vandaag was het open dag bij de dealer in Zevenaar en dankzij goed connecties, bij deze bedankt elsje, mijn vriendin voor de onbekenden

Super, als je hem start hoor je een flinke broem, en daarna is ie stil met een laag stationair toerental, dan geef je ff een keer gas, woh hoor dat luchtfilter wat dus percies aan de bestuurderskant ligt, flink happen en daarna mooi sissen

FF een rondje door het centrum van Zevenaar met veel bekijks en toen door naar de Duitse autobahn, ff knallen en doortrekken, in de 4 zat ik op 120 en in de 5 en 6 maar ff doorgetrokken niet te ver en bij 160 moest ik stoppen maar dit deed ik eigenlijk zelf al, toch duur spul van een ander

Wat op mij het meeste indruk heeft gemaakt is de reactie op het gaspedaal, de super klik-klak 6-bak die zeer kort schakelt en de strakke wegligging die stug is maar niet super oncomfortabel en de remmen die giga-goed zijn maar wel heel makkelijk te doseren......
In de 2 vol gas (tot 6500 toeren ben ik gegaan) levert je onderhand in wipless op!!! en geeft een schitterend vol v6-geluid en met gas los prutelt ie erg mooi na.
Het is toch jammer dat de v6 gewoon te duur geprijsd is, maar als je het geld ervoor hebt liggen, wat een kar is het dan en wat een ontiegelijke fun kun je eraan beleven.
Uiteraard is Els (mijn vrouwtje

Al met al een hele ervaring, greetz
Michel
-----------------
Life begins at 180!
<font size=1>[ This message was edited by: meganefreak on 2001-10-21 18:01 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: meganefreak on 2001-10-21 18:02 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: meganefreak on 2001-10-21 18:02 ]</font>