Enne vannacht zei je dat je zoveel voor de club over had, 09:00=09:00!!!!!
-

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ja chris ik weet het maar give us a break gisteren vanaf 11:00 uur alleen maar naar code zitten te staren en veranderen dat sloopt je wel hoor dus dan mag je wel even uitslapen vindt ik..
-
- Contacteer:
Ziet er goed uit! 

-
- Erelid - RvT
wat een dag wat een dag zeg. Damm, gaan bas en ik effe met de clio16v een rondje rijden om een oog te halen om zijn massa kabel vast te zetten. Komen we bij een zaakie terecht in zwolle sta ik midden tussen de :-* golffies
Is dat dan wat (nou moet ik toegeven dat ik 1 super strake zwaar verlaagde grijze polo gezien heb die was echt netjes en 1 golf 1 die ook wel noemswaardig was)
Rijden we verder komen we bij de shell bas geeft gas en kapatsa een flitsende kliko..
Snel terug naar de code dan kennen we teminste nog iets goed doen vandaag..
Is dat dan wat (nou moet ik toegeven dat ik 1 super strake zwaar verlaagde grijze polo gezien heb die was echt netjes en 1 golf 1 die ook wel noemswaardig was)
Rijden we verder komen we bij de shell bas geeft gas en kapatsa een flitsende kliko..
Snel terug naar de code dan kennen we teminste nog iets goed doen vandaag..
eeeej, is die site als die af is ook gewoon te bezoeken ? Of istie alleen maar voor leden van jullie cluppie ?
-
- Erelid - RvT
Voor het grootste gedeelte "dus de echte leuke dingetjes" is hij alleen toegankelijk voor leden die hun contributie betaald hebben. En d.m.v. hun registratie een password en login gehad hebben.On 2001-10-28 15:22, Priyantha
wrote:
eeeej, is die site als die af is ook gewoon te bezoeken ? Of istie alleen maar voor leden van jullie cluppie ?
Dus wordt lid zou ik zeggen. Kosten zijn op jaar basis nihil.
Inderdaad, het lid worden moet via Rtc.nl gaan. Via een speciaal formulier, maar 10o en Bas kunnen niet alles tegelijk.
Helaas.
Helaas.
Maar ik mag denk ik niet lid worden...want ben nog niet "volwassen" ben nog minderjarig zoals dat heet...maar wel helemaal Renault gek.
Kan er een uitzondering worden gemaakt ?
Kan er een uitzondering worden gemaakt ?
Moeten we nou alweer lid gaan worden!!

Iemand die mij antwoord kan geven ? Want ik zou met alle liefde lid worden hoor...
Okayz
Ik heb geduld...
Ik heb geduld...

Zo dan, ineens allerlei enge big brother
is watching you info boven in m'n scherm.
maarre, ik heb me al via e-meel aangemeld
bij Tack.
Is dat nog geldig....
en ik wil ook een ratel!!
is watching you info boven in m'n scherm.
maarre, ik heb me al via e-meel aangemeld
bij Tack.
Is dat nog geldig....
en ik wil ook een ratel!!
-
Grappig plaatje op rt.nl 
Over die contributie: is er nu al zoiets
Ik zit nu al een tijdje op deze site, maar ik ben nog niks tegengekomen dat erop wijst dat het al echt een vereniging is oid. Hoe zit dat op dit moment

Over die contributie: is er nu al zoiets

Even over Lid worden van de RTC,
op 1-1-02 zal renault-tuning.nl Live gaan, afgezien van ballonnen en cadeautjes kun je je dan ook ONLINE aanmelden bij de Renault-Tuning Club. Nadat je een bevestiging hebt gekregen van de ledenadministratie krijg je je password en lidnummer om in te loggen op rtc.nl
Morgen krijgt een ieder een informatieformulier waarop het een en ander verklaard staat over de Club en wat je er van verwachten kan.
Dus "Hold your shorts" en laat het bestuur fff zich goed bereiden op de hopelijk grote aantal aanmeldingen. punt.
op 1-1-02 zal renault-tuning.nl Live gaan, afgezien van ballonnen en cadeautjes kun je je dan ook ONLINE aanmelden bij de Renault-Tuning Club. Nadat je een bevestiging hebt gekregen van de ledenadministratie krijg je je password en lidnummer om in te loggen op rtc.nl
Morgen krijgt een ieder een informatieformulier waarop het een en ander verklaard staat over de Club en wat je er van verwachten kan.
Dus "Hold your shorts" en laat het bestuur fff zich goed bereiden op de hopelijk grote aantal aanmeldingen. punt.
De Email Adressen bewaar ik op het moment dat je je online kan inschrijven krijg je op dat adres een mailtje..