Volgende week is het zover! De tuningsalon. Hij wordt gehouden op 3 en 4 november in de Nekkerhallen in Mechelen (Belgie).
Vanuit de megane coupe club gaan we met een stel hierheen op 4 november. Ook gaan er nog vrienden van mij mee en bij elkaar wordt het al een gezellige groep.
Mijn oproep is dus: wie zin heeft om ook naar het mooiste en beste beurs-event van het jaar te gaan,....ga dan lekker gezellig mee!
Je zult er geen spijt van krijgen. Vorig jaar ben ik Kortrijk geweest en dat was echt SUPER. Dit jaar wordt het alleen nog maar beter. Je vind er de verkiezing tot mooiste auto van de Benelux en je kunt er van alles kopen (bumpers, knippers, stickers...etc.)
De entree bedraagt 380bf per persoon. Openingstijden van 10.00u tot 18.00u. Wij rijden vroeg weg want anders sta je lang in de rij.
Voor degenen die mee willen met ons. We vertrekken zondag 4 november rond half negen 's morgens vanaf het industriegebied Hazeldonk aan de Belgische grens (dit is ten zuiden van Breda). We verzamelen rond kwart over 8 op het parkeerterrein achter de Macdonalds.
Daarna vertrekken we in colonne naar Mechelen.
Een aantal van jullie zullen Jeroen Vlug en consorten (waaronder ik) wel herkennen dus zullen we elkaar niet missen daar.

Ik hoop velen van jullie te zien!!!
Groetekes van Gerwin....
RMCC
(blauw megaantje, gouden velgen)