On 2001-11-01 15:33, ploegah
wrote:
we hebben net bericht gehad van 'cars en bikes': vijf mensen met de best gepoetste renault mogen over de presentatrice heen.
On 2001-11-01 15:33, ploegah
wrote:
we hebben net bericht gehad van 'cars en bikes': vijf mensen met de best gepoetste renault mogen over de presentatrice heen.
(daar haal ik hem zelfs voor door de wasstraat)
Dan rij ik hem nog even flink door de polder want die michael py (naam is veels te moeilijk om neer te typen) presenteert dat programma. Dus ploegah be my guest..
Maar inderdaad, helaas heeft cars and bikes ook af gezegd. boeit voor de rest niet.
Het lijkt inderdaad druk te worden. Wel opletten dat de "huisregels" een beetje gerespecteerd worden. Het zou wel gaaf zijn als de RTC geassocieerd wordt met een serieuze club. Ik bedoel, er rijden in Nederland zat van die "pubers" rond met "snelle autootjes" die gewoon niet normaal auto kunnen rijden. Die gaan dan naar de sprints en lopen en masse allevoordelen te bevestigen die er maar te vinden zijn. Ik bedoel, deze dag heeft een titel hè? De RTC staat er boven. Op de sprints trekt iedereen maar de straatstenen uit het asfalt e.d. maar wees voorzichtig met de reputatie.
Wij wéten toch dat die van ons hard kunnen? Nou dan.
Althans, dit is mijn visie maar ik ben al oud natuurlijk.
Als je alle type-aanduidingen van de in mijn bezit zijnde Renaults bij elkaar optelt en me dan een Renault 10 cadeau geeft heb je, als je die er ook bij optelt, mijn leeftijd. Ik heb een 4L, een 4TL en 4GTL, een 4F6 en een 5 Alpine Turbo.
Nou?
Lukt het niet met XP, zit er zelf ook aan te denken.
Heb nu nog win 98, en met grote regelmaat het bekende blauwe scherm. Heb begrepen dat XP stabieler is.
On 2001-11-02 00:30, Chris
wrote:
Argh moest net eerst Haas thuis brengen.
Was het nog leuk ?
ik ben ook nuttig bezig geweest (zie topic 60 ampere is niet genoeg)
Het was hartsikke leuk, en we hebben ons nog nuttig gemaakt ook!
Maar hoor je zaterdag wel.
Aleen erg vervelend dat ze in die provincie de snelweg afsluiten om er een boot door te laten die er niet aankomt.....
nee, ik ben door dde wasstraat gereden. Al twee keer zelfs want ik had hem die dag na de wasstraat weer onder diezelfde scheiteik gezet Hoe ging die met die ezel en die steen ook alweer ?
On 2001-11-02 00:23, opperhoofd
wrote:
Zet dan gelijk Arjan Elbers erbij, Megane Coupe
Lukt het niet met XP, zit er zelf ook aan te denken.
Heb nu nog win 98, en met grote regelmaat het bekende blauwe scherm. Heb begrepen dat XP stabieler is.
Kwam je volgende week nog langs dan zal ik je het even demostreren. Mijn printer wordt niet herkend mijn scanner ook niet. En ik wordt er gallisch van..
Chris ik zei het toch dat je nog online zou gaan...
On 2001-11-02 00:30, Chris
wrote:
Argh moest net eerst Haas thuis brengen.
Was het nog leuk ?
ik ben ook nuttig bezig geweest (zie topic 60 ampere is niet genoeg)
Het was hartsikke leuk, en we hebben ons nog nuttig gemaakt ook!
Maar hoor je zaterdag wel.
Aleen erg vervelend dat ze in die provincie de snelweg afsluiten om er een boot door te laten die er niet aankomt.....
Chris was helemaal stil van mijn huissie echt koel..
wel balen, van dat wassen, bah. Waarom stellen we 't niet als uppercool als je auto lekker smerig is? M'n vriendin neem zaterdag de clio mee, die kan ze morgen voor 5piek door een vrijwilliger laten poetsen, maar moet zelf me 21 nog poetsen :-*
heb nu mijn hdd geformateerd en opnieuw xp er op gezet, maar nog herkend hij de printer en scanner niet... Ook het password opslaan met het inbellen snapt tie niet