kl*te op de tast en wel in het donker ik ken het ff radio installeren ja lekker in het donker hmm

cu morgen dus
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
catrinus

Maar in het donker werken heeft ook zijn voordelen. Alle meisjes zijn dan opeens knap.
There will be plenty of time to rest when your dead
Plaats reactie