Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marco

hee jongens,hier is pat speaking,nog ff en ik heb zelf internet maar tot dan moet het nog ff bij marco.
ik ben blij dat er weer serieus gemeet gaat worden,had toch een beetje het idee dat we er niet meer zo bij hoorden en dat toch meer door iets waar we zelf toen niks aan konden doen infeite,ik ga er niet weer over beginnen maar ik had toch nog gezien dat er nog wat opmerkingen waren geplaatst en ik dacht eigenlijk dat het toen okee was en het begrepen werd,wij waren namelijk wel onderweg,als je nou gewoon niet komt zonder afmelding dan is het wat anders.
ik hoop alleen dat als er ooit iets is,dat we er persoonlijk over mailen want opmerkingen over het forum strooien vindt ik persoonlijk niet echt prettig,heb liever een persoonlijkere benadering dan kom je er ook sneller en makkelijker uit anders heb je al gauw dat andere mensen zich er mee gaan bemoeien.
dit is mijn laatste reactie hierover.
goed ben dus zeer entosiast over de meeting,en kan eigenlijk niet wachten tot het weer zover is.
vindt het ook leuk dat we zelf met een groepje komen dat maakt de tocht toch al wat leuker.
ik hoop inderdaad dat het allemaal wat op een fafsoenlijke manier kan verlopen want als je met zovelen gaat meeten dan ben je gauw rumoerig en dan heb ik het meer over het hard rijden enz.
ik wil absoluut niet op voorhand weer negatief zijn maar ik bedoel het gewwoon goed ik hoop gewoon dat het weer een tegekke dag wordt voor ons allemaal.
in nijmegen duurde het ook niet lang voordat politie kwam kijken,en gelukkig was er niets aan de hand, maar stel je eens voor als je daar allemaal staat en je moet in ene verkassen.niet leuk en al helemaal niet als je het naar je zin hebt.
ik weet nog steeds niet of ik met de 19 16v kom of met de turbo,maar dat maakt infeite niks uit,toch?als iemand mischien de beslissing voor me wil nemen,want ik wwet het gewoon niet.
nou bij deze gegroet en tot ziens op de meeting,en rij en vrij veilig,hoi pat.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Pat, het was gewoon een vervelende manier waarop het liep. Kunnen jullie niets aan doen ken ik niets aan doen. We gaan hier ook niet verder over want het is verleden tijd toch? De bbq is geweest en volgend jaar weer een kans...

Persoonlijk vindt ik dat je met je 5 moet komen. Maar ik ben ook zeer geintresseerd in je 1916v die wil ik ook wel effe zien eigenlijk. Dit maakt jouw beslissing vast niet makkelijker :smile:
Patrick L.

Hey Pat,
naamgenoot, pak maar de GT! Ziet leuker uit las we met 5? Supercinqs GT`s over de A2 cruisen , of nie?:grin:
Jesper16v
Contacteer:

On 2001-10-23 22:14, Cableguy
wrote:
On 2001-10-23 18:07, Master
wrote:
Yo als jullie toch uit 't zuiden komen komen jullie dan ook langs Nijmegen? Dan sluit ik daar mooi aan?
Cableguy,

Ik kom nog bijna elke dag in Den Bosch, dus als jullie daar ergens (zeg maar een plek en tijd) willen wachten dan kar ik vanaf daar gewoon mee. Lijkt me echt super gaaf :smile:

Greetz
Jesper

Hallo Master,
Nijmegen ligt niet bepaald op onze route, wij volgen vanuit `t Zuiden de A2, mischien kun je ergens bij Den Bosch aansluiten?
Jesper16v
Contacteer:

[bovenstaande]
Is beetje foute indeling maar je snapt me wel :smile:
Patrick L.

Hallo Jesper,

Leuk dat je aansluit, ik weet alleen niet waar we kunnen afspreken, jij komt vaker in de buurt van DBosch, laten we een bepaald tankstation langs de A2 nemen waar we je ontmoeten. Noem er maar 1:wink:

groeten Patrick
Pieter
Contacteer:

Hee Pat,

Tof dat jullie weer eens naar een meeting komen.

Als ik jou was zou ik met de 19 komen. Een groot deel van ons heeft je GTT al eens gezien en je 19 nog niet
Jesper16v
Contacteer:

Cableguy (Patrick),

Ehmmmmmmmmmmmmm. Op de A2 kom ik daar eigenlijk nooit maar ik zal ff rondvragen.

Rosmalen ken je wel denk ik (van Speed)
Vanaf daar ga ik richting den bosch dan kom ik op de A2 richting Utrecht. Daar zit ook een McSmek. Als je daar rijd moet je dan ergens rechts bij 2 grote torens (bedrijf Nashuatec) Als je daar afslaat kom je bordjes tegen met McDonalds (daarvoor staat al op de snelweg een groot bord met "Afslag McDonalds of zoiets" . Als dat niet goed is moet jij maar met het volgende voorstel komen.

Greetz Jesper

(99 posts) bijna runnerup!!!Joepiee
-----------------
Mijn dank is groot
<font size=1>[ This message was edited by: Master on 2001-10-24 12:39 ]</font>
Rudo

Pat, is er niet iemand (bijv. je vrouw/vriendin) die één van de twee bestuurd?!

Dan kom je gewoon met beide wagens!!! :wink:
Rudo

Chris, je kunt FWierda (Feiko) op de lijst zetten voor de meeting zaterdag 3 november! :smile:

(Renault 25)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mooi Rudo! :smile:
Patrick L.

On 2001-10-24 12:38, Master
wrote:
Cableguy (Patrick),

Ehmmmmmmmmmmmmm. Op de A2 kom ik daar eigenlijk nooit maar ik zal ff rondvragen.

Rosmalen ken je wel denk ik (van Speed)
Vanaf daar ga ik richting den bosch dan kom ik op de A2 richting Utrecht. Daar zit ook een McSmek. Als je daar rijd moet je dan ergens rechts bij 2 grote torens (bedrijf Nashuatec) Als je daar afslaat kom je bordjes tegen met McDonalds (daarvoor staat al op de snelweg een groot bord met "Afslag McDonalds of zoiets" . Als dat niet goed is moet jij maar met het volgende voorstel komen.

Greetz Jesper

(99 posts) bijna runnerup!!!Joepiee
-----------------
Mijn dank is groot
<font size=1>[ This message was edited by: Master on 2001-10-24 12:39 ]</font>
Jesper, ik heb een ander plan. We meeten op de parkeerplaats van restaurant De Lucht, is bekend en ligt direct aan de snelweg, net achter Den Bosch, vanuit t Zuiden gezien.Daar afspreken?:smile:Tijd e.d spreken we komende week wel af. groeten patrick
Mark
Contacteer:

Goed idee van die jaarafsluiting dan kan ik iedereen eens een keertje zien

ik weet op dit moment eigenlijk (bijna) zeker dat ik kom

greetings from V-Town
Riël
Über-Spammer

Heeee ik ben dan wel een pas 2 dagen jonge gtturbo bezitter, maar mag ik ook komen? :smile:

Lijkt me gaaf en kunnen jullie de mijne allemaal zien. HA
Dus zet me maar op die lijst.
Maar 1 vraagje want deze topic is zoo lang:
waar en wanneer?

...ga es slapen...
marco

tuurlijk mag je mee en dan kun je ook lekker met ons groepje afrijden ,als je dat wil natuurlijk,hahahah wordt echt gaaf limbo land wordt goed vertegenwoordigt deze keer nu al een man of 6 als ik me niet vergis
groetjes marco
marco

3 nov is op een zaterdag om 13:00
op het terijn van de ac de meern ,
wij de jongens uit maastricht heerlen en gulpen verzamelen zo rond 10 uur bij de mac in geleen ,zal je wel bekend zijn:lol:
dusse zeg maar ,youre more than welcome,
groetjes marco
Jesper16v
Contacteer:

De lucht ken ik ook wel ja, is goed meeten we daar.

Greetz,

Jesper
Riël
Über-Spammer

Mac in geleen ah ok da's om de hoek ik kom ook wel waarschijnlijk!
Jesper16v
Contacteer:

Dan ben ik om 12:00 uur bij De Lucht en dan sluit ik wel aan. Je kan me herkennen aan een blauwe clio16v
Patrick L.

Hi,
Master is ok rond 12.15u bij de Lucht. Mischien is het handig om onder degene die meerijden met Group RTC Zuid elkaars Gsm-nummers uit te wisselen via de e-mail?
Ik zal in iedergeval mijn gsm-nr. naar jullie mailen.
groeten :smile:
Patrick L.

Hallo,
Master, dakiitos en marco, kijk ff in private messages!
Thanx.:grin:
Arjen

Chris, is de parkeerplaats nog wel groot genoeg ? Wat een opkomst zeg !!!!!!!!!!!
canonballman

Anders bel even met Tha Cops, of ze even een kilometer snelweg afzetten. Kunnen we daar mooi sprinten :smile:
marco

cableguy you have a private message,heb je gsm nummer in mijn tel opgeslagen ,zou de rest uit limburg ook ff zijn tel willen geven
zodat we contact met elkaar kunnen opnemen
groetjes marco
mario

On 2001-10-25 17:11, turbo_arie
wrote:
Chris, is de parkeerplaats nog wel groot genoeg ? Wat een opkomst zeg !!!!!!!!!!!

dat kan je wel zeggen !
daarom ff een VRAAGJE AAN IEDER !
wie kan mij helpen aan een slang van cabrateur naar intercooler .
de mijne is gescheurd bij de steun op het kleppen deksel .
heb deze ff voor nood gefixt ,dus als iemand nog een slang over heeft voor een leuke prijs
en toch evt richting de meern komt :grin:
groetjes mario
<font size=1>[ This message was edited by: mario on 2001-10-25 19:09 ]</font>
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-10-25 17:11, turbo_arie
wrote:
Ik hoop het, 10o en ik zullen er eerder zijn om een stuk vrij te houden.
Maar het is een supergroot terrein, doordeweeks veel Carpoolauto's, en ih het weekend vrij rustig.

Er zijn ook wel eens slalomwedstrijden gehouden door CRS.
Anonymous

Mario, volgens mij heb ik die nog.....
catrinus

Euh Chris. ik las bij de topic van rtc meeting de meern in nl.meeting iets over geluids overlast. Tot hoeveel decibel gaat dat:wink:. De jongens en meiden die bij de meeting bij mij thuis waren begrijpen mij wel:grin:
There will be plenty of time to rest when your dead
Rudo

Catrinus, uit al die neon-verlichting komt toch geen geluid?! :wink:
Arjen

Komt turboman ook ? Dan mag hij wel ff wat glaswol in zijn demper knallen, of niet Catrinus !!!!!!
Rudo

Dan moet er wél een demper onderzitten! :lol:
Rudo

Chris, is het die parkeerplaats waar we op de dag van de meeting in Terwolde onder andere Roy en Maxxi hebben opgepikt?!
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
<font size=1>[ This message was edited by: Rudeboy on 2001-10-25 23:03 ]</font>
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

He die Rudo, zijsteuntje niet vergeten he! :smile:
Rudo

O.k., zorg jij dan voor de kibbeling?! :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Rudeboy, inderdaad, dat is het AC-parkeerterrein.
Plaats reactie