Hey jongens.
Goed nieuws. ik kom ook. Was eigenlijk de bedoeling dat ik naar de auto show zou gaan, maar dat is dus bij deze opgeschoven naar 4 nov.
Marco, patrick, cableguy en de rest van de limbo's. spreken wij iets af om samen erheen te rijden????
groetjes
Goed nieuws. ik kom ook. Was eigenlijk de bedoeling dat ik naar de auto show zou gaan, maar dat is dus bij deze opgeschoven naar 4 nov.
Marco, patrick, cableguy en de rest van de limbo's. spreken wij iets af om samen erheen te rijden????
groetjes
Helaas,helaas.
Ik bij het lijstje van de RMCC nog één naam tot te voegen, Aswin W.
Hij is eigenlijk geen lid meer (druk,druk,druk) maar probeert zaterdag ff langs te komen.
Verder geen reacties meer van de RMCC leden (waar ik goed van baal, maar ja)
Tot zaterdag.
Hij is eigenlijk geen lid meer (druk,druk,druk) maar probeert zaterdag ff langs te komen.
Tot zaterdag.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Wat een kracht zeg van de megane coupe club sjonge jonge ik had toch wel iets meer verwacht van deze leden. (nu zit ik te narruh hoorOn 2001-10-23 13:31, opperhoofd
wrote:
Helaas,helaas.
Tot zaterdag.

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Je ken hem mee nemen en we zien dan wel terplekke of we hem gaan gebruiken. Of is dat te lastig.???On 2001-10-23 13:13, HotShot
wrote:
Begrijp ik het goed? Moeten we ons dusdanig goed gaan gedragen dat ik de G-Tech Pro niet mee hoef te nemen?
Yep, het lijkt wel of de fut er een beetje uit is.
Toen ik voor de eerste meeting in April de mail met de uitnodiging rondstuurde, kon ik om de 15 min. mijn mail checken en waren er wel een aantal reacties.
Maar de laatste tijd wordt dit steeds minder.
Waarom ????
We zijn nu bezig een enquete formulier op te stellen om proberen te weten te komen wat de leden nu eigenlijk willen.
Daarin ook de vraag of ze het leuk vinden om meeting met andere clubs te hebben.
Ik ben benieuwd wat hier uitkomt.
Toen ik voor de eerste meeting in April de mail met de uitnodiging rondstuurde, kon ik om de 15 min. mijn mail checken en waren er wel een aantal reacties.
Maar de laatste tijd wordt dit steeds minder.
Waarom ????
We zijn nu bezig een enquete formulier op te stellen om proberen te weten te komen wat de leden nu eigenlijk willen.
Daarin ook de vraag of ze het leuk vinden om meeting met andere clubs te hebben.
Ik ben benieuwd wat hier uitkomt.
ja hoor is goed mc clain dus jij rijdt ook met ons af cool, worden er steeds meer uit het zuiden ,echt wel vet cool,nou wij hadden het al zover geregeld met de jongens uit heerlen dat we zouden samenkomen bij de mac in geleen, over hoelaat en zo hebben we het nog niet gehad maar ik houd je op de hoogte groetjes marco
-
He, toppie jongens!Eindelijk eens aktie vanuit t zuiden!!
.
McLain, ik heb met Marco al afgesproken dat we meeten op de Mac in Geleen, ligt op de weg zowel vanuit M`tricht als H`rlen. Alleen de tijd nog?? Tussen 10.00-11.00 ergens lijkt me.Maar dat spreken we nog af. Thomas gaat denkelijk ook mee, mischien met zijn eigen auto.

McLain, ik heb met Marco al afgesproken dat we meeten op de Mac in Geleen, ligt op de weg zowel vanuit M`tricht als H`rlen. Alleen de tijd nog?? Tussen 10.00-11.00 ergens lijkt me.Maar dat spreken we nog af. Thomas gaat denkelijk ook mee, mischien met zijn eigen auto.

