Eindelijk, heb een Re209 gevonden.
Nou is mijn vraag....kan je nog ergens aan merken of die ontstekling goed is? Of als je hem in je autotje schroeft en hij doet het dan is alles in orde?
Kan je zo'n ding eigenlijkk doormeten?
thanx
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Je hoeft m niet door te meten. Als ze kapot zijn dan is vaak het membraam van de vervroeging lek. Dan doet ie het nog wel maar vervroegt ie niet meer= meer verbruiken.
Ik denk niet dat 209s dat vaak zullen hebben omdat deze bijna nooit boven de turbo hebben gezeten. Komt wel soms voor bij ph2, maar meestal niet. Is altijd een risicootje tweedehands onderdelen, maar doet ie het (vonken dan!) dan zal het waarschijnlijk wel goed zijn!
Ik denk niet dat 209s dat vaak zullen hebben omdat deze bijna nooit boven de turbo hebben gezeten. Komt wel soms voor bij ph2, maar meestal niet. Is altijd een risicootje tweedehands onderdelen, maar doet ie het (vonken dan!) dan zal het waarschijnlijk wel goed zijn!
Ik heb dus wel het gevoel dat mijn GTT meer verbruikt als mijn vorige twee. Ik kan net 350 km op een volle tank rijden (snelweg) en dan rijd ik zo zuinig mogelijk.
Mijn RE209 hangt gewoon achter mijn schutbord. Zou dat membraampje de oorzaak kunnen zijn?
Ik heb ook het gevoel dat ik minder vermogen heb (bij standaard druk)
Mijn RE209 hangt gewoon achter mijn schutbord. Zou dat membraampje de oorzaak kunnen zijn?
Ik heb ook het gevoel dat ik minder vermogen heb (bij standaard druk)
yep, natuurlijk leef ik nog. Nu een weekje bij mijn ouders in de vakantie. Maar in Leersum heb ik nou ook Internet.
Ik ga nog weg ja. Met een paar vrienden mountainbiken in de Ardennen.