Heb die van mij verlaagd, -50 mm Apex, met veel te soepele (denk ik) nieuwe Monroes, en de banden komen bij max stuuruitslag tegen de chassisbalk aan. Hij is echter nog niet uitgelijnd (gebeurt 1 dezer dagen), dus de wielen staan nog redelijk in wat toespoor, wat natuurlijk ook meehelpt. Bandenmaat is 195/55 r13, geen supersizers dus.
Iemand ervaring hiermee???
-
Ja, is idd ook een idee. Was ik nog niet opgekomen. Moet wel passen met mn spatschermverbreders denk ik.
Heb ik ook nog een setje ALU liggen van mn ford. Boor ik er wel 4 nieuwe gaten in.
Heb ik ook nog een setje ALU liggen van mn ford. Boor ik er wel 4 nieuwe gaten in.
Ik ben zo dom nog nietOn 2001-11-02 00:50, canonballman
wrote:
Ja, is idd ook een idee. Was ik nog niet opgekomen.

Ik heb 35 mm verlaagd met monroe, en die zijn inet echt te soepel. Weet wel dat je eigenlijk niet lager dan 35-40mm moet gaan met standard shocks. Als je 2-3mm verbreders moet hebben, moet je het zeggen. Dan ga ik effe zoeken hier. heb er nog wel een paar liggen.
b.t.w. heb je hem achter ook zelf verlaagd? Want dat moet ik nog doen, maar lukt me niet bepaald.
hoor het wel
groetjes
b.t.w. heb je hem achter ook zelf verlaagd? Want dat moet ik nog doen, maar lukt me niet bepaald.
hoor het wel
groetjes
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Mclain effe wat anders heb je psx binnen hoe gaan we het regelen stuur effe een mail naar <a href="mailto:tino.klijn@renault-tuning.nl" target="_new">tino.klijn@renault-tuning.nl</a>
-
On 2001-11-02 01:01, Mclain
wrote:
hoor het wel
groetjes
Dat probleem heb ik ook, voor geen probleem, maar ik heb gister(01-11) achter lopen klote met een zelf gemaakte "slagtrekker", maar de torsie-assen wilde niet mee werken.

Zaterdag maar naar iemand zoeken die het wel kan
-
Ja, ik heb ook een zelfgemaakte slagtrekker, maar werkt echt goed, of ze moeten ECHT vast zitten (hè Grossie!!)
Stalen staaf van 2 cm dik. Hele grote moer aan het ene uiteinde gelast. Aan de andere kant M10 schroefdraad in getapt. Vervolgens een stuk pijp gepakt van 20 cm die over de staaf kan schuiven. Hele grote (M20???) revet eropgelast. Op die revet weer een stuk pijp van 20 cm lang en iets van 5 cm doorsnede gelast. Daarna een kilo ofzo aan bladlood warmgemaakt en erin gegoten, en de verkregen cilinder ook aan de andere kant dichtgelast. In dat M10 uiteinde kun je gewoon een draadeind inschroeven dat aan de andere kant in je torsiestaaf past.
Je moet flink slaan, en in erge gevallen voorzichtig warm stoken. Opletten dat je het uiteinde warmstookt en niet de rubbers of je hele auto
In hele erge gevallen (Grossiemijne
)
de achteras eronder uit, maar dit valt allemaal in een avond te doen.
Stalen staaf van 2 cm dik. Hele grote moer aan het ene uiteinde gelast. Aan de andere kant M10 schroefdraad in getapt. Vervolgens een stuk pijp gepakt van 20 cm die over de staaf kan schuiven. Hele grote (M20???) revet eropgelast. Op die revet weer een stuk pijp van 20 cm lang en iets van 5 cm doorsnede gelast. Daarna een kilo ofzo aan bladlood warmgemaakt en erin gegoten, en de verkregen cilinder ook aan de andere kant dichtgelast. In dat M10 uiteinde kun je gewoon een draadeind inschroeven dat aan de andere kant in je torsiestaaf past.
Je moet flink slaan, en in erge gevallen voorzichtig warm stoken. Opletten dat je het uiteinde warmstookt en niet de rubbers of je hele auto

In hele erge gevallen (Grossiemijne

de achteras eronder uit, maar dit valt allemaal in een avond te doen.