Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel Meganefreak
Contacteer:

ik lees er zoveel over, wat moet ik me hierbij nou voorstellen, fast and the furious in het klein iedere week, of gaat het heel anders in zijn werk??

Er zijn best veel topic's over maar het staat er meestal zo dat alleen de mensen die er is zijn geweest er een beeld van hebben, dus vandaar mijn vraag....

Doe je best en haal mij is over om er heen te gaan met een paar maten van me :smile: of heeft het nu het weer wat minder is niet veel nut om binnenkort is te gaan??

Ik hoor het graag van jullie, want wat ik tot nu toe heb gelezen klinkt erg gaaf!!
-----------------
Life begins at 180!
<font size=1>[ This message was edited by: meganefreak on 2001-10-24 18:04 ]</font>
catrinus

Meeste tijden word het gehouden bij een Mc Donalds. Er komen dan van allerlij sportieve auto`s bij elkaar en word er gepraat over de auto`s. Er word wat geouwehoert en bij sommige plekken word er ook nog gesprint(Denk aan maasvlakte en drachten). Echt veel kan ik er niet van vertellen wand je moet het gewoon meemaken. Echt gezellig is dat.

Greetz the cat man
There will be plenty of time to rest when your dead
Chris
Erelid - Moderator - RvT

In Drachten is het naar de Mac en sprinten.

In Bodegraven bij de Mac is het gewoon gezellig ouwehoeren bij de Mac Donalds, en net wat je zegt het weer wordt minder, dus drukker zal het niet worden, maar de harde kern is er meestal.

Op zaterdagavond wordt er wel eens gereden op de Maasvlakte.

Dus wil je twee vliegen in één klap slaan, ga dan naar Drachten. :smile:
catrinus

On 2001-10-24 22:42, Chris
wrote:
Dus wil je twee vliegen in één klap slaan, ga dan naar Drachten. :smile:
:lol::lol::lol::lol:
Michel Meganefreak
Contacteer:

oke overtuigd :smile:

ik ga dit zeker is doen......
Anonymous

Chris...