Yo als jullie toch uit 't zuiden komen komen jullie dan ook langs Nijmegen? Dan sluit ik daar mooi aan?
nee nee chris alleen pat heeft een 19 16v en de turbo ik heb nog gewoon mijn gt en daar houdt ik het bij ga hem maar weer eens vertroetelen in januarie ,maare het zuiden wordt goed gepresenteerd ,eindelijk worden het er eens wat meer is ook leuker als je in een groepje van een man of 5 , liefst meer oprijdt ,is wel kicken , groetjes marco
Dat is zeker leuk, om ergens met een wat grotere groep heen te rijden.
komt die ene jongen ook, die ook naar de BBQ van 10o zou komen?
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ook jij een 1916V erbij had nu.
Echt beter dat je je 5je houdt, staat ie nog wel te koop of hou je hem nu echt?
komt die ene jongen ook, die ook naar de BBQ van 10o zou komen?
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ook jij een 1916V erbij had nu.
Echt beter dat je je 5je houdt, staat ie nog wel te koop of hou je hem nu echt?
mijn wagen is niet meer te koop chris kan zijn dat die nog op marktplaats en op i bazar staat maar iedereen die daar nog op zou reageren die moet ik dan toch zeggen dat ik hem zelf houd,ik doe hem dus echt heeeeeeeel echt niet meer weg , en over die 16 v is zo gegaan ik heb gezecht dat ik er eentje wilde hebben ,niet dat ik er al eentje had ik had in mijn advertentie ook gezet dat ik hem wilde ruilen tegen een 19 16v ,en die jongen wat toen mee zou gaan naar de bbq , tja daar hebben we bijna geen contact meer mee maar dat is een heel ander verhaal,vindt het allang gaaf dat we nu een groepje beginnen te krijgen heiro in limbo land mischien hebben we hier binnenkort ook onze eigen mac meetings
:lol: groetjes marco

-
Hallo Master,On 2001-10-23 18:07, Master
wrote:
Yo als jullie toch uit 't zuiden komen komen jullie dan ook langs Nijmegen? Dan sluit ik daar mooi aan?
Nijmegen ligt niet bepaald op onze route, wij volgen vanuit `t Zuiden de A2, mischien kun je ergens bij Den Bosch aansluiten?
Kijk dat is praat!On 2001-10-23 22:12, marco
wrote:
ben net ff op de site geweest en heb alles weggehaald over dat te koop zijn van mijn auto want dat is niet meer zo he
ff neergezet dat ik z.s.m de site weer online breng groetjes marco
-
Hey Marco,
die maat van me gaat ook zeker mee,Thomas,die bij de Geusselt stond. A.s zaterdag gaan we zijn GT en mijn GTE een beetje verfraaien....
Waarschijnlijk portieren spuiten en bij mij een andere bumper erop hangen, die trouwens ook beschadigd is maar wel vastgezet kan worden. De huidige bumper hangt nog aan spanbandjes:sad:
Oh ja Ploegah, ik neem 3 nov. jouw spanbanden en 3hoek mee.
die maat van me gaat ook zeker mee,Thomas,die bij de Geusselt stond. A.s zaterdag gaan we zijn GT en mijn GTE een beetje verfraaien....

Waarschijnlijk portieren spuiten en bij mij een andere bumper erop hangen, die trouwens ook beschadigd is maar wel vastgezet kan worden. De huidige bumper hangt nog aan spanbandjes:sad:
Oh ja Ploegah, ik neem 3 nov. jouw spanbanden en 3hoek mee.
-
Ja Chris,
als alles goed gaat, rijd hij met zijn eigen GT, een zwarte `86-er. Hij heet Thomas, niet zijn auto, die heet Reno:lol:
als alles goed gaat, rijd hij met zijn eigen GT, een zwarte `86-er. Hij heet Thomas, niet zijn auto, die heet Reno:lol:
Die heb ik weer weggehaald, ik heb de rij vanavond alweer 4 keer moeten veranderen, en elke keer die cijfertjes veranderen werd ik een beetje gek van!On 2001-10-23 12:53, 10o
wrote:
is gebeurd check de lijst maar eens (heb nu ook de aantallen er bij gezet en het wordt VET mensen)

Niet boos worden hoor 10o!
-
Yep, ik ga met de GTE, hoe meer auto`s ,hoe beter. Vind het trouwens gaaf dat via deze site alle Reno Freaks elkaar kunnen ontmoeten. Op deze manier kom je ook eens in kontakt met liefhebbers in de omgeving, echt toppie!On 2001-10-23 22:32, Chris
wrote:
Mooi, nog meer gezelligheid, jij komt toch ook met je GTE of weet je het nog niet?
-
Ja natuurlijk wil ik eigenlijk ook niet ontbreken, maar zet mij toch maar bij Misschien!!
Omdat ik:
-het errug druk heb met allerlei beunkarweien (van GSI, GTI 16Vs tot RS turbo en nog een hoop andere zooi)
-dus niet zeker weet of ik mn GTT op tijd klaar heb, eigenlijk moet het maar!!!
-als ik mn GTT eerder klaar heb het risico loop van enthousiasme mn auto plat te douwen of te vrolijk mn wastegate te verstellen, waardoor ik weer opnieuw kan beginnen
Maar wees niet bang, ik heb er zwaar zin in dus ben gemotiveerd!
Oja, als ik kom zou ik wel graag wat sprintjes trekken met andere opgefokte voitures voor een kijk en vergelijk test. Zo weet ik of ik na de meeting rond kan blijven rijden of dat ik HEEEEEL RAP terug de garage in moet duiken met mn GTT.
Dus is er ergens een goeie dragstrip daar in de omgeving?????
groeten Reinier
Omdat ik:
-het errug druk heb met allerlei beunkarweien (van GSI, GTI 16Vs tot RS turbo en nog een hoop andere zooi)
-dus niet zeker weet of ik mn GTT op tijd klaar heb, eigenlijk moet het maar!!!
-als ik mn GTT eerder klaar heb het risico loop van enthousiasme mn auto plat te douwen of te vrolijk mn wastegate te verstellen, waardoor ik weer opnieuw kan beginnen
Maar wees niet bang, ik heb er zwaar zin in dus ben gemotiveerd!
Oja, als ik kom zou ik wel graag wat sprintjes trekken met andere opgefokte voitures voor een kijk en vergelijk test. Zo weet ik of ik na de meeting rond kan blijven rijden of dat ik HEEEEEL RAP terug de garage in moet duiken met mn GTT.
Dus is er ergens een goeie dragstrip daar in de omgeving?????
groeten Reinier
Dat is inderdaad SUPERGAAF!On 2001-10-23 22:45, Cableguy
wrote:Yep, ik ga met de GTE, hoe meer auto`s ,hoe beter. Vind het trouwens gaaf dat via deze site alle Reno Freaks elkaar kunnen ontmoeten. Op deze manier kom je ook eens in kontakt met liefhebbers in de omgeving, echt toppie!On 2001-10-23 22:32, Chris
wrote:
Mooi, nog meer gezelligheid, jij komt toch ook met je GTE of weet je het nog niet?![]()
Leuk om zoveel enthousiaste mensen bij elkaar te hebben!

Tof als je ook komt Reinier, probeer het de Die-hards moeten er eigenlijk wel zijn natuurlijk. 
Drag-strip?
Tja, zo bekend ben ik er ook weer niet.
Mario, Maxxy noem eens wat.....
Als er maar Rustig wordt gereden op de terreien van het AC.
We willen natuurlijk geen narigheid.
<font size=1>[ This message was edited by: Chris on 2001-10-23 23:48 ]</font>

Drag-strip?
Tja, zo bekend ben ik er ook weer niet.
Mario, Maxxy noem eens wat.....

Als er maar Rustig wordt gereden op de terreien van het AC.

We willen natuurlijk geen narigheid.

<font size=1>[ This message was edited by: Chris on 2001-10-23 23:48 ]</font>