Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Marcel dLC

Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn (standaard) einddemper van mijn 19 lek is. Nu wil ik er natuurlijk een nieuwe onder hebben. Bij improver hebben ze voor de 19 een Devil met 85 mm eindstuk, is iemand bekend met deze uitlaat; geeft het een goeie sound?

Greetz

da Madkow
<font size=1>[ This message was edited by: MadKow on 2001-11-24 16:26 ]</font>
Anonymous

Wil je een goede sound?
EPS

Of anders neem een Peco.
Mzzl...:wink:
mark -19- 16v

heb zelf een devil met dubbel uitlaat stuk maar moet zeggen als je verder je hele uitlaat systeem leeg hebt klinkt het best maar anders vindt ik hem erg stil

suc6
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Anonymous

peco stil noooooooooooit
Zj*rZ

Scorpion Rulezzz..... ik heb zelf een remuts die ruled niet!
Jeffrey E.

On 2001-10-16 22:48, ZjorZ
wrote:
Scorpion Rulezzz..... ik heb zelf een remuts die ruled niet!
Ik ook en die is veel te stil:cool:
Wouter.

Leuke idee !!!! Waar heb je die van? :smile:
Jeffrey E.

On 2001-10-16 22:57, 16V_driver
wrote:
Leuke idee !!!! Waar heb je die van? :smile:
Een of andere vriend van me, ook met een 16 klepperrrrrr:lol:
Marcel dLC

Kreeg vanddag nog een mailtje over een dubbelloops peco Big Bore 2 2x 76mm
Dat maakt dus meer herrie?
Heino

DEVIL is the best,
wel effe die twee!! tussendempers vervangen door een pijp zonder.
Pieter
Contacteer:

Peco vond ik erg goed klinken, ik heb een BB2 gehad onder mijn eerste GT en daar kwam echt een goed geluid uit.

Remus vind ik gewoon veel te lief. Ik vind de klank erg zacht en dof. Heb ik net onder mijn auto uit gehaald.

Devil klinkt erg stoer vind ik.

Nu heb ik een Powersprint bij Improve vandaan. Klinkt ook erg goed. Een behoorlijk stuk harder en zuiverder dan die Remus.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ik heb kort geleden een bijna nieuwe Sebring eronder gezet en hij begint al aardig te brullen.. Ik denk dat ik die midden demper er maar is afsloop en dan maar is kijken wat hij dan gaat doen :smile: ander maar weer midden demper erop zetten.

suc6 i.i.g
Wouter.

Ik heb er nu een sebring 1x110mm onder hangen maar die maakt wel herrie maar toch ga ik morgen proberen om 1 rechte pijp temaken van voor naar achter met een uit einde links en rechts maar of dat gaat lukken? Is het gelukt dan zien jullie dat zaterdag wel.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-10-31 23:37, 16V_driver
wrote:
Ik heb er nu een sebring 1x110mm onder hangen maar die maakt wel herrie maar toch ga ik morgen proberen om 1 rechte pijp temaken van voor naar achter met een uit einde links en rechts maar of dat gaat lukken? Is het gelukt dan zien jullie dat zaterdag wel.
Das mooi!! Als het je is gelukt wil ik wel weten hoe je het precies hebt gedaan en of hij nu meer brult en gromt.. :smile:
(ik wil ook mijn midden demper ertussen uit halen denk ik, maar wil eerst weten hoe hij dan klinkt.)
suc6
Jeffrey E.

Het is niet gelukt bij 16V-driver maar hij heeft nu een dubbele dtm in het midden zitte klinkt echt super vet..

Sierpijpje van remus.. klinkt echt super
Wouter.

Nou hij zit nu dus in het midden met een sierstuk (dtm) maar vind het geluid best meevallen had zelf harder verwacht omdat er uit mijn einddemper echt een dreun kwam en dit nu meer neigt naar een rally auto. 'WOOFER' T.N.T je kan best je demper verwijderen, gewoon even langs de brezan ofzo en een midden pijp vragen van een clio 1.2, is namelijk het zelfde stuk pijp maar zonder demper. Heb jij je cat al vervangen? Het geluid was hij maakt wordt er wel mooier op. bij mij werd hij harder en donkerder.
Jeffrey E.

Als je alleen je middendemper doet hoor je het haast niet.. Moet nog ff mijn cat doen maar moet eerst weer rijden en dan gekeurd(voor 5 december geloof ik)..

En dan maar me cat vervangen..
Wouter.

Jef ik hoor dus niet hoe hij achter de auto klinkt (hard, mooi), klonk het wel goed? Want ik vond het idee zo leuk en dat links er rechts moet ik even over gaan nadenken of dat haalbaar is want rechts zit een stuk tank in de weg. EPS? Teduur, dus zelf klote en geduld dan moet het wel lukken(ook zonder ratel voor je kop tekrijgen)
Jeffrey E.

On 2001-11-01 20:17, 16V_driver
wrote:
Jef ik hoor dus niet hoe hij achter de auto klinkt (hard, mooi), klonk het wel goed? Want ik vond het idee zo leuk en dat links er rechts moet ik even over gaan nadenken of dat haalbaar is want rechts zit een stuk tank in de weg. EPS? Teduur, dus zelf klote en geduld dan moet het wel lukken(ook zonder ratel voor je kop tekrijgen):lol:
Het klonk echt heel vet... Dat je langs ree en ff doortrok echt heel lekkere brul, en een mooie tril(lijkt het op) klonk echt super..

Ziet er ook heel vet uit einddemper in het midden..
Wouter.

Dan is het goed, hij ploft nu ook lekker hard. Volgens mij moet je als het donker is wel iets van vonken/vlammen zien.
Jeffrey E.

Als die van mij het weer doet moeten we maar weer ff naar Alkmaar gaan:cool: in het donker kan ik ff kijken..
Wouter.

Alkmaar? met ze 2e op naar de 210. Moeten maar even kijken.
Jeffrey E.

On 2001-11-01 20:43, 16V_driver
wrote:
Alkmaar? met ze 2e op naar de 210. Moeten maar even kijken.
:cool:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-11-01 20:08, 16V_driver
wrote:
Nou hij zit nu dus in het midden met een sierstuk (dtm) maar vind het geluid best meevallen had zelf harder verwacht omdat er uit mijn einddemper echt een dreun kwam en dit nu meer neigt naar een rally auto. 'WOOFER' T.N.T je kan best je demper verwijderen, gewoon even langs de brezan ofzo en een midden pijp vragen van een clio 1.2, is namelijk het zelfde stuk pijp maar zonder demper. Heb jij je cat al vervangen? Het geluid was hij maakt wordt er wel mooier op. bij mij werd hij harder en donkerder.
mail me ff als je wil. kep er niet zo heel veel verstand van en anders praten we er wel over op de meeting :smile:.

maar i.i.g mijn middendemper ertussenuit.(die midden pijp van clio is zelfde als R5GTT??(maar dan zonder demper??))

CAT?? (me nubie :P )
Jeffrey E.

Je cat(als die er al is) zit aan je uitlaat spruitstuk vast.. Komt een veel mooiere diepere brom uit je einddemper..

Weet alleen niet of jij er 1 heb..Ligt volgens mij aan het jaar waar je GTT uit komt weet niet vanaf welk jaar ze di eonder een GTT hebben gehangen..
Anonymous

Ehh, volgens mij bestaan er geen GTT's met catalisator. Daarom hebben ze destijds de GTX in nederland geintroduceerd met de zelfde ombouw als de GTT.
Jeffrey E.

Dacht ik ook want ze zijn van het jaar dat het verplicht werdt(volgens mij weet niet veel van een GTT)..
Anonymous

Klopt, renault heeft omdat ze geen GTT met catalysator konden maken de GTX, een 1.7 injectie geintroduceerd. Het preciese jaartal weet ik ook niet...
Pieter
Contacteer:

je bedoelt de GTE. Inderdaad precies hetzelfde uiterlijk als de GTT, maar een 1.7 (ik geloof 105PK).

De GTX was er sowieso al met de 1.7 (95PK??)
<font size=1>[ This message was edited by: grossie on 2001-11-02 00:51 ]</font>
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Enne GTE is niet in NL geleverd.
Menno

vanaf welk jaar bestaat de GTE eigenlijk?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Mzzz geen cat oke...

dus alleen maar een midden stuk zonder demper :smile:

volgende week maar is proberen.
tnx anyway. tot morgen
Anonymous

Ja nee sorry! GTE GTX GTL word er helemaalloco van. 1 van de 3 in ieder geval...........
Plaats reactie