Bij Colpa's in Alphen a/d Rijn staat er fonkelnieuwe in de showroom.
Colpa's doet veel in exclusieve automobielen, van Ferarri tot Jaguar ETC.
De dealer in Gouda/Bodegraven krijgen er nog een binnen, je hoort het wel als ze hem hebben.
Colpa's doet veel in exclusieve automobielen, van Ferarri tot Jaguar ETC.
De dealer in Gouda/Bodegraven krijgen er nog een binnen, je hoort het wel als ze hem hebben.
Twee maanden geleden heb ik een zien staan bij de dealer. Het was wel in
Ierland. 

In de telegraaf van afgelopen week stonden er twee nieuw in. http://www.auto.telegraaf.nl kun je ze misschien ook vinden.
-
- Contacteer:
bij Renault dealer Hercom in Zevenaar staat ie regelmatig, vlakbij de Duitse grens dus kun je eerst ff lekker blazen en daarna ook weer, en miss. terug ook weer en etc. etc....
Bel wel eerst ff want reglematig staat ie bij de andere dealer in Neede (Nissan, zelfde eigenaar) en dus rij je dan voor nix.
Ik ken hem nu van binnen, buiten en van gas geven en hij blijft mooi (alleen jammer dat ie geen rally interieur heeft met compleet leren sparco's, en 4-puntsgordels....maar als je zo'n wagen kan kopen dan maak je dat zelf gewoon
)
Tel.nr. is: 0316 523 523, doe de groeten aan de telefoniste als ze els heet want das mijn meiske
Greetz

Bel wel eerst ff want reglematig staat ie bij de andere dealer in Neede (Nissan, zelfde eigenaar) en dus rij je dan voor nix.
Ik ken hem nu van binnen, buiten en van gas geven en hij blijft mooi (alleen jammer dat ie geen rally interieur heeft met compleet leren sparco's, en 4-puntsgordels....maar als je zo'n wagen kan kopen dan maak je dat zelf gewoon

Tel.nr. is: 0316 523 523, doe de groeten aan de telefoniste als ze els heet want das mijn meiske
Greetz
<font color=blue>Waar ik mijn motorblok aan het reviseren ben, hebben ze een folder liggen van een garage in venray (of daar ergens in de buurt) waar een clio v6 NAAST een renault 5 turbo (zo'n brede) staat (in hun showroom)
Voor diegene die het adres en/of naam van die garage willen hebben, die moeten mij maar morgen middag ff bellen (dan ben ik namelijk daar mijn blokkie aan het (af-)reviseren). 06-28642907
Voor diegene die het adres en/of naam van die garage willen hebben, die moeten mij maar morgen middag ff bellen (dan ben ik namelijk daar mijn blokkie aan het (af-)reviseren). 06-28642907
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Menno zaterdagnacht heb ik toch tegen je verteld dat er bij kempenaar in gouda er 1 stond en dat ik ga proberen om voor de nieuwsbrief van RTC er een test rit in te mogen maken. Zullen we anders samen gaan?
-
Hans Jongerius in Woerden heeft er ook twee staan, waarvan ééntje prive is geloof ik.
-
Bij Schipper in Hardinxveld-Giessendam zag ik vorige week ook 1 staan. Gewoon buiten tussen alle occasions. 's Avonds terwijl de zaak al gesloten was. Tja, respect is everything zeggen we dan maar, maar die lui hebben volgens mij geen respect voor hun eigen merk